eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LudwinUdzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 800 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2009r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Ludwin: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 800 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2009r
Numer ogłoszenia: 363256 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322256 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin, Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 800 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2009r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 800 000,00 zł. (słownie osiemset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2009r. w tym: 1) na budowę sieci kanalizacji sanitarnej do Ośrodka Wypoczynkowego n/j Piaseczno 320 000,00zł 2) na pomoc finansową dla Powiatu Łęczyńskiego na dofinansowanie realizacji programu Bogdanka - przebudowa dróg powiatowych Nr 2013L i 1716 L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda 400 000,00zł. 3) na zakup samochodu strażackiego 80 000,00zł. 2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania 3)uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. sierpień 2009r.) plus marża bankowa. 4) Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu a) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych, b) płatność I raty wraz z odsetkami - 30 stycznia 2012r. c) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 30 stycznia 2012 100 000,00 30 kwietnia 2012 100 000,00 30 lipca 2012 100 000,00 30 października 2012 100 000,00 30 stycznia 2013 100 000,00 30 kwietnia 2013 100 000,00 30 lipca 2013 100 000,00 30 października 2013 100 000,00 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 4) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 5)Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywista liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 6)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7)spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał 30.01, 30.04., 30.07., 30.10., a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 144534 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Cycowie, u. Chełmska 14, 21-070 Cyców, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 144534
  • Oferta z najniższą ceną: 144534 oferta z najwyższą ceną: 171794
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.