Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Kielce: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 362870 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, faks 041 3677391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych. Postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 470,00zł - przystępując do części I zamówienia - konserwacja i naprawa kserokopiarek Gestetner, Ricoh, Kyocera Mita, 2) 350,00 zł - przystępując do części II zamówienia - konserwacja i naprawa kserokopiarek OCE.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz: 1) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej jedną usługę (umowę), której przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej: a) 2 sztuk kserokopiarek firmy Ricoh i/lub Gestetner i/lub Kyocera Mita - przystępując do I części zamówienia; b) 1 sztuki kserokopiarki firmy OCE - przystępując do II części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zrealizowanych należycie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych usług (umów), których przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej: a) 2 sztuk kserokopiarek firmy Ricoh i/lub Gestetner i/lub Kyocera Mita - przystępując do I części zamówienia; b) 1 sztuki kserokopiarki firmy OCE - przystępując do II części zamówienia; z podaniem nazwy i siedziby zleceniodawcy, terminu realizacji usługi, nazwy oraz liczby urządzeń objętych serwisem (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający na równi z wykazem wykonanych usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń firm Ricoh, Gestetner i Kyocera Mita będzie honorował usługę konserwacji i napraw urządzeń firm: Nashuatec, Rex Rotary, Danka Infotec, Savin. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie (np. referencje). Powyższe dokumenty tj. wykaz jak również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, Wykonawca musi przedstawić odpowiednio dla części zamówienia na którą składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia). Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: brak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w formie papierowej w pokoju 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach lub pocztą, po przesłaniu pisemnego wniosku na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 3356-749.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a, pok. 419 (IV piętro) Pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27 25-510 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek: Gestetner, Ricoh, Kyocera Mita.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek: Gestetner, Ricoh, Kyocera Mita.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek OCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek OCE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów oraz utrzymanie kompleksowej obsługi urządzeń wielofunkcyjnych
- Dzierżawa 18 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer
- "URUCHOMIENIE I UTRZYMANIE SYSTEMU KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.