Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Kościerzyna: Roboty remontowe dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 363316 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kościerzyna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, faks 058 6862869.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe dróg leśnych na terenie Leśnictw: Ludwikowo, Wierzysko, Debrzyno, Zabrody, Podrąbiona oraz Karsin, należących do Nadleśnictwa Kościerzyna. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Prace wykonywane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-12 do godz. 08:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Starogard Gd. 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720, b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne); c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postepowaniu muszą spełniać następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. * Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 złotych. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń. 6. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8. Wykaz, co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić, co najmniej 80 % wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia). 9. Oświadczenie z art. 22 i 24. 10. Formularz oferty. 11. Kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia jest dostępna wyłącznie na stronie internetowej Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Kościerzyna (pokój nr 3), ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- DZP/16/24 SERWIS ANGIOGRAFU ALLURA FD20 ORAZ TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO REVOLUTION EVO
- Budowa Świetlicy wiejskiej w Sarnowach jako miejsca aktywności społeczności lokalnej
- DZP/22/24 DOSTAWA TESTÓW I OPAKOWAŃ DO STERYLIZACJI
- DZP/20/24 Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie sp. z o.o. - Placówka w Dzierżążnie
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- Budowa ul. Leśnej w Tolkmicku na działce Nr 365
- Wykonanie parkingu wraz z towarzyszącymi instalacjami na terenie PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie gminy Zatory
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warczu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.