eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogrodziecPrzebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gierałtów - dz. nr 255, Zagajnik - dz. nr 108, Czerna - dz. nr 750.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Nowogrodziec: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gierałtów - dz. nr 255, Zagajnik - dz. nr 108, Czerna - dz. nr 750.
Numer ogłoszenia: 365140 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380660, faks 075 7316416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gierałtów - dz. nr 255, Zagajnik - dz. nr 108, Czerna - dz. nr 750..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest I etap prac związanych z przebudową dróg gminnych w miejscowościach Gierałtów, Zagajnik i Czerna w następującym zakresie: Droga gminna w Gierałtowie- dz. nr 255, dł. całkowita 0,400 km, szer. podbudowy piaskowotłuczniowej 3,1-3,2 m, dł. nawierzchni asfaltowej- 0,130 km, szer. 3,0 m. Zadanie obejmuje min.: a) Roboty przygotowawcze : .roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 0,400 km .mechaniczne plantowanie poboczy- gr. ścinania 10 cm .mechaniczne korytowanie na gł. 30 cm oraz 10 cm na całej szerokości jezdni i chodników .korytowanie na gł. 20 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników .roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku b) Podbudowę piaskowo- tłuczniową: .warstwy odsączające o gr. 10 cm wykonane i zagęszczane mechanicznie .warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm .warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm oraz 15 cm .wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. 10 cm c) Nawierzchnię asfaltową: .mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową .nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz 4 cm .dodatek za transport -1 km ponad 5 km d) Odwodnienie: .rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 30x30 cm .krawężniki betonowe wystające15x30 cm z wyk. ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej .roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku 2) Droga gminna w Zagajniku- dz. nr 108 , dł. 1,000 km, szer. podbudowy tłuczniowej 2,9-3,0 m, dł. nawierzchni asfaltowej 0,445 km, szer. 2,8 m . Zadanie obejmuje min.: a) Roboty przygotowawcze : .roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 1,000 km .mechaniczne plantowanie poboczy- gr. ścinania 10 cm .mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża .korytowanie na gł.10 cm na poszerzeniach jezdni i chodników .roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku b) Podbudowę tłuczniową: .warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm .warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm oraz gr.15 cm .wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym gr. 10 cm c) Nawierzchnię asfaltową: .mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową .nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz o gr. 4 cm .dodatek za transport -1 km ponad 5 km d) Odwodnienie: .rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 30x30 cm .krawężniki betonowe wystające15x30 z wyk. ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej .wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i gł. 1,5 m o ścianach pionowych .ścieki z elementów betonowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej .ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1 m3 ziemi na 1 m wykopu .regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (obj. betonu od 0,1-0,2 m3) 3) Droga gminna w Czernej- dz. nr 750, dł. całkowita 0,508 km, szer. podbudowy tłuczniowej 3,4 m, dł. nawierzchni asfaltowej 0,390 km, szer. 3,2 m, . Zadanie obejmuje min.: a) Roboty przygotowawcze : .mechaniczne karczowanie zagajników gęstych pow. 60% powierzchni .oczyszczanie terenu po karczowaniu .mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy: 10-15 cm, 16-25 cm, 26-35 cm, 36-45 cm, 66-75 cm .wywożenie: dłużyc, karpiny- na odległość do 2 km .wywożenie na odległość do 2 km korzeni i pni o średnicy jak wyżej .usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku .mechaniczne plantowanie poboczy o gr. ścinania 10 cm .korytowanie na gł.10 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników .roboty ziemne wykonane koparkami, z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku .mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża b) nawierzchnię i podbudowę tłuczniową: .wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. ponad10 cm .warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr.15 cm .wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. do 10 cm c) Nawierzchnię asfaltową: .mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową .nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz o gr. 4 cm .dodatek za transport -1 km ponad 5 km d) Odwodnienie: .oczyszczanie przepustów o średnicy 0,4 z namułu oraz rowów z wyprofilowaniem dnai skarp z namułu gr. 20cm .roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku .mechaniczne plantowanie skarpi dna wykopów .rozbieranie przepustów rurowych .wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki .wykopy oraz przekopy .przepusty rurowe- ławy fundamentowe żeliwne, przepusty rurowe pod zjazdami .kanały z rur PCV o średnicy zewn, 400 oraz 315 .zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szer. 0.8-2,5 m i głęb. 1,5 m .wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i gł. 1,5 m o ścianach pionowych .umocnienie skarp płytami chodnikowymi .studnie chłonne z kręgów o średnicy 1.0 m i głębokości 3 m .ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1 m3 ziemi na 1 m wykopu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył realizację) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty dotyczące budowy, remontu lub przebudowy dróg, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN każda. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznika nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Zapewnić Kierownika robót budowlanych dysponującego odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi określonymi przepisami Prawa Budowlanego (branża konstrukcyjno - budowlana lub drogowa) oraz będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. a) Posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. 2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt. 10.1.1).a), 10.1.1).b) i 10.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 10.1.1).c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 10.2.1)a) i c) oraz 10.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 10.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 10.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 10.1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kursu tej waluty ogłoszony przez NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodźcu Punkt Obsługi Interesanta pokój nr 1 59-730 Nowogrodziec ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu Punkt Obsługi Interesanta pokój nr 1 59-730 Nowogrodziec ul. Rynek 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.