Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Warszawa: Zakup usługi audytu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 362554 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 31 06, faks 022 694 52 68.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi audytu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej Ministerstwa Finansów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi audytu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej Ministerstwa Finansów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.81.00.00 - Usługi audytu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie usługi polegające na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej o wartości co najmniej 300 000 zł. brutto każda; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca do wykonania zamówienia zaangażuje osoby posiadające niżej określone kwalifikacje: - wykształcenie wyższe informatyczne, - posiadający minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji audytów bezpieczeństwa, - minimum 2 osoby biorące czynny udział w wykonaniu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub inne dokumenty równorzędne, potwierdzające kwalifikacje do przeprowadzenia audytu zgodnie z normą ISO 27001; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych); 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300.000 zł.; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy z art. 44 Ustawy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku określonego w Rozdziale II pkt. 3 SIWZ. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych). 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale II pkt 2 lit. a SIWZ. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie wymagania określonego w Rozdziale II. pkt 2 lit. b SIWZ. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): 1) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3 niniejszego Rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9 ppkt 1 lit. a i b muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 9 ppkt 1 lit. c muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w pkt. 2 i pkt. 3, przy czym mają zastosowanie postanowienia pkt. 9 - 11..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Świętokrzyska 12, pokój 406.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów Departament Finansów Resortu, 00-916 Warszawa, ul.Świętokrzyska 12, pokój 406.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Audyt bezpieczeństwa i wydajności systemów informatycznych
- Przeprowadzenie zewnętrznego audytu bezpieczeństwa, wydajności, dostępności oraz jakości kodu oprogramowania i zgodności z wytycznymi WCAG dla systemu teleinformatycznego EPU 3.0
więcej: Usługi audytu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.