Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-13
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu.
Numer ogłoszenia: 338992 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czas trwania szkolenia: 40 godz. dydaktycznych po 45 minut (w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8 godzin dydaktycznych, oraz będą wliczone co najmniej 3 przerwy) Liczba osób: 1 osoba. Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość do 150 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem. Jeżeli czas dojazdu na szkolenie będzie przekraczał 1,5 godziny wykonawca zobowiązany jest również zapewnić noclegi ze śniadaniem. Termin szkolenia: w okresie 03.11-15.12.2014r. Cel szkolenia: pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania zakładami świadczącymi usługi gastronomiczne, zapoznania z zasadami prawidłowego planowania, realizacji i kontrolingu a także rozliczania usług. Celem szkolenia jest również nabycie wiedzy z zakresu profesjonalnej i efektywnej organizacji bankietów i cateringu. W ramach usługi szkoleniowej wykonawca zobowiązany jest do: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi. zapewnienia bazy lokalowej do przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej wyposażonej w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia i spełniające wymogi w zakresie BHP i p.poż. Pomieszczenie, w którym będą odbywały się zajęcia, musi być oznaczone poprzez wywieszenie: nazwy szkolenia lub plakatu oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL zapewnienia wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zgodnych z tematyką szkolenia zapewnienia materiałów szkoleniowych tj. skrypt, notatnik i długopis; zapewnienia jednej pozycji książkowej odpowiadającej tematyce zajęć i jednego egzemplarza dla zamawiającego. wydania uczestniczce szkolenia, po pozytywnym jego ukończeniu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznaczonego logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt zaświadczenia zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. zapewnienia codziennego serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje w butelkach 0,5l, ciastka) zapewnienia jednego gorącego posiłku każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie); przeprowadzenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia. na podstawie ankiety oceniającej. Ankieta wraz z zestawieniem wyników zostanie złożona Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji szkoleniowej, zgodnej z ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym ( m.in., listy obecności, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z serwisu kawowego i gorącego posiłku, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia każdego uczestnika potwierdzenie otrzymania zaświadczenia, dziennik zajęć, ankieta oceniająca i zestawienie wyników, kopia polisy NNW itp.), prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci) niezwłocznego informowania koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się beneficjenta ostatecznego na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osoby do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty ( według wzoru stanowiący załącznik nr 3 SIWZ) Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie: 1 zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej z powodu nagłej i rezygnacji przez uczestnika szkolenia oraz wystąpienia wyjątkowych sytuacji -jedynie za zgodą Zamawiającego; 2 zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; 3 zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika w wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; 4 Zmiany ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną data zmiany ceny; 5 Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane szkolenie może nastąpić wyłącznie w przypadku: rezygnacji z udziału w szkoleniu osoby zakwalifikowanej na szkolenie- przed rozpoczęciem zajęć z przyczyn od niej niezależnych lub z powodu podjęcia przez nią zatrudnienia. Zamawiający w takim przypadku dokona dodatkowej kwalifikacji na dane szkolenie, a w przypadku braku takiej możliwości zapłata za szkolenie nastąpi za faktycznie poniesione koszty, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego ich zestawienia; rezygnacji z udziału w szkoleniu uczestnika projektu - po rozpoczęciu szkolenia, z przyczyn od niego niezależnych lub z powodu podjęcia przez niego zatrudnienia w trakcie trwania szkolenia. Zapłata za szkolenie wyżej wymienionej osoby będzie obejmowała faktycznie poniesione koszty pomocy dydaktycznych, oraz pozostałe koszty, proporcjonalnie do okresu faktycznego uczestnictwa tej osoby w szkoleniu, na podstawie zestawienia kosztów opracowanego przez Wykonawcę, które to zestawienie zostanie przedłożone przez Wykonawcę do zaakceptowania przez Zamawiającego. 6 Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postepowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, zmiana innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 7 Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne.htm,pl,8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Leśna 17, 24-100 Puławy
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 18 części zamówienia
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.