To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Dęblin: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N
Numer ogłoszenia: 36548 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33191 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i naprawę awaryjną elektronicznych systemów zabezpieczeń, a także zakup niezbędnych materiałów i części w celu wykonania ich naprawy, w zakresie: 1 systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 2 systemu telewizji przemysłowej (STVP), 3 systemu kontroli dostępu (SKD) w obiektach Zamawiającego: a w m. Puławy - którego użytkownikiem jest Wojskowa Komenda Uzupełnień, 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 93 b w m. Biała Podlaska - którego użytkownikiem jest Wojskowa Komenda Uzupełnień, 21-500 Biała Podlaska, ul. Al. 1000-lecia 28 c w m. Dęblin - którego użytkownikiem jest JW. 3248, 08-530 Dęblin, ul. Saperów 5 d w m. Dęblin - Lotnisko- użytkownikami systemów ochrony technicznej, zainstalowanych w obiektach objętych umową są: 4 Skrzydło Lotnictwa Szkolnego (JW. 4461) 41 Baza Lotnictwa Szkolnego (JW. 4929) Szkoła Podoficerska Sił Powietrznych Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego 5 Wojskowy Oddział Gospodarczy (JW. 4219) Sektor Zabezpieczenia Teleinformatycznego 2. Zakres prac: A. Zespół czynności zapewniających utrzymanie wszystkich systemów i urządzeń alarmowych zainstalowanych w obiektach wymienionych w pkt. 1 i wyspecyfikowanych w pkt. 3 w pełnej gotowości do pracy oraz zapewnienie warunków ich użytkowania określonych w przepisach technicznych poprzez usuwanie niesprawności, a także czyszczenie, smarowanie, regulowanie oraz dostrajanie parametrów eksploatacyjno-technicznych. B. Prace konserwacyjne wykonywane będą raz na kwartał 2011 roku: - I - do 30.03.2011r. - przegląd roczny, wykonany w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania umowy - II - do 30.06.2011r. - III - do 30.09.2011r. - IV - do 5.12.2011r. Konserwacja i naprawa systemów, o których mowa w pkt 1 obejmuje czynności: - okresową kontrolę i konserwację systemów: alarmowego, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej zwanych dalej systemami zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004, 2010 ; - całodobową gotowość Wykonawcy do utrzymania sprawności systemów; - bieżące usuwanie usterek oraz awarii wynikłych w toku pracy systemów; - informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania remontów bądź modernizacji systemów w celu usprawnienia i poprawy niezawodności ich funkcjonowania - doradztwo w tym zakresie. Wykonywanie konserwacji systemów, o których mowa w pkt 1 obejmować będzie 4 (cztery) usługi. Pierwsza usługa zostanie wykonana w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy i będzie obejmować zakres prac przeglądu rocznego określonego w Normie Obronnej NO-04-A004-8 pkt. 2.5.1 oraz dokona sprawdzenia urządzeń alarmowych będących po minimalnych okresach eksploatacji w celu określenia ich przydatności do dalszej rocznej eksploatacji i przedłużenia ich resursu. Druga usługa zostanie wykonana do dnia 30.06.2011r., trzecia usługa do 30.09.2011r. ostatnia usługa do dnia 05.12.2011r. Okresowa kontrola i konserwacja systemów, o której mowa w pkt. 1 obejmuje: - wykonanie 4 (czterech) usług konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu i systemu telewizji przemysłowej, w tym jedna obejmująca przegląd roczny, zgodnie z procedurami określonymi w NO-04-A004-8 odpowiednio pkt. 2.3 i 2.5; - pozostałe trzy konserwacje będą obejmowały procedury zgodne z NO-04-A004-8 pkt 2.3.1 i 2.5.1. Naprawa awaryjna, o której mowa w pkt 1 obejmuje: - zakup części niezbędnych do usunięcia awarii - wykonanie naprawy systemów poprzez przywrócenie sprawności wszystkich elementów, urządzeń i linii przesyłowych; - uruchomienie systemu oraz sprawdzenie poprawności działania; - zmiany w ukompletowaniu systemów (demontaż elementów, montaż dodatkowych elementów); C. Zakres prac obejmuje: a) Sprawdzanie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej; b) Sprawdzanie poprawności działania wszystkich elementów systemu (czujek, kamer, czytników, domofonów) łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; c) Kontrola zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; d) Sprawdzanie czy zasilacze główne i rezerwowe są sprawne; e) Sprawdzenie poprawności działania centrali alarmowej; f) Sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z alarmowym centrum odbiorczym; g) Sprawdzanie poprawności działania sygnalizatora; h) Sprawdzenie czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; i) Sprawdzanie poprawności działania systemu kontroli dostępu przy braku zasilania; j) Sprawdzenie działania elementów systemu kontroli dostępu na wypadek ewakuacji; k) Sprawdzenie poprawności działania systemu telewizji przemysłowej; l) Sprawdzenie sprawności zapasowych źródeł zasilania; m) Naprawa uszkodzonych systemów alarmowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miramex Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Usług Elektronicznych, ul. Wrocławska 41, 81-557 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99187,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25780,80
Oferta z najniższą ceną: 25780,80 / Oferta z najwyższą ceną: 66380,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.