To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Złota: Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta w ramach projektu POKL pn. Kraina przedszkolaka.
Numer ogłoszenia: 364582 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333806 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Złota, Złota 109/9, 28-425 Złota, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3561601, faks 041 3561648.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta w ramach projektu POKL pn. Kraina przedszkolaka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych niżej wymienionych oraz realizacja usługi związanej z zarządzaniem projektu przez zapewnienie koordynatora projektu i asystenta w ramach realizacji projektu pt.; Kraina przedszkolaka, który jest realizowany z Działania 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Usługi edukacyjne 1 Zajęcia z wychowania przedszkolnego - 3 nauczycielki po 1095 godzin ( 5 dni w tygodniu w godzinach 7.00 - 16.00) - 3285 godzin. 2 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej w przedszkolu, grupa 3-4 latków - 2 grupy x 2 godziny tygodniowo - 292 godzin. 3 Zajęcia z języka angielskiego w przedszkolu, grupa 3-4 latków - 2 grupy x 1 godzina tygodniowo - 146 godzin . 4 Zajęcia multimedialne w przedszkolu, grupa 3-4 latków - 2 grupy x 2 godziny tygodniowo - 292 godzin. Szczegółowy harmonogram realizowanych zajęć będzie przedstawiony przed rozpoczęciem każdego miesiąca przez Zamawiającego. 2. pełnienie funkcji koordynatora i asystenta a) W zakres pełnienia funkcji koordynatora wchodzić będzie: koordynowanie pracą zespołu projektu, nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu, kontakt z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, bieżący monitoring i kontrola, prowadzenie dokumentacji personelu projektu (CV, umowy cywilno-prawne, miesięczne karty czasu pracy itp.), kompleksowe przygotowanie, realizacja i dokumentacja zakupów towarów i usług przewidzianych w projekcie, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, kontrola kwalifikowalności wydatków zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, zbieranie, kompletowanie, kopiowanie i przekazywanie księgowej dowodów zakupu, rachunków, faktur, aktualizacja zakładki projektu, umieszczanie bieżących informacji o podejmowanych w ramach projektu działaniach na stronie internetowej szkoły, obecność w trakcie kontroli projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji koordynatora w szczególności działań związanych ze zgodnością działań zatrudnionych nauczycieli z programem edukacji przewidzianym dla oddziału przedszkolnego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska koordynatora projektu - 40h w miesiącu. b) W zakres pełnienia funkcji asystenta koordynatora wchodzić będzie: realizacja działań dotyczących promocji projektu, prowadzenie rekrutacji uczestników projektu, prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, tworzenie dokumentacji fotograficznej z działalności oddziału przedszkolnego, wprowadzanie danych do systemu PEFS, dbałość o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, organizacja wycieczek edukacyjnych w ramach projektu, współpraca w tworzeniu tygodniowych jadłospisów i organizacji codziennych posiłków, obecność w trakcie kontroli projektu, udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, dotyczących realizacji projektu, planowanie i organizacja pracy we współpracy z Koordynatorem ,dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu - 30h w miesiącu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn.; Kraina przedszkolaka, który jest realizowany z Działania 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Paderewskiego 55, 25-550 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229001,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240000,00
Oferta z najniższą ceną: 240000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.