Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Kraków: Przeprowadzenie kursów: grafiki komputerowej i podstaw obsługi komputera dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.
Numer ogłoszenia: 363412 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów: grafiki komputerowej i podstaw obsługi komputera dla beneficjentów projektu Pora na aktywność..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia Kurs grafiki komputerowej 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej dla beneficjentów projektu Pora na aktywność obejmującego: 1) kurs grafiki wektorowej CorelDraw, 2) kurs grafiki rastowej Photoshop, 3) kurs grafiki wektorowej i rastowej poziom 2, 4) kurs DTP Adobe InDesign, 5) kodowanie stron www HXTML CSS. 2. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym. 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2012 r. zajęcia w dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 - 19.00 4. Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: maksymalnie 5 5. Ilość godzin dydaktycznych kursu: minimum 75, w tym min.80% zajęć praktycznych. 6. Kurs może odbyć się w ramach szkolenia dla większej grupy odbiorców. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe, b) osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta c) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. II część zamówienia Podstawy obsługi komputera 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Pora na aktywność umożliwiających podniesienie kluczowych kompetencji zawodowych w zakresie podstaw obsługi komputera wg. następujących wytycznych: 1) Ilość uczestników kursu: 20 beneficjentów, 2) Ilość godzin dydaktycznych: 40, 3) Zajęcia prowadzone będą w formie stacjonarnej; 4) Zajęcia prowadzone będą dla minimum 2 grup liczących optymalnie 10 osób. W zależności od preferencji uczestników/ sytuacji losowych możliwa liczebność grup w granicach 7-13 osób. 5) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2012 r. zajęcia w dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 - 19.00, maksymalnie trzy razy w tygodniu i trzy godziny dydaktyczne podzielone przerwami w ciągu dnia. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe, b) osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta c) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. 2. Tematyka zajęć - tematy mogą być realizowane w kolejności zaproponowanej przez wykonawcę, zapewniającej płynną realizację kursu, kreatywne wykorzystywanie w pracy uprzednio wytworzonych dokumentów i zdobytych umiejętności. Zajęcia obejmować powinny: 1) obsługę systemu Widows, w tym: a) zaznajomienie się z podstawową budową komputera, urządzeniami z nim zintegrowanymi, wyglądem pulpitu, pojęciami związanymi z obsługą Windows, b) włączanie komputera, logowanie się do systemu, zamykanie systemu. c) trzymanie myszy, posługiwanie się lewym przyciskiem. d) wygląd pulpitu, jego poszczególnych elementów: pasek zadań, przycisk START, godzina, kalendarz, skróty, foldery. e) wygląd okna: użycie przycisków: minimalizuj, przywróć, zamknij. f) praca z folderami: Zakładanie folderu, zmiana nazwy, zmiana lokalizacji, pojęcia: plik, dokument, folder, program, aplikacja. g) praca z plikami: zapisywanie, przenoszenie, usuwanie. h) obsługa płyty CD, DVD i) zmiana ustawień jasności ekranu. j) nagrywanie płyt z wytworzonymi przez uczestnika w czasie kursu dokumentami. k) wydruk sporządzonego/ ściągniętego dokumentu, l) archiwa ZIP, RAR. 2) obsługę programu Word, w tym: a) nauka wprowadzania tekstu w program jego edycji (WORD), objaśnienie podstawowych funkcji programu oraz klawiszy klawiatury, funkcje menu, paski narzędzi i najbardziej użyteczne przyciski; czcionki: zmiana rozmiaru, kursywa, pogrubienie, podkreślenie; wyśrodkowanie tekstu. b) wprowadzanie tekstu, klawisze: spacja, enter, Shift, Caps Lock, Ctrl, Alt, Back Space, Delete; Kursor myszy i kursor klawiatury; polecenie Cofnij. c) zmiana widoku dokumentu. d) podstawowe formatowanie tekstu, zaznaczanie tekstu, e) podgląd wydruku f) interlinia, akapit, autokorekta, pisownia i gramatyka. Dowolne formatowanie tekstu (kolor, efekty specjalne). g) wstawianie prostej tabeli, wprowadzanie tekstu, posługiwanie się klawiszem tabulatora, dodawanie, usuwanie wierszy, formatowanie tabeli (zmiana grubości ramek, cieniowanie, zmiana szerokości kolumn i wierszy. h) punktory i numeracja, i) podział strony na kolumny, j) wklejanie grafiki, obiektów, ramek, fragmentu tekstu znalezionego w Internecie. Prosta edycja grafiki i obiektów w Word. 3) obsługę Internetu, w tym: a) podstawowe funkcje przeglądarki internetowej, Pasek adresu, funkcje MENU, podstawowe komendy: WSTECZ, DALEJ, ODŚWIEŻ, STRONA STARTOWA, PRZEJDŹ b) funkcje wyszukiwarki Google, wyszukiwanie informacji i grafiki dotyczących Krakowa, dzielnic miasta, połączeń kolejowych miedzy miastami Polski w zadanym okresie, rynku kursów prawa jazdy kat. B w Krakowie, c) zakładanie skrzynki pocztowej, obsługa poczty: odbieranie, wysyłanie, dodawanie załączników, dodawanie kontaktów, otwieranie załączników d) pojęcia: login, hasło, logowanie się wylogowywanie, e) BIP Urzędu Miasta i MOPS: wyszukiwanie procedur, pobieranie dokumentów do wydrukowania i wypełnienia. 4) obsługa programu Excel, w tym: a) podstawowe funkcje programu, b) tworzenie tabeli w Excelu, 3. Dokumenty wytworzone w czasie całego kursu: CV, list motywacyjny, podanie, ogłoszenie, budżet domowy, wnioski pobrane z BIP, zestawienia na temat wymaganych załączników w różnych procedurach MOPS w Krakowie, radnych dzielnicy i Miasta, połączeń kolejowych pomiędzy dwoma wybranymi miastami w Krakowie w zadanym okresie czasu, tworzone przy użyciu ww. aplikacji i umiejętności, rozeznanie .rynku kursów prawa jazdy w Krakowie (min. 4 firmy). Płyta CD z wytworzonymi dokumentami, wykonane wydruki i inne zaproponowane przez Wykonawcę. 4. Kurs zakończy się praktycznym egzaminem wewnętrznym weryfikującym zdobyte umiejętności: Rozwiązanie testu i zadań otrzymanych e-mailem, wypełnienie i odesłanie do prowadzącego w wyznaczonym czasie. III Warunki dodatkowe 1. Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych. 2. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl. 3. Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 4. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności beneficjenta na kursie, drogą mailową na adres sp@mops.krakow.pl w terminie najpóźniej do następnego dnia roboczego. W przypadku nie dopełnienia obowiązku poinformowania o nieobecności beneficjenta na zajęciach Wykonawca przeprowadzi dodatkowe zajęcia wyrównujące dla tego beneficjenta w wymiarze odpowiadającym ilości godzin nieobecności. 5. Wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi, zostaną opatrzone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365) lub do wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty, prowadzonego na podst. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2003 r. nr 227 poz. 2247 z późn. zm.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: a) warunków płatności, b) terminu realizacji usługi, c) miejsca realizacji usługi, d) podwykonawców,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Kraków, ul. Józefińska 14, pok. 001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: MOPS Kraków, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Pora na aktywność.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie koncepcji dla budowy parkingu przy ul. Kobierzyńskiej 93 w Krakowie wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Elektroniki w budynku C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp. 272-084/25
- Weryfikacja dokumentacji projektowej, obejmującej projekt wykonawczy, projekt techniczny i projekt aranżacji wnętrz, dla budynku laboratoryjno-biurowego Instytutu Ekspertyz Sądowych
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz rękawiczek jednorazowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Miasta Krakowa w latach 2025-2027
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROPS.PZP.332.1.2025 - Wybór Wykonawców realizujących fora międzysektorowe z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.