eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiemodlinWywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Niemodlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Niemodlin: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Niemodlin
Numer ogłoszenia: 362883 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie , ul. Wojska Polskiego 3, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606318, faks 077 4606318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl, www.zgkimniemodlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Niemodlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Niemodlin. 2. W ramach przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) systematycznego wywozu i składowania (na składowisku) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych; b) systematycznego wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych (plastik, szkło); c) zorganizowania dwukrotnie w 2011 roku (wiosną i jesienią) w porozumieniu z Zamawiającym zbiórki odpadów wielkogabarytowych (np. meble, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp.) oraz zagospodarowania zebranych odpadów; d) podstawienia własnych pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 120 i 1100 litrów wykonanych z tworzyw sztucznych lub metalowych, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe; e) podstawienia własnych pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 5,0 m3 wykonanych z blachy ocynkowanej, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe; f) podstawienia własnych specjalistycznych pojemników do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów wykonanych z tworzyw sztucznych lub metalowych, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe, opatrzonych napisami: szkło, plastik; g) należytego utrzymania ww. pojemników (bieżącej konserwacji i remontów), Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy, które pojemniki wymagają bieżących napraw lub malowania, oraz które z nich należy wymienić na nowe; h) dezynfekcji pojemników (raz na dwa miesiące); i) zabezpieczenia miejsca składowania (składowisko odpadów) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpadów wielkogabarytowych; j) zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych (plastik, szkło). 3. Zakres rzeczowy zamówienia - przybliżone ilości pojemników w okresie realizacji zamówienia: a) do wywozu i składowania z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi określa się na około: - kosze uliczne o pojemności 35, 40 i 50 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 8688, - pojemniki o pojemności 120 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 312, - pojemniki o pojemności 1100 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 576, - pojemniki o pojemności 5,0 m3 - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 142. b) do wywozu i zagospodarowania z segregowanymi odpadami komunalnymi określa się na około: - pojemnik o pojemności 1100 litrów (plastik) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 752, - pojemnik o pojemności 1100 litrów (szkło) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 564. 4. Zakres rzeczowy zamówienia - przybliżone ilości odpadów wielkogabarytowych w okresie realizacji zamówienia określa się na około 340 m3. UWAGA: Ilości wywozów niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz segregowanych odpadów komunalnych, a także miejsca podstawiania pojemników do ich zbiórki, na przestrzeni obowiązującego zamówienia mogą ulegać zmianie. 5. Wykaz miejsc ustawienia pojemników, ich ilości oraz częstotliwości ich wywozu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oceną realizacji przedmiotu zamówienia będzie efekt końcowy (pojemniki mają być wywiezione i ma być czysto wokół nich oraz w miejscach ich opróżniania). 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do niniejszego postępowania, dokonał wizji lokalnej w terenie. 8. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia własnych materiałów i sprzętu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi narzędziami, urządzeniami i środkami transportu, tj. co najmniej: 1 samochód specjalistyczny do zbiórki i transportu segregowanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 1100 litrów, 1 samochód specjalistyczny do zbiórki i transportu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120 i 1100 litrów, 1 samochód specjalistyczny do zbiórki i transportu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 5,0 m3, 1 samochód specjalistyczny do zbiórki i transportu odpadów wielkogabarytowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz OFERTY wg zał. nr 5 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wypis z ewidencji działalności gospodarczej. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego wypisu z ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności: 1) zmianie uległy przepisy prawne, mające wpływ na realizację umowy, 2) zmianie uległy stawki lub zasady naliczania podatku VAT, 3) zmianie uległa nazwa, adres firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 4) wystąpi konieczność zmiany ilościowej wywozu odpadów. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obydwu stron, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl, www.zgkimniemodlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie, ul. Wojska Polskiego 3, 49-100 Niemodlin; pokój 108 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 12:15, miejsce: Sekretariat (I piętro, pokój 110) Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie, ul. Wojska Polskiego 3, 49-100 Niemodlin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.