eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Zmiana sposobu użytkowania, remont istniejącego budynku komunalnego Domu Strażaka w Bachowicach, ul. Ks Gołby 33 wraz z modernizacja części bojowej remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Spytkowice: Zmiana sposobu użytkowania, remont istniejącego budynku komunalnego Domu Strażaka w Bachowicach, ul. Ks Gołby 33 wraz z modernizacja części bojowej remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33
Numer ogłoszenia: 363062 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania, remont istniejącego budynku komunalnego Domu Strażaka w Bachowicach, ul. Ks Gołby 33 wraz z modernizacja części bojowej remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania, remont istniejącego budynku komunalnego Domu Strażaka w Bachowicach, ul.Ks Gołby 33 wraz z modernizacja części bojowej remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33 33 zakres robót obejmuje : Zadanie nr 1 -Modernizacja części bojowej remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bachowicach n.w zakres tj, 1. Roboty ogólnobudowlane. 1) rozebranie ścian ,filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - 27,5 m2. 2) wykonanie ścianek działowych pełnych z cegieł dziurawek ? ceg. - 21,55 m2. 3) wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III - 177,75 m2. 4) wykonanie posadzki epoksydowej typu Plastidur EWS-S gr. 6 mm- 99,5 m2. 5) wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych - 57,43 m2. 6) licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - - 55,5 m2. 7) wykonanie gładzi gipsowych - 284,87 m2. 8) dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych - 398,75 m2. 9) obsadzenie prefabrykowanych podokienników - 11szt. 10) wykucie muru oraz montaż drzwi p.poż. EI -30. 11) montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnątrzlokalowych - 3 szt. 2.Roboty instalacyjne. 1) demontaż oraz montaż zlewozmywaka żeliwnego - 1szt. 2) demontaż umywalki porcelanowe - 3 szt. 3) demontaż ustępu z miską porcelanową - 1 szt. 4) wymiana rurociągu z PCW o śr. 110 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynku - 32m. 5) wymiana podejścia odpływowego z PCW o śr. 50 mm - 28 szt. 6) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych o śr. 20 mm- 28m. 7) montaż umywalek pojedynczych - 2szt. 8) montaż baterii umywalkowych - 3 szt. 9) wymiana termy elektrycznej - 3szt. 10) wymiana brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego wraz z montażem kabiny prysznicowej - 1szt. 11) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20 mm - 18,5 m. 12) wymiana rurociągu stalowego o śr. 15 mm o połączeniach spawanych - 12,5 m. 13) wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP- 4 o wysokości 1060 mm - 8szt. 14) wymiana zaworu termostatycznego o śr. 20-25 mm - 8szt. 15) wymiana zaworu przelotowego - 8 szt. 16) wymiana rurociągu stalowego o śr. 25 mm o połączeniach spawanych - 10,8 m. 17) wymiana pieca gazowego wieloczerpalnego - 1 szt. 18) wymiana kuchni gazowej 4 -palnikowej - 1 szt. 3.Roboty elektryczne. 1) wymiana przewodów układanych pod tynkiem kabelkowych okrągłych - 133m. 2) wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych uszczelnionych 2-biegunowych - 14szt. 3) wymiana uszczelnionego wyłącznika , przełącznika jednobiegunowego - 14 szt. 4) wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych do 3x40 W - 13 szt. Zgodnie z dokumentacją projektową zgłoszeniową i przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Termin zakończenia robót zadania nr 1 : do dnia 20.11.2012r Zadanie nr 2 - Zmiana sposobu użytkowania, remont istniejącego budynku komunalnego Domu Strażaka w Bachowicach, ul.Ks Gołby 33 n.w zakres tj, 1. Roboty rozbiórkowe. 1) rozbiórka rur spustowych z blachy ocynkowanej- 80 m. 2) rozbiórka rynien dachowych z blachy ocynkowanej - 104,5 m. 3) rozbiórka obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 87,42 m2. 4) rozbiórka pokrycia dachowego 2xpapa na betonie- 501,47m2. 5) rozbiórka kominów wolnostojących z cegły ceramicznej pełnej - 8,54 m3 6) demontaż armatury wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. 2. Roboty ogólnobudowlane. 1) wykonanie kominów wolnostojących wieloprzewodowych z cegły ceramicznej pełnej - 8,54 m3. 2) deskowanie, zbrojenie oraz wykonanie betonowania czapek kominowych - 0,64 m3. 3) wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej asfaltowej na lepiku - 510, 47 m2. 4) wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej termozgrzewalnej - 510, 47 m2 5) wykonanie pokrycia dachowego z membrany hydroizolacyjnej typu MATAKA -ELA 100 FOL - 522, 30 m2. 6) wykonanie obróbek blacharskich oraz montaż rynien , rur spustowych oraz listew do montażu obróbek membrany dachowej . 7) montaż podokienników z blachy stalowej powlekanej - 51 szt. 8) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grubości 10 cm wraz z dyblowaniem siatką oraz tynkami cienkowarstwowymi akrylowymi - 772,26 m2. 9) ocieplenie ościeży styropianem wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego - 59,82 m2. 10) wymiana stolarki okiennej PCV i drzwi zewnętrznych - 9,32 m2. 11) wykonanie nadproży stalowych z INP 200 - 8,20 mb. 12) wykonanie tynków typu Marmolit na ścianach wewnętrznych - 145 m2. 13) uzupełnienie ścian działowych gr. 12,6 cm z cegły dziurawki - 16,58 m2. 14) osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej szer. 80 i 90 cm - 33 szt. 15) montaż drzwi p.poż. EI30 - 2,1 m2. 16) uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III - 94,5 m2. 17) licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 94,46 m2. 18) licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - 36,10 m2. 19) wykonanie gładzi gipsowych - 516,9 m2. 20) malowanie ścian wewnętrznych - 1482,51 m2. 21) cyklinowanie, lakierowanie posadzki parkietowej - 217 m2. 3. Roboty instalacyjne. 1) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 25- 78m, fi 20-56m, fi 15-146 m. 2) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych fi 25 -43m, fi 20 -50 m, fi 15 - 130m. 3) wymiana zlewozmywaka -3szt, umywalki- 10 szt, ustęp kompakt - 7 szt, wanny- 1 szt, pisuaru - 1szt, termy elektrycznej - 8 szt, podgrzewacza ciepłej wody - 2 szt. 4) wymiana grzejników stalowych typ PURMO C11, C22 - 16 szt. 5) demontaż istniejącego i montaż nowego pieca gazowego c.o. jednofunkcyjnego o mocy ok. 60 kV. 4. Roboty elektryczne. 1) wymiana wyłączników jednobiegunowych 6A p/t nieuszczelnionego - 21szt oraz uszczelnionego - 15szt. 2) wymiana gniazd wtykowych p/t jednobiegunowych 2P,10A - 23 szt. 3) wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych n/t uszczelnionych 2P+Z, 10A/16 - 21szt. 4) montaż opraw oświetleniowych 3x40V , 2x40V- 24 szt. 5) zwody, poziomy i pionowe instalacji odgromowej , przewody nienaprężane poziome - 160 mb. oraz przewody naprężane - 86 mb. 5.Urządzenie terenu 1) montaż korytek betonowych - 122 m2. 2) profilowanie, zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa warstwa dolna i górna - 122,2m2. 3) wykonanie nawierzchni z kostki bruk gr. 8cm wraz z krawężnikami bet - 122,2 m2. Zgodnie z dokumentacją projektową zgłoszeniową i przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin zakończenia robót zadania nr 2 do dnia 30.05.2013r Uwaga: Prace budowlane będą prowadzone na częściowo czynnym obiekcie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych spełniający warunki i wymagania w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat jednej roboty budowlanej odpowiadającej wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj, budowa, przebudowa lub remont budynku o wartości minimum 100.000 zł netto.Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonych dokumentów zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj, a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń konstrukcyjno budowlanymi b ) do pełnienia funkcji kierownika robót - z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji sanitarnych tj, wodno kanalizacyjnej , c.o, gaz - z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji elektrycznych Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 100.000 zł Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonego dokumentu zasada spełnia nie /spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy ( załącznik do SIWZ) 2 ) kosztorys ofertowy - ( uproszczony dwa miejsca po przecinku ) wykonany zgodnie z przedmiarem robót opracowany metodą kalkulacji uproszczonej z padaniem cen jednostkowych z narzutami ( załącznik do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (kataklizm) oraz wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi lub z przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania robót, co zostanie uzasadnione potwierdzaniem przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy, wówczas termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane prace. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych ( nieprzewidzianych i niezbędny do wykonania zamówienia ) 2) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ.. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu wykonania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21 w godzinach pracy Urządu Gminy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: część bojowa w ramach konkursu Małoplskie Remizy 2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.