eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockDozór i ochronę mienia budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Płock: Dozór i ochronę mienia budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku
Numer ogłoszenia: 36400 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33448 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochronę mienia budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Dozór i ochrona mienia budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku Usługa będzie realizowana przez jednego agenta ochrony na jednej zmianie każdego dnia całodobowo. Realizacja zadań ochrony przez agenta pełniącego obowiązki całodobowo polegać będzie na: 1. Ochronie mienia całodobowo wykonywanej przez jednego agenta ochrony na jednej zmianie. 2. Udaremnianiu kradzieży w chronionym obiekcie. 3. Niedopuszczeniu do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 4. Reagowaniu na zdarzenia zakłócenia ładu, porządku i bezpieczeństwa w chronionym obiekcie. 5. Niedopuszczeniu do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń. 6. Wydawanie i odbiór kluczy od najemców wraz z prowadzeniem rejestru. 7. Prowadzenie rejestru interwencji w budynku dozorowanym i chronionym. 8. Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonanych czynności do 10-go dnia następnego miesiąca za miesiąc wykonanej usługi. 9. Cykliczne kontrolowanie parkingu przyległego do budynku (od strony ul. Kilińskiego). 10. Egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione w miejscach postoju w obrębie wyznaczonego parkingu. 11. Utrzymywanie stałej łączności ze stanowiskiem dowodzenia wykonawcy. Zakres obowiązków, czynności i zadań agentów ochrony: 1. Pełnienie służby w obiekcie z wyposażeniem do ochrony osobistej w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym ze zdjęciem. 2. Natychmiastowe informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia. 3. Ścisłe współdziałanie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi służbami specjalistycznymi jak:policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, energetyczne, cieplne oraz wodociągowe. 4. Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu technicznego oraz p.poż. 5. Możliwość korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (własnej lub innej agencji ochrony). 6. Patrolowanie terenu na zewnątrz oraz wewnątrz budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa DSF Sp. z o.o., ul. Powstańców 4a lok. 67, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5025,48

  • Oferta z najniższą ceną: 5025,48 / Oferta z najwyższą ceną: 5025,48

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie na Dozór i ochronę mienia budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku wszczyna się w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych : ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia Uzasadnienie faktyczne W dniu 09.01.2014r. wpłynęło do Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku pismo Urzędu Miasta Płocka Oddział Zarządzania Nieruchomościami Gminy, informujące o planowanym przekazaniu w administrowanie MZGM- TBS Sp. z o.o. budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku oraz o oszacowanie kosztów dozoru i ochrony w terminie do 14.01.2014r. przedmiotowego budynku. W dniu 10.01.2014r. MZGM - TBS Sp. z o.o. przesłał do Urzędu Miasta Płocka szacowany koszt usługi dozoru i ochrony budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku. W dniu 15.01.2014r. wpłynęło pismo do MZGM - TBS Sp. z o.o. z Urzędu Miasta Płocka Oddział Zarządzania Nieruchomościami Gminy, iż w związku z planowanym przekazaniem w administrowanie Spółce przedmiotowego budynku należy dokonać wyboru wykonawcy usługi w zakresie dozoru i ochrony w/w budynku na okres od 01.02.2014r do 31.12.2014r. W dniu 17.01.2014r. zostało wszczęte postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na ,, Dozór i ochronę mienia budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku z terminem otwarcia ofert w dniu 27.01.2014r. Po przeprowadzeniu otwarcia ofert i zbadaniu ich pod względem formalnym, Wykonawcy w dniu 28.01.2014r zostali wezwani do uzupełnienia dokumentów oraz wyjaśnienia treści złożonych ofert z terminem do dnia 30.01.2014r. godz. 15 30. Ze względu na terminy i procedury określone ustawą Pzp Spółka nie jest wstanie wyłonić i zawrzeć umowy z Wykonawcą przedmiotowej usługi od 01.02.2014r. Z uwagi na konieczność zapewnienia ochrony budynku przy ul. 3 Maja 35 w Płocku , a w wyniku sytuacji niewynikającej z przyczyn leżących po stronie MZGM - TBS Sp.z o.o. - zbyt późne poinformowanie Spółki o potrzebie przeprowadzenia postępowania przetargowego i związane z nim procedury, zachodzą przesłanki do wyłonienia Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.