eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinKonserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Dęblin: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N
Numer ogłoszenia: 33191 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i naprawę awaryjną elektronicznych systemów zabezpieczeń, a także zakup niezbędnych materiałów i części w celu wykonania ich naprawy, w zakresie: 1 systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 2 systemu telewizji przemysłowej (STVP), 3 systemu kontroli dostępu (SKD) w obiektach Zamawiającego: a w m. Puławy - którego użytkownikiem jest Wojskowa Komenda Uzupełnień, 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 93 b w m. Biała Podlaska - którego użytkownikiem jest Wojskowa Komenda Uzupełnień, 21-500 Biała Podlaska, ul. Al. 1000-lecia 28 c w m. Dęblin - którego użytkownikiem jest JW. 3248, 08-530 Dęblin, ul. Saperów 5 d w m. Dęblin - Lotnisko- użytkownikami systemów ochrony technicznej, zainstalowanych w obiektach objętych umową są: 4 Skrzydło Lotnictwa Szkolnego (JW. 4461) 41 Baza Lotnictwa Szkolnego (JW. 4929) Szkoła Podoficerska Sił Powietrznych Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego 5 Wojskowy Oddział Gospodarczy (JW. 4219) Sektor Zabezpieczenia Teleinformatycznego 2. Zakres prac: A. Zespół czynności zapewniających utrzymanie wszystkich systemów i urządzeń alarmowych zainstalowanych w obiektach wymienionych w pkt. 1 i wyspecyfikowanych w pkt. 3 w pełnej gotowości do pracy oraz zapewnienie warunków ich użytkowania określonych w przepisach technicznych poprzez usuwanie niesprawności, a także czyszczenie, smarowanie, regulowanie oraz dostrajanie parametrów eksploatacyjno-technicznych. B. Prace konserwacyjne wykonywane będą raz na kwartał 2011 roku: - I - do 30.03.2011r. - przegląd roczny, wykonany w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania umowy - II - do 30.06.2011r. - III - do 30.09.2011r. - IV - do 5.12.2011r. Konserwacja i naprawa systemów, o których mowa w pkt 1 obejmuje czynności: - okresową kontrolę i konserwację systemów: alarmowego, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej zwanych dalej systemami zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004, 2010 ; - całodobową gotowość Wykonawcy do utrzymania sprawności systemów; - bieżące usuwanie usterek oraz awarii wynikłych w toku pracy systemów; - informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania remontów bądź modernizacji systemów w celu usprawnienia i poprawy niezawodności ich funkcjonowania - doradztwo w tym zakresie. Wykonywanie konserwacji systemów, o których mowa w pkt 1 obejmować będzie 4 (cztery) usługi. Pierwsza usługa zostanie wykonana w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy i będzie obejmować zakres prac przeglądu rocznego określonego w Normie Obronnej NO-04-A004-8 pkt. 2.5.1 oraz dokona sprawdzenia urządzeń alarmowych będących po minimalnych okresach eksploatacji w celu określenia ich przydatności do dalszej rocznej eksploatacji i przedłużenia ich resursu. Druga usługa zostanie wykonana do dnia 30.06.2011r., trzecia usługa do 30.09.2011r. ostatnia usługa do dnia 05.12.2011r. Okresowa kontrola i konserwacja systemów, o której mowa w pkt. 1 obejmuje: - wykonanie 4 (czterech) usług konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu i systemu telewizji przemysłowej, w tym jedna obejmująca przegląd roczny, zgodnie z procedurami określonymi w NO-04-A004-8 odpowiednio pkt. 2.3 i 2.5; - pozostałe trzy konserwacje będą obejmowały procedury zgodne z NO-04-A004-8 pkt 2.3.1 i 2.5.1. Naprawa awaryjna, o której mowa w pkt 1 obejmuje: - zakup części niezbędnych do usunięcia awarii - wykonanie naprawy systemów poprzez przywrócenie sprawności wszystkich elementów, urządzeń i linii przesyłowych; - uruchomienie systemu oraz sprawdzenie poprawności działania; - zmiany w ukompletowaniu systemów (demontaż elementów, montaż dodatkowych elementów); C. Zakres prac obejmuje: a) Sprawdzanie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej; b) Sprawdzanie poprawności działania wszystkich elementów systemu (czujek, kamer, czytników, domofonów) łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; c) Kontrola zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; d) Sprawdzanie czy zasilacze główne i rezerwowe są sprawne; e) Sprawdzenie poprawności działania centrali alarmowej; f) Sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z alarmowym centrum odbiorczym; g) Sprawdzanie poprawności działania sygnalizatora; h) Sprawdzenie czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; i) Sprawdzanie poprawności działania systemu kontroli dostępu przy braku zasilania; j) Sprawdzenie działania elementów systemu kontroli dostępu na wypadek ewakuacji; k) Sprawdzenie poprawności działania systemu telewizji przemysłowej; l) Sprawdzenie sprawności zapasowych źródeł zasilania; m) Naprawa uszkodzonych systemów alarmowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy posiadający: - ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 oraz z 2006 r. Nr 104 poz. 708); - aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego drugiego stopnia ; - poświadczenie bezpieczeństwa dla pracowników wykonujących konserwacje upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE; - poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej TAJNE dla pracownika nadzorującego i zapoznającego się z dokumentacją techniczną; - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE dla przeprowadzenia konserwacji systemów alarmowych w pomieszczeniach stacji i podstacji łączności kryptograficznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007r. (Dz. U. Nr 126 z 2007 r. poz. 876) w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony fizycznej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych par. 9 ust. 5 oraz z par. 9 ust. 4 pkt. 1; - dla pracowników licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia, a dla osoby nadzorującej realizację zamówienia licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia na wykonywanie zadań w zakresie konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.Z treści załączonych dokumentów oraz oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwolą na prawidłowe wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł brutto. Jako usługę o charakterze tożsamym Zamawiający rozumie poza konserwacją i naprawą również modernizację, rozbudowę, projekt i wykonanie systemu alarmowego. Wykonawcy zobowiązani są do podania: wartości usług, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i załączenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (lub wykonywanie). Ocena spełniania przez wykonawców w w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.Z treści załączonych dokumentów oraz oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz).Z treści załączonego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunek wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy: - dysponujący Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (wymagane oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem oraz załączenie dokumentu imiennego potwierdzającego posiadanie przez niego przeszkolenia na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm. przeprowadzonego przez ABW lub SKW); - dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym: a) możliwość sporządzania niejawnej dokumentacji technicznej systemów alarmowych techniką komputerową o klauzuli POUFNE , b) wymagane prawem uprawnienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (poparte odpowiednimi dokumentami), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; a także oświadczenie o możliwości sporządzania niejawnej dokumentacji technicznej systemów alarmowych techniką komputerową o klauzuli POUFNE. Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz.Z treści załączonych dokumentów oraz oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz).Z treści załączonego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunek wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - cena brutto 1 roboczogodziny naprawy awaryjnej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie - zmniejszenia ilości planowanych konserwacji lub przesunięcia terminu ich wykonania. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia. W szczególności dotyczy to wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zmian decyzji dotyczących restrukturyzacji sił zbrojnych, zmniejszenia środków finansowych, zmiany obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia itp. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych i prawnych spowodowanych zmniejszeniem ilości zamawianych usług przewidzianych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko budynek 205, pok.4, 08-521 Dęblin, Pocztą po wpłacie 19,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud.205, 08-521 Dęblin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.