Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-11-09
Lublin: Dostawa sprzêtu komputerowego oraz audiowizualnego dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie
Numer og³oszenia: 362272 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego oraz audiowizualnego dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzêtu komputerowego oraz audiowizualnego dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie obejmuj±ca: -Zadanie 1: dostawa notebooka nr 1 -Zadanie 2: dostawa notebooka nr 2 -Zadanie 3: dostawa cyfrowego aparatu fotograficznego -Zadanie 4: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego 2. Oferowany towar ma byæ nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w I pó³roczu 2010. 3. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis a) Gwarancja bêdzie udzielona na okres na jaki gwarancjê zapewnia producent przedmiotu zamówienia b) Wykonawca zapewni bezp³atny serwis na czas trwania gwarancji 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty z za³±czniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.60.00-2, 32.32.00.00-2, 30.24.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnieñ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej w pkt.III.4.3.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku gdy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie; Pl. M.C. Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin; Budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1210.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie; Pl. M.C. Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin; Budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1210.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebooka nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooka nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa cyfrowego aparatu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zas³on przeciw¶nie¿nych
- Us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa ga¶nic i ¶rodka ga¶niczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Us³uga zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Ba³tyckie dla emerytów i rencistów, by³ych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy S³owian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup wyposa¿enia do Gminnego O¶rodka Zdrowia w Stawigudzie
- Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kêdzierzyñsko-Kozielski" - Dostawa sprzêtu sieciowego i innego sprzêtu informatycznego - 3 czê¶ci zamówienia
- Dostawa wyposa¿enia pracowni jêzykowej i sprzêtu komputerowego w Szkole Podstawowej w ¯ernikach Wroc³awskich
- Dostawy w ramach projektów maj±cych na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w ¦wibiu i Wielowsi
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kszta³cenie zawodowe kluczem do rozwoju m³odzie¿y w powiecie opolskim
wiêcej: Ró¿ny sprzêt komputerowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.