Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Gdynia: Serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji (I,II,III część)
Numer ogłoszenia: 364360 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji (I,II,III część).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a)I część zamówienia: 1.serwis urządzeń wentylacji mechanicznej w budynkach w m. Gdynia, Rzucewo i Władysławowo administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniące funkcję WOG), 2.konserwacja i serwis urządzeń wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych w m. Białogóra i Wejherowo administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniące funkcję WOG), 3.przegląd i konserwacja instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach nr 35 i 243 w m. Gdynia administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniące funkcję WOG), 4.serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach w m. Siemirowice administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniące funkcję WOG), 5.przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynkach w m. Rozewie administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniące funkcję WOG). b)II część zamówienia: 1.serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 2 w Pruszczu Gdańskim. c)III część zamówienia: 1.przegląd i konserwacja układów nadmuchowo-wyciągowych wentylacji mechanicznej oraz urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 1 w Malborku, 2.przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 1 w Malborku. Przedmiot zamówienia jest oznaczony kodami według CPV: 50000000-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz wycena ofertowa (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz harmonogram wykonania usługi(załącznik nr 4 do SIWZ) ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zakresu rzeczowego, 2)posiadają wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)są w sytuacji ekonomiczno - finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zakresu rzeczowego, 2)posiadają wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)są w sytuacji ekonomiczno - finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zakresu rzeczowego, 2)posiadają wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)są w sytuacji ekonomiczno - finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zakresu rzeczowego, 2)posiadają wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)są w sytuacji ekonomiczno - finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zakresu rzeczowego, 2)posiadają wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)są w sytuacji ekonomiczno - finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularze cenowe
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy zarząd Infrastruktury
81-912 Gdynia
ul. Jana z Kolna 8b
pokój 404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy zarząd Infrastruktury 81-912 Gdynia ul. Jana z Kolna 8b pokój 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.serwis urządzeń wentylacji mechanicznej w budynkach w m. Gdynia, Rzucewo i Władysławowo, 2.konserwacja i serwis urządzeń wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych w m. Białogóra i Wejherowo,3.przegląd i konserwacja instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach nr 35 i 243 w m. Gdynia,4.serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach w m. Siemirowice,5.przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynkach w m. Rozewie,administrowanych przez CWTID Wejherowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.serwis urządzeń wentylacji mechanicznej w budynkach w m. Gdynia, Rzucewo i Władysławowo, 2.konserwacja i serwis urządzeń wentylacji mechanicznej w kompleksach wojskowych w m. Białogóra i Wejherowo,3.przegląd i konserwacja instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach nr 35 i 243 w m. Gdynia,4.serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach w m. Siemirowice,5.przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynkach w m. Rozewie,administrowanych przez CWTID Wejherowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 2 w Pruszczu Gdańskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 2 w Pruszczu Gdańskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1.przegląd i konserwacja układów nadmuchowo-wyciągowych wentylacji mechanicznej oraz urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 1 w Malborku, 2.przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 1 w Malborku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.przegląd i konserwacja układów nadmuchowo-wyciągowych wentylacji mechanicznej oraz urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 1 w Malborku, 2.przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez WAK Nr 1 w Malborku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów placów zabaw oraz małej architektury na terenie Gminy Miasto Świnoujście
- "Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba" - 3 CZĘŚCI
- Wykonanie fizycznych kopii tkanin historycznych na wystawę stałą MHP
- Sukcesywne świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu.
- Posadowienie i podłączenie agregatów prądotwórczych w kompleksach wojskowych m. Ustka i m. Wicko Morskie
- ODTWORZENIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SPRZĘTU SŁUŻBY MPS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.