Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: system nawigacji podwodnej dla pojazdu ROV wraz z wyposażeniem zabezpieczającym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, do kontaktów: Monika Miklaszewska-Apanowicz Anna Parasińska Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte budynek nr 355 pok nr 23 w godzinach od 11:00 do 13:30, Monika Miklaszewska-Apanowicz Anna Parasińska Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 626-25-37, 665-57-76, fax (058) 626-29-63, e-mail: d.bak@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: bud. nr 5 pok nr 349 - Kancelaria Jawna czynna:7:45-10:00 i 13:00-15:15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych, Monika Miklaszewska-Apanowicz Anna Parasińska Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 626-25-37, 665-57-76, fax (058) 626-29-63, e-mail: d.bak@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system nawigacji podwodnej dla pojazdu ROV wraz z wyposażeniem zabezpieczającym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: System nawigacji podwodnej dla pojazdu ROV wraz z wyposażeniem zabezpieczającym w skład którego wchodzą następujące elementy: 1. Mobilny zestaw nawigacji podwodnej typu USBL; 2. Wyposażenie umożliwiające kalibrację mobilnego systemu nawigacji podwodnej USBL; 3. Przenośny agregat prądotwórczy; 4. Zestaw łączności nawodnej UKF; 5. Zestaw bezprzewodowej łączności podwodnej; 6. Odbiornik DGPS; 7. Laserowy miernik odległości pod wodą; 8. Miernik prędkości dźwięku w wodzie; 9. Szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji systemu nawigacji podwodnej USBL. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Kod CPV wg słownika 2008: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Oryginalny kod CPV: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 33.21.11.00 - Urządzenia do ustalania kierunku Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.10.00 - Urządzenia do ustalania kierunku Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Ustala się wadium w wysokości:15500.00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100 zł). Wadium winno być wniesione w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust 1 pkt 6 Pzp. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata (PLN) nastąpi po dostarczeniu, zmontowaniu i zaprezentowaniu poprawnego działania przedmiotu umowy potwierdzonego podpisanym przez strony protokółem przyjęcia oraz wystawieniu faktury VAT, przelewem w terminie do 14 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Na podstawie rozporządzenia PRM z dnia 7.04.2004 (Dziennik Ustaw z dnia 21.04.2004 nr 71, poz. 641): w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego jakie może żądać zamawiający od wykonawcy. AMW wymaga dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 1-6, ust. 2 pkt 1-3, ust 3 oraz § 2. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% okres gwarancji - 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 31/ZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.09.2005, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 13.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa w składzie: Mieczysław Kruczko, Monika Miklaszewska-Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, Adam Olejnik, Dariusz Grabiec. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.09.2005, godzina 09:30, Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Śmidowicza 69, bud. nr 355, pok. 23.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mobilny zestaw nawigacji podwodnej typu USBL. 3) Zakres lub wartość: Mobilny zestaw nawigacji podwodnej typu USBL 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.11.00, 31.17.00.00, 31.70.00.00, 31.60.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wyposażenie do kalibrację mobilnego systemu nawigacji podwodnej USBL Przenośny agregat prądotwórczy Zestaw łączności nawodnej UKF Zestaw bezprzewodowej łączności podwodnej Odbiornik DGPS Laserowy miernik odległości pod wodą szkolenie. 3) Zakres lub wartość: Wyposażenie do kalibrację mobilnego systemu nawigacji podwodnej USBL Przenośny agregat prądotwórczy Zestaw łączności nawodnej UKF Zestaw bezprzewodowej łączności podwodnej Odbiornik DGPS Laserowy miernik odległości pod wodą szkolenie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa znakowanych koszulek
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia pracowni Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku - Wyposażenie elektrotechniczne.
- Dostawa - zakup sceny mobilnej oraz zestawu kina plenerowego.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Chrzanów.
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.