To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Elbląg: Bieżące utrzymanie dróg
Numer ogłoszenia: 7403 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360909 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: usługi naprawcze i konserwacyjne 2. Na zakres Bieżącego utrzymania dróg wykonywanych na sieci około 222 km dróg, w tym: 28,525 km dróg wojewódzkich, 100,041 km dróg powiatowych, 58,551 km dróg gminnych, 35,000 km dróg wewnętrznych w mieście Elblągu, wchodzić będą roboty konserwacyjne (remonty cząstkowe) i remonty pasów drogowych oraz bieżące utrzymanie ok. 6500 szt. oznakowania pionowego, ok. 1000 znaków (tablic) miejskiego systemu informacji wizualnej (MSIW) oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa mogącego skutkować katastrofą budowlaną, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miejskiego lub firmy: Zakład Sieci i Instalacji Elektroenergetycznych Projekty - Wykonawstwo - Handel Mirosław Judek z siedzibą w Elblągu przy ul. Dojazdowej 14, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do likwidacji miejsc niebezpiecznych tj. wybojów w nawierzchni ulic, w terminach: a. 4 godzin od zgłoszenia w godzinach 600 - 1800, b. 8 godzin od zgłoszenia w godzinach 1800 - 600, c. 12 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę Zamawiającemu gwarancji na okres liczony od daty odbioru poszczególnych zleconych usług: a. 12 miesięcy na remonty cząstkowe, tj. roboty konserwacyjne nawierzchni bitumicznych oraz na remonty nawierzchni chodników i jezdni wykonanych z prefabrykatów betonowych lub materiałów kamiennych, b. 24 miesiące na wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych, c. 24 miesiące na usługi związane z oznakowaniem pionowym dróg i montażem urządzeń brd. 5. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje zmianę zakresu, ilości i terminu realizacji wybranych pozycji wyceny usług stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Powyższe wynika z faktu, że zakres i ilość usług wyszczególnionych w w/w załączniku Zamawiający określił na podstawie średniorocznych zakresów usług wykonywanych do tej pory na sieci dróg publicznych m. Elbląga. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, tj. zmianę przepisów podatkowych np. zmiana stawki podatku VAT oraz zmianę terminu realizacji usług, tj. wydłużenie terminu celem realizacji usługi do wstępnej wartości umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego. 8. Zakres zamówienia obejmuje: 8.1. W ramach bieżącego utrzymania nawierzchni pasów drogowych: 8.1.1. remonty cząstkowe nawierzchni jezdni: a. bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno, b. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej, c. betonowych i kamiennych (materiał nowy): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej, 8.1.2. remonty cząstkowe nawierzchni chodników: a. bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, b. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, c. betonowych i kamiennych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, 8.1.3. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeza, 8.1.4. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża, 8.1.5. remonty cząstkowe nawierzchni z destruktu bitumicznego i betonowego. 8.2. W ramach bieżącego utrzymania oznakowania dróg: 8.2.1. demontaż, montaż i wymianę słupków do znaków pionowych, 8.2.2. demontaż, montaż i wymianę tarcz znaków pionowych umieszczonych na słupkach, wysięgnikach, bramownicach, 8.2.3. interwencyjne malowanie cienkowarstwowe oznakowania poziomego (do 1000m2), 8.2.4. wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu np. podczas imprez okolicznościowych i masowych w mieście (zamykanie ulic, oznakowanie objazdów, ustawianie wygrodzeń tymczasowych), 8.2.5. montaż, demontaż, wymianę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających, słupków wygrodzeniowych, luster drogowych, barier energochłonnych, skrzynek fotoradarów), 8.2.6. mycie znaków i urządzeń brd., 8.2.7. odsłanianie znaków pionowych i sygnalizacji świetlnych poprzez podcinanie pojedynczych gałęzi, odrostów drzew i krzewów, 8.2.8. obsługa ruchu pojazdów nienormatywnych (ponad gabarytowych), 8.2.9. usuwanie nielegalnych reklam i obiektów z pasa drogowego (typu kiosk, stragan, kabina telefoniczna), 8.2.10. montaż, demontaż, wymianę tablic z nazwami ulic, 8.2.11. montaż, demontaż, wymianę, naprawę tablic Miejskiego Systemu Informacji Wizualnej (MSIW). Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 635193.06 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW W ELBLĄGU SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW W ELBLĄGU SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Zagonowa 12, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 635193.06
- Oferta z najniższą ceną: 635193.06 oferta z najwyższą ceną: 635193.06
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.