eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągBieżące utrzymanie dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Elbląg: Bieżące utrzymanie dróg
Numer ogłoszenia: 360909 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: usługi naprawcze i konserwacyjne 2. Na zakres Bieżącego utrzymania dróg wykonywanych na sieci około 222 km dróg, w tym: 28,525 km dróg wojewódzkich, 100,041 km dróg powiatowych, 58,551 km dróg gminnych, 35,000 km dróg wewnętrznych w mieście Elblągu, wchodzić będą roboty konserwacyjne (remonty cząstkowe) i remonty pasów drogowych oraz bieżące utrzymanie ok. 6500 szt. oznakowania pionowego, ok. 1000 znaków (tablic) miejskiego systemu informacji wizualnej (MSIW) oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa mogącego skutkować katastrofą budowlaną, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miejskiego lub firmy: Zakład Sieci i Instalacji Elektroenergetycznych Projekty - Wykonawstwo - Handel Mirosław Judek z siedzibą w Elblągu przy ul. Dojazdowej 14, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do likwidacji miejsc niebezpiecznych tj. wybojów w nawierzchni ulic, w terminach: a. 4 godzin od zgłoszenia w godzinach 600 - 1800, b. 8 godzin od zgłoszenia w godzinach 1800 - 600, c. 12 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę Zamawiającemu gwarancji na okres liczony od daty odbioru poszczególnych zleconych usług: a. 12 miesięcy na remonty cząstkowe, tj. roboty konserwacyjne nawierzchni bitumicznych oraz na remonty nawierzchni chodników i jezdni wykonanych z prefabrykatów betonowych lub materiałów kamiennych, b. 24 miesiące na wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych, c. 24 miesiące na usługi związane z oznakowaniem pionowym dróg i montażem urządzeń brd. 5. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje zmianę zakresu, ilości i terminu realizacji wybranych pozycji wyceny usług stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Powyższe wynika z faktu, że zakres i ilość usług wyszczególnionych w w/w załączniku Zamawiający określił na podstawie średniorocznych zakresów usług wykonywanych do tej pory na sieci dróg publicznych m. Elbląga. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, tj. zmianę przepisów podatkowych np. zmiana stawki podatku VAT oraz zmianę terminu realizacji usług, tj. wydłużenie terminu celem realizacji usługi do wstępnej wartości umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego. 8. Zakres zamówienia obejmuje: 8.1. W ramach bieżącego utrzymania nawierzchni pasów drogowych: 8.1.1. remonty cząstkowe nawierzchni jezdni: a. bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno, b. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej, c. betonowych i kamiennych (materiał nowy): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej, 8.1.2. remonty cząstkowe nawierzchni chodników: a. bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, b. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, c. betonowych i kamiennych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, 8.1.3. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeza, 8.1.4. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża, 8.1.5. remonty cząstkowe nawierzchni z destruktu bitumicznego i betonowego. 8.2. W ramach bieżącego utrzymania oznakowania dróg: 8.2.1. demontaż, montaż i wymianę słupków do znaków pionowych, 8.2.2. demontaż, montaż i wymianę tarcz znaków pionowych umieszczonych na słupkach, wysięgnikach, bramownicach, 8.2.3. interwencyjne malowanie cienkowarstwowe oznakowania poziomego (do 1000m2), 8.2.4. wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu np. podczas imprez okolicznościowych i masowych w mieście (zamykanie ulic, oznakowanie objazdów, ustawianie wygrodzeń tymczasowych), 8.2.5. montaż, demontaż, wymianę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających, słupków wygrodzeniowych, luster drogowych, barier energochłonnych, skrzynek fotoradarów), 8.2.6. mycie znaków i urządzeń brd., 8.2.7. odsłanianie znaków pionowych i sygnalizacji świetlnych poprzez podcinanie pojedynczych gałęzi, odrostów drzew i krzewów, 8.2.8. obsługa ruchu pojazdów nienormatywnych (ponad gabarytowych), 8.2.9. usuwanie nielegalnych reklam i obiektów z pasa drogowego (typu kiosk, stragan, kabina telefoniczna), 8.2.10. montaż, demontaż, wymianę tablic z nazwami ulic, 8.2.11. montaż, demontaż, wymianę, naprawę tablic Miejskiego Systemu Informacji Wizualnej (MSIW). Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej 2 usług o łącznej wartości minimum 800 000, 00 zł brutto, w tym co najmniej 1 usługi polegającej na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni i co najmniej 1 usługi polegającej na utrzymaniu bieżącym oznakowania dróg publicznych Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji usług w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni dróg (w tym 60% wartości świadczonej usługi musi dotyczyć remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych) oraz doświadczenie w realizacji usług w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania dróg publicznych. b) dysponowanie wykwalifikowaną kadrą niezbędną do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania usługami muszą posiadać wymagane doświadczenie i uprawnienia w zakresie budownictwa drogowego. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania realizacją zakresu zamówienia. Osoby te muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4., 1.5. i 1.6. SIWZ 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. i pkt 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń wymienionych w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - 1.3. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. b) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. c) W przedmiocie wykazywanej usługi należy: - określić czy usługa polegała na utrzymaniu nawierzchni pasów drogowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni oraz podać jaki procent wartości świadczonej usługi dotyczył remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, - określić czy usługa polegała na utrzymaniu bieżącym oznakowania dróg publicznych d) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ WYKAZ USŁUG e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ WYKAZ OSÓB c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia, tj.: decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień do kierowania robotami w zakresie budownictwa drogowego oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 15.01.2010 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.