Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 363982 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Legnica: Realizacja spotkań doradczo-psychologicznych w ramach wsparcia dla rodziny uczestnika projektu w formie poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Nowa Perspektywa - Lepszy Start", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny
36183015300000, ul.
Plac Zamkowy
1,
59220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 862 48 64, e-mail
ghaber@dsckziu.pl, faks
76 862 21 50.
Adres strony internetowej (URL): www.dsckziu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://dsckziu.pl/bip-zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Centrum Kształcenia Ustawicznego i JŁzykowego Kadr w Legnicy, pl. Zamkowy 1, 59-220 Legnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja spotkań doradczo-psychologicznych w ramach wsparcia dla rodziny uczestnika projektu w formie poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 220 ośmiogodzinnych spotkań doradczo-psychologicznych dla rodzin czterystu osiemdziesięciu sześciu wychowanków z jedenastu Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu Województwa Dolnośląskiego w wieku 13-18 lat. Wsparcie realizowane będzie dla rodzin poszczególnych wychowanków w formie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie jeden raz w miesiącu przez okres kolejnych dwudziestu miesięcy (wyłączając okres wakacyjny, tj. miesiące lipiec-sierpień) ośmiogodzinnego spotkania w formie dyżuru pomocowego, realizowanego dla rodzin wychowanków danego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego. 9. Usługa realizowana będzie dla rodzin łącznie czterystu osiemdziesięciu sześciu wychowanków w poniższym podziale: a) dla pięćdziesięciu czterech rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; b) dla trzydziestu sześciu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Smolniku wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; c) dla trzydziestu rodzin w siedzibie Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Iwinach wchodzącego w skład Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; d) dla trzydziestu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Lwówku Śląskim wchodzącego w skład Zespołu Placówek Edukacyjno- Wychowawczych w Lwówku Śląskim - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; e) dla trzydziestu sześciu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworze - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; f) dla trzydziestu sześciu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wałbrzychu - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; g) dla trzydziestu sześciu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Mrowinach - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie przeprowadzane powinno być przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; h) dla sześćdziesięciu sześciu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Brzegu Dolnym wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; i) dla czterdziestu dwóch rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Godzięcinie wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; j) dla trzydziestu sześciu rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r.; k) dla osiemdziesięciu czterech rodzin w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Wrocławiu wchodzącego w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu - jedno comiesięczne ośmiogodzinne spotkanie powinno być przeprowadzane przez tego samego prowadzącego przez okres dwudziestu kolejnych miesięcy z wyłączeniem okresu lipiec-sierpień 2017 r. i lipiec-sierpień 2018 r. Usługa realizowana będzie dla rodzin czterystu osiemdziesięciu sześciu osób w łącznym wymiarze 1760 godzin.
II.5) Główny kod CPV: 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
data zakończenia: 20/12/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
11. Wykonawca zapewni do realizacji usługi prowadzącego/ prowadzących, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe oraz wymagane kwalifikacje do udzielania poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego, oraz z których każdy na dzień składania przez Wykonawcę oferty pełnić będzie funkcję czynnego zawodowo nauczyciela w poradni psychologiczno-pedagogicznej, młodzieżowym ośrodku wychowawczym, młodzieżowym ośrodku socjoterapii, specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym lub zakładzie poprawczym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził usługę poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego dla rodzin osób nie mających ukończonego 18 roku życia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził usługę poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył w realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach którego realizowana była usługa poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego dla osób nie mających ukończonego 18 roku życia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 40.00 |
b) dodatkowa, ponad podstawowe kwalifikacje, o których mowa w art. 4 ust. 11 SIWZ, ilość ukończonych przez prowadzącego /prowadzących w okresie 5 lat przed dniem składania oferty form doskonalenia zawodowego w zakresie poradnictwa psychologicznego, pomocy w nawiązywaniu współpracy z podmiotami pomocowymi oraz poradnictwa prawnego i rodzinnego | 60.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem "Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa", i muszą być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie oznaczonej "Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa".
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/12/2016, godzina: 8:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025
- DOSTAWY ZESTAWU DO WYKONYWANIA ENDOSKOPOWYCH ZABIEGÓW USUWANIA KAMIENI NERKOWYCH - PROCEDUR RIRS
- DOSTAWY PIECZYWA W TYM PIECZYWA PÓŁCUKIERNICZEGO
- Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu legnickiego, w przypadkach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2027 r.
- Termomodernizacja elewacji od podwórka Remont dachu przy ul. Piastowskiej 64
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie wsparcia psychologicznego dla osób dorosłych zamieszkujących na terenie powiatu śremskiego, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjali-stycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu komplekso-wego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Karczmiskach
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.