eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaStała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP/4/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Świdnica: Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP/4/2011
Numer ogłoszenia: 360822 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Świdnicy , ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.sr.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP/4/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa niepriorytetowa, kategoria 23, kod CPV: 79710000-4 tj. całodobowa ochrona obiektu, (obiekt nie jest w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie), osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego przy ul. Okulickiego 2-4 realizowana w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Świdnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4: a) w dni pracy Sądu w godz. 7oo - 16oo przez 3 (trzech) licencjonowanych pracowników ochrony, z których przynajmniej jeden musi posiadać licencję II stopnia b) w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 16°° - 18°° przez 2 (dwóch) licencjonowanych pracowników ochrony, c) w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownika ochrony., 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć swoich pracowników w: a) środki przymusu bezpośredniego wymienione w art. 38 ust. 2 pkt 1,2,3,5,6 OOiM, b) środki łączności radiowej wzajemnej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej, c) umundurowanie i identyfikatory. 3. Zakres obowiązków pracowników ochrony: a) stały dozór sygnałów przesyłanych przez systemy: dozoru wizyjnego i sygnalizacji alarmowania znajdujących się w w/w budynku, b) obsługa stanowiska systemu dozoru wizyjnego w godzinach służby przez wszystkie dni w czasie trwania umowy (24 godziny na dobę przez wszystkie dni w ciągu roku), c) wzmożony dozór budynku w godzinach popołudniowych i nocnych ze zwracaniem szczególnej uwagi na wejścia oraz na osoby sprzątające i inne przebywające w tym czasie w budynku za zgodą kierownictwa Sądu lub na wezwanie Sądu, d) przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowania Sądu i w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny, e) stałe patrolowanie korytarzy w godzinach pracy Sądu przez 1 pracownika ochrony, f) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Sądu pracownikom Sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu, g) kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu bramki rewizyjnej w godzinach pracy Sądu, tj. w godz. 7oo - 16oo oraz w poniedziałki od 16°° - 18°°, h) gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie pracownikom i sprzątaczkom), zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego, i) prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pracę na terenie Sądu po godzinach urzędowania, j) sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien oraz wyłączanie urządzeń elektrycznych po opuszczeniu obiektu przez pracowników sądu i firmy sprzątającej, k) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożenia lub innej potrzeby (Zamawiający wymaga pojawienia się grupy w czasie do 10 minut od wezwania), l) natychmiastowe wzywanie Policji do dokonania czynności przekraczających uprawnienia Wykonawcy, m) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, n) uniemożliwianie wstępu do budynków osobom będącym pod wpływem alkoholu, zachowującym się agresywnie, prowadzących handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, naruszających przepisy porządkowe, bhp, p.poż., popełniających lub usiłujących popełnić przestępstwo albo w inny sposób stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa funkcjonowania sądu, o) wykonywanie zarządzeń Przewodniczących posiedzeń sądowych w szczególności zmierzających do usunięciu osób z sal rozpraw i budynku sądu, p) ujawnianie faktów dewastacji mienia, q) podejmowanie czynności zgodnie z opracowanymi procedurami w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowości funkcjonowania urządzeń (dotyczy pożaru, włamania, zaniku zasilania energetycznego, awarii w instalacjach wodno-kanalizacyjnych, co., gazu, systemów monitorujących). r) czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, p.poż i antywłamaniowej. s) postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; t) w przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach niecierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności, - zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki - ujawnianie awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektu i informowanie o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego u) dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądów; v) wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych, w tym obsługa nagrywających urządzeń monitorujących; w) powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, x) prowadzenie książek służby w dozorowanym obiekcie, y) kontrolowanie pracownika pełniącego służbę w porze nocnej, z) sporządzanie meldunku pisemnego w (Książce zdarzeń stałego dyżuru) przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. 4. Do zakresu zadań objętych przedmiotem zamówienia należy także konwojowanie kasjera co najmniej jeden raz w miesiącu na trasie Sąd - Bank Zachodni WBK 1 Oddział w Świdnicy ul.PL.1000-lecia Państwa Polskiego 1, wartości pieniężne transportowane jednorazowo nie będą przekraczały 1 jednostki obliczeniowej określonej w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. Nr 166, poz. 1128) 5. Szczegółowy regulamin wewnętrzny dla pracowników Wykonawcy, uzgodniony przez strony, stanowić będzie integralną część umowy. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany/rozszerzenia zakresu obowiązków pracowników ochrony w przypadku zmiany przepisów regulujących zasady funkcjonowania sądownictwa powszechnego (zmiany w ustawie Prawo o ustroju sądów powszechnych i aktach wykonawczych oraz ustawach powiązanych) po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 upzp. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi sprzątania w przewidzianym terminie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : 5.1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz złożą Podpisane oświadczenie - Załącznik Nr 1 do oferty (wzór Nr 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Załącznik Nr2 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- Załącznik Nr3 6.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (lub będących w trakcie realizacji), licząc od terminu składania ofert, co najmniej dwóch usług, każda trwająca przez okres minimum 1 roku, ochrony fizycznej o podobnym charakterze o wartości minimum 100.000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te wykonane / wykonywane w obiektach użyteczności publicznej zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - Załącznik Nr 5 do oferty (wzór Nr2) Kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, - Załącznik Nr 7 6.8. Oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji - Załącznik Nr 8 (wzór Nr 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji udzieloną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, Wykonali ( lub są w trakcie realizacji) w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, co najmniej dwie usługi każda: trwajace przez okres minimum 1 roku dotyczące zamówień o zakresie objętym przedmiotem zamówienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości minimum 100.000 złotych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te są wykonane / wykonywane należycie. Uwagi do ww. pkt: poprzez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 roku, Nr 75, poz. 690), tj. budynki przeznaczone dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny, poprzez -zrealizowane zamówienie -Zamawiający rozumie zamówienie rozpoczęte i /lub zakończone w ciągu ostatnich 3 lat do dnia złożenia oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy złożą: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie licencji, zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony itp.) Zamawiający wymaga aby wszystkie te osoby były pracownikami Wykonawcy i posiadały licencje co najmniej I stopnia, z ośmiu wymaganych osób minimum cztery osoby winny posiadać licencję II stopnia - Załącznik Nr 9 (wzór Nr 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia działając w ramach konsorcjum, spółki cywilnej czy nawet jako małżonkowie. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 PZP). Każdy z wykonawców działający wspólnie musi indywidualnie złożyć dokumenty i informacje, że nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 upzp oraz oświadczenia na treść art. 22 ust.1 upzp. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, muszą oni przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę W umowie należy: 1) dokładnie określić cel gospodarczy, dla którego została zawarta, 2) dokładnie określić działania, poprzez wskazanie czynności wykonywanych przez poszczególnych uczestników, 3) oznaczyć czas trwania konsorcjum, 4) umieścić zapis o solidarnej odpowiedzialności uczestników konsorcjum wobec zamawiającego 5) określić lidera konsorcjum, 6) określić odpowiedzialność wobec zamawiającego z tytułu gwarancji, jakości i rękojmi za wady fizyczne, 7) określić sposób ustania konsorcjum. Umowa konsorcjum stanowić będzie załącznik do umowy głównej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy przedłożą: aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji udzieloną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych - Załącznik Nr 6 Oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji, - Załącznik Nr 8 (wzór Nr 3) zaświadczene właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 12. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Podpisane oświadczenie - Załącznik Nr 1 do oferty (wzór Nr 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (lub będących w trakcie realizacji), licząc od terminu składania ofert, co najmniej dwóch usług, każda trwająca przez okres minimum 1 roku, ochrony fizycznej o podobnym charakterze o wartości minimum 100.000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te wykonane / wykonywane w obiektach użyteczności publicznej zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - Załącznik Nr 5 do oferty (wzór Nr2) Oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji, - Załącznik Nr 8 (wzór Nr 3) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie licencji, zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony itp.) Zamawiający wymaga aby wszystkie te osoby były pracownikami Wykonawcy i posiadały licencje co najmniej I stopnia, z ośmiu wymaganych osób minimum cztery osoby winny posiadać licencję II stopnia - Załącznik Nr 9 (wzór Nr 4) 6.10 Zaparafowany projekt umowy - Załącznik Nr 10 6.11 Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty wspólnej - Załącznik Nr 11

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Wskazany w ofercie miesięczny ryczałt netto nie podlega zmianom w okresie obowiązywania umowy i stanowi podstawę do przeliczenia wartości brutto o zmienioną stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.sr.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4 Sekcja Finansowa, pokój 110 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4 Sekcja Finansowa, pokój 110 (parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.