eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu.
Numer ogłoszenia: 338992 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie dla beneficjentki projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia Profesjonalny menadżer gastronomii / organizator cateringu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czas trwania szkolenia: 40 godz. dydaktycznych po 45 minut (w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8 godzin dydaktycznych, oraz będą wliczone co najmniej 3 przerwy) Liczba osób: 1 osoba. Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość do 150 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem. Jeżeli czas dojazdu na szkolenie będzie przekraczał 1,5 godziny wykonawca zobowiązany jest również zapewnić noclegi ze śniadaniem. Termin szkolenia: w okresie 03.11-15.12.2014r. Cel szkolenia: pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania zakładami świadczącymi usługi gastronomiczne, zapoznania z zasadami prawidłowego planowania, realizacji i kontrolingu a także rozliczania usług. Celem szkolenia jest również nabycie wiedzy z zakresu profesjonalnej i efektywnej organizacji bankietów i cateringu. W ramach usługi szkoleniowej wykonawca zobowiązany jest do: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi. zapewnienia bazy lokalowej do przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej wyposażonej w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia i spełniające wymogi w zakresie BHP i p.poż. Pomieszczenie, w którym będą odbywały się zajęcia, musi być oznaczone poprzez wywieszenie: nazwy szkolenia lub plakatu oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL zapewnienia wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zgodnych z tematyką szkolenia zapewnienia materiałów szkoleniowych tj. skrypt, notatnik i długopis; zapewnienia jednej pozycji książkowej odpowiadającej tematyce zajęć i jednego egzemplarza dla zamawiającego. wydania uczestniczce szkolenia, po pozytywnym jego ukończeniu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznaczonego logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt zaświadczenia zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. zapewnienia codziennego serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje w butelkach 0,5l, ciastka) zapewnienia jednego gorącego posiłku każdego dnia szkolenia (co najmniej drugie danie); przeprowadzenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia. na podstawie ankiety oceniającej. Ankieta wraz z zestawieniem wyników zostanie złożona Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji szkoleniowej, zgodnej z ustaleniami zawartymi w umowie z Zamawiającym ( m.in., listy obecności, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista korzystania z serwisu kawowego i gorącego posiłku, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia każdego uczestnika potwierdzenie otrzymania zaświadczenia, dziennik zajęć, ankieta oceniająca i zestawienie wyników, kopia polisy NNW itp.), prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazanie jej zamawiającemu na dowolnym nośniku danych. (np CD, DVD ,pamięć USB karta pamięci) niezwłocznego informowania koordynatora projektu o nie zgłoszeniu się beneficjenta ostatecznego na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osoby do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty ( według wzoru stanowiący załącznik nr 3 SIWZ) Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie: 1 zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej z powodu nagłej i rezygnacji przez uczestnika szkolenia oraz wystąpienia wyjątkowych sytuacji -jedynie za zgodą Zamawiającego; 2 zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; 3 zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika w wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; 4 Zmiany ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną data zmiany ceny; 5 Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane szkolenie może nastąpić wyłącznie w przypadku: rezygnacji z udziału w szkoleniu osoby zakwalifikowanej na szkolenie- przed rozpoczęciem zajęć z przyczyn od niej niezależnych lub z powodu podjęcia przez nią zatrudnienia. Zamawiający w takim przypadku dokona dodatkowej kwalifikacji na dane szkolenie, a w przypadku braku takiej możliwości zapłata za szkolenie nastąpi za faktycznie poniesione koszty, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego ich zestawienia; rezygnacji z udziału w szkoleniu uczestnika projektu - po rozpoczęciu szkolenia, z przyczyn od niego niezależnych lub z powodu podjęcia przez niego zatrudnienia w trakcie trwania szkolenia. Zapłata za szkolenie wyżej wymienionej osoby będzie obejmowała faktycznie poniesione koszty pomocy dydaktycznych, oraz pozostałe koszty, proporcjonalnie do okresu faktycznego uczestnictwa tej osoby w szkoleniu, na podstawie zestawienia kosztów opracowanego przez Wykonawcę, które to zestawienie zostanie przedłożone przez Wykonawcę do zaakceptowania przez Zamawiającego. 6 Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postepowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, zmiana innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 7 Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne.htm,pl,8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Leśna 17, 24-100 Puławy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.