To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Świnoujście: Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 36325 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20405 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu o pow. ok. 7,1 ha (działka Nr 57 oraz 49/4) obr.6. 3.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenów wymienionych w punkcie 2 zgodnie z następującymi standardami utrzymania: a)I standard utrzymania: działka Nr 57, obr.6; (38702 m2), b)II standard utrzymania: działka Nr 49/4, obr.6; (31352 m2). 4.Zakres prac w I standardzie utrzymania polega na: a)pielęgnacji zgodnie ze standardami sztuki ogrodowej: ogrodu traw, roślinności skalnej, leśnej, rabaty bylinowej, trawników; b)nawożeniu terenu zieleni nawozem granulowanym o długotrwałym działaniu oraz nawozem rozpuszczalnym wg potrzeb; c)koszeniu trawy na wysokość 5 - 7 cm i jej wywożeniu na stację przeładunkową odpadów; d)dosiewaniu trawy i na bieżąco uzupełnianiu ubytków trawników; e)grabieniu liści z trawników i powierzchni objętych sprzątaniem - wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich wywozem na stację przeładunkową odpadów; f)usuwaniu samosiewów; g)podcince pielęgnacyjnej drzew i krzewów - w zależności od gatunku i wieku; h)przycinaniu pędów mającym na celu zagęszczenie krzewów i nadanie odpowiedniej formy; i)usuwaniu wiatrołomów i posuszu gałęziowego, wycince drzew i krzewów; j)usuwaniu odrostów korzeniowych u pni drzew; k)jednokrotnym w roku oczyszczeniu drenaży na powierzchni 60 m2 od strony ul. Herberta przy południowo-wschodniej granicy parku; l)zasilaniu roślinności nawozami mineralnymi wg różnorodności i potrzeb (materiał zakupiony przez Wykonawcę); m)uzupełnianiu kory w skupiskach roślin na wysokość 6 - 8 cm (materiał zakupiony przez Wykonawcę); n)zwalczaniu chorób i szkodników roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); o)dbaniu o dobry stan małej architektury - ławki i śmietniczki, stoliki, pergola, tablice, słupy latarni, wiaty (naprawy, mycie, konserwacja) materiał zakupiony przez Wykonawcę; p)utrzymaniu placu zabaw w zakresie czystości, pielęgnacji zieleni oraz konserwacji urządzeń zabawowych; q)utrzymaniu siłowni terenowej (sprzątanie, konserwacja, drobne naprawy) - materiał zakupiony przez Wykonawcę; r)bieżącym utrzymaniu i konserwacji ścieżek i alei parkowych; s)zamiataniu, zbieraniu nieczystości z alejek parkowych; t)utrzymaniu zimowym ścieżek i alei parkowych (materiał zakupiony przez Wykonawcę); u)wywozie nieczystości ze śmietniczek na stację przeładunkową odpadów; v)uzupełnieniu roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy, leży w zakresie Wykonawcy w ilości do 500 sztuk roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); w)nasadzeniu roślin cebulowych (krokusy, narcyzy, hiacynty, szafirki, tulipany itp.) w miesiącu IX, X - 2000 sztuk (materiał zakupiony przez Wykonawcę, ustalenie gatunków z Zamawiającym); x)przygotowaniu do okresu letniego oraz zimowego systemu nawadniania oraz jego bieżąca obsługa. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania częstotliwości podlewania do aktualnie panujących warunków pogodowych. y)uiszczaniu opłaty za składowanie odpadów na stacji przeładunkowej odpadów. 5.Zakres prac w II standardzie utrzymania obejmuje: a)jednokrotne oczyszczanie całego terenu z nieczystości w miesiącu: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień; b)dwukrotne oczyszczanie całego terenu z nieczystości w miesiącu: lipiec, sierpień; c)zbieranie nieczystości w pasie o szerokości 10 m od granicy działki; d)wywóz nieczystości na stację przeładunkową odpadów; e)usuwanie samosiewów w miesiącu marcu; f)usuwanie wiatrołomów i posuszu gałęziowego, wycince drzew i krzewów; g)jednokrotną przycinkę w roku żywopłotu przy ul. Matejki o dł. 140 m; h)jednokrotną przycinkę w roku żywopłotu przy ul. Matejki/Chopina o dł. 143 m; i)pielenie skarpy przy wejściu do parku od strony ul. Herberta o powierzchni 115 m2; j)sprzątanie liści ze ścieżek przy ul. Chopina/Matejki o łącznej długości 40 m; k)grabienie liści w pasie terenu o powierzchni ok. 595 m2 przy ul. Wyspiańskiego; l)koszenie trawnika w pasie terenu o powierzchni ok. 595 m2 przy ul. Wyspiańskiego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przedkładania przedstawicielowi Zamawiającego na piśmie, miesięcznego harmonogramu rzeczowego wykonanych prac z podziałem na każdy tydzień do ostatniego dnia każdego miesiąca. 7.Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty itp.) powstałych w wyniku tych prac. Koszt wywozu odpadów ponosi Wykonawca. 8.Powstałe odpady podczas wykonywania czynności objętych w przedmiocie zamówienia Wykonawca zagospodaruje na własny koszt. Pozbywanie się odpadów powinno się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z podmiotem uprawnionym do wywozu nieczystości na cały okres trwania umowy. Na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu Kartę odpadów wraz z comiesięcznym protokołem odbioru prac. 9.Przed wysadzeniem gatunków wypadłych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym gatunki oraz ich ilość. 10.Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielęgnacją Wykonawca uzupełni we własnym zakresie). 11.Wykaz przewidzianych prac stanowią załączniki nr 2.1 i 2.2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PATGARDENS" Patrycja Ewa Micał
jakie przetargi wygrała firma
"PATGARDENS" Patrycja Ewa Micał
- PATGARDENS Patrycja Ewa Micał, ul. Markiewicza 1A 72-600 Świnoujście, ul. Markiewicza 1A, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 564022,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 230000,00
Oferta z najniższą ceną: 230000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242222,22
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Sukcesywna dostawa sprzętu pomocniczego, jednorazowego, środków pielęgnacyjnych i dezynfekcyjnych oraz opatrunków przeciwodleżynowych
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru odpadów z budynków i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Perełki Bałtyku"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Odbiór odpadów komunalnych w Gminie Pieniężno w 2025 roku
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.