eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu
Numer ogłoszenia: 365132 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338992 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Czas trwania szkolenia: 40 godz. dydaktycznych po 45 minut (w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8 godzin dydaktycznych, oraz będą wliczone co najmniej 3 przerwy) Liczba osób: 1 osoba. Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość do 150 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem. Jeżeli czas dojazdu na szkolenie będzie przekraczał 1,5 godziny wykonawca zobowiązany jest również zapewnić noclegi ze śniadaniem. Termin szkolenia: w okresie 03.11-15.12.2014r. Cel szkolenia: pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania zakładami świadczącymi usługi gastronomiczne, zapoznania z zasadami prawidłowego planowania, realizacji i kontrolingu a także rozliczania usług. Celem szkolenia jest również nabycie wiedzy z zakresu profesjonalnej i efektywnej organizacji bankietów i cateringu. W ramach usługi szkoleniowej wykonawca zobowiązany jest do: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi. zapewnienia bazy lokalowej do przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej wyposażonej w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia i spełniające wymogi w zakresie BHP i p.poż. Pomieszczenie, w którym będą odbywały się zajęcia, musi być oznaczone poprzez wywieszenie: nazwy szkolenia lub plakatu oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL zapewnienia wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zgodnych z tematyką szkolenia zapewnienia materiałów szkoleniowych tj. skrypt, notatnik i długopis; zapewnienia jednej pozycji książkowej odpowiadającej tematyce zajęć i jednego egzemplarza dla zamawiającego. wydania uczestniczce szkolenia, po pozytywnym jego ukończeniu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznaczonego logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt zaświadczenia zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. zapewnienia codziennego serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje w butelkach 0,5l, ciastka) zapewnienia jednego gorącego posiłku każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie); przeprowadzenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia. na podstawie ankiety oceniającej. Ankieta wraz z zestawieniem wyników zostanie złożona Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji szkoleniowej, zgodnej z ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym ( m.in., listy obecności, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z serwisu kawowego i gorącego posiłku, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia każdego uczestnika potwierdzenie otrzymania zaświadczenia, dziennik zajęć, ankieta oceniająca i zestawienie wyników, kopia polisy NNW itp.), prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci) niezwłocznego informowania koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się beneficjenta ostatecznego na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osoby do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Puławskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3541,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2577,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2577,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.