eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikUsługi transportowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Świdnik: Usługi transportowe
Numer ogłoszenia: 36217 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 7514215, faks 81 751 27 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku. Zamówienie podzielone jest na 4 pakiety : Pakiet Nr 1 - Transport sanitarny. Pakiet Nr 2 - Transport materiałów biologicznych i medycznych. Pakiet Nr 3 - Transport krwi i składników krwiopochodnych. Pakiet Nr 4 - Transport specjalistyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Opis wykonania usługi w zakresie : Pakietu Nr 1 - Transport sanitarny. Pakietu Nr 2 - Transport materiałów biologicznych i medycznych. Pakietu Nr 3 - Transport krwi i składników krwiopochodnych. Pakietu Nr 4 - Transport specjalistyczny..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży : a/ oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ formularzem Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ ) oraz b/ Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży : a/ oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ formularzem Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ ) oraz b/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę ( transportu sanitarnego lub transportu materiałów biologicznych i medycznych lub transportu krwi i składników krwiopochodnych lub transportu specjalistycznego ) o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług ( Załącznik Nr 6 do SIWZ ) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ formularzem Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ ). W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ formularzem Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ ). W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży : a/ Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ formularzem Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ ). b/ Opłaconą Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca niniejszego zamówienia, musi wykazać, że dysponuje ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych. Do polisy należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy. W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia pisemnego zobowiązania o udostępnieniu, winno ono być złożone w oryginale. II. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wymienionych w punkcie II SIWZ. DODATKOWE DOKUMENTY : 1. Wypełniony Formularz Ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy dla : Pakietu Nr 1 - Transport sanitarny Pakietu Nr 2 - Transport materiałów biologicznych i medycznych, Pakietu Nr 3 - Transport krwi i składników krwiopochodnych, Pakietu Nr 4 - Transport specjalistyczny, wypełnione tylko te części ( pakiety ), na które składana jest oferta. 3. Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 5. Wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz usług. 6. Wypełniony Załącznik Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 7. Potwierdzenie opłacenia polisy. 8. Oświadczenie Oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym. 9. Oświadczenie Oferenta, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 10. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. 11. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie jw. W przypadku złożenia pisemnego zobowiązania o udostępnieniu, winno ono być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY W TREŚCI UMOWY 1. Istotne zmiany naruszające przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie : a/ warunków realizacji Umowy, b/ zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, jeżeli z przepisów prawa wyniknie konieczność zmiany stawki podatku VAT. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w przypadku następujących okoliczności : a/ zmiany Umowy będą korzystne dla Zamawiającego, b/ konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c/ Strony Umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do Umowy, a zmiany te nie wywołują niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Kasie SP ZOZ w Świdniku ew. za zaliczeniem pocztowym w cenie 20 zł brutto - opłata dotyczy formy pisemnej specyfikacji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Składanie w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro. Otwarcie dnia 15 kwietnia 2016 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Transport sanitarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Pakietem Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Transport materiałów biologicznych i medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Pakietem Nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Transport krwi i składników krwiopochodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Pakietem Nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Transport specjalistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Pakietem Nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.