eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kurs spawacza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Wieliczka: Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kurs spawacza
Numer ogłoszenia: 36596 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19736 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kurs spawacza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu na spawanie metodą MAG-135 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 3/. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu na spawanie metodą MAG-135 dla grupy 5 osób. 4/. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy na stanowisku spawacza po pozytywnie zdanym egzaminie końcowym wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-02 oraz normą EN-PN 287-1. 5/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: koszty badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia, koszty organizacji kursu (zajęć teoretycznych i praktycznych), koszt materiałów szkoleniowych (podręczniki lub skrypty tematyczne, co najmniej 96 kartkowy zeszyt w kratkę i długopis), koszt jednokrotnego egzaminu dla każdego z uczestników kursu. Ponadto uczestnicy kursu w trakcie jego realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiedni sprzęt szkoleniowy 6/. Zakres programowy szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz obowiązującymi wytycznymi w ww. zakresie, w tym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U. z 2000 r., nr 40, poz. 470) a także uwzględnieniem Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach 7/. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy kursu przystąpili do egzaminu nie później niż do dnia 31 sierpnia 2011 roku. Czas trwania kursu: co najmniej 145 godzin (25h teorii i 120h praktyki). Poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową 8/. Liczba uczestników szkolenia: 5 osób . Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9/. Czas realizacji: luty-sierpień 2011 roku według ustaleń z Zamawiającym. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej z uwzględnieniem konieczności dojazdu uczniów do miejsca realizacji kursu. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zamawiający zaleca aby szkolenia planowane były w dni powszednie w godzinach 14:00-19:00 i w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. Zajęcia mogą być realizowane w niedziele wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody wszystkich uczestników kursu. Powyższe zalecenia nie dotyczą okresów wolnych od nauki szkolnej. Przedmiot umowy powinien być realizowany w miejscu zlokalizowanym na terenie powiatu wielickiego lub gmin bezpośrednio z nim sąsiadujących. W przypadku, gdy kursy odbywać się będą w miejscu innym niż wskazane powyżej Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić uczestnikom kursu dojazd z siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce lub Zespołu Szkół w Gdowie do miejsca realizacji kursu. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w każdą stronę. 10/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a.zabezpieczenie sali z wyposażeniem, przystosowanej do realizacji kursu, będącego przedmiotem niniejszej umowy, b.zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, maszyn i urządzeń oraz materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c.pokrycie kosztów badania lekarskiego dla każdego z kursantów, wymaganego przy ubieganiu się o uzyskanie stosownych uprawnień, d.pokrycie kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, e.opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, f.realizacja kursu przez wykwalifikowanych instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, g.po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom: - zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. -dodatkowego zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursu, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, wydanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego wzór stanowi załącznik do projektu umowy. 11/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12/.Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych , stanowiących załącznik do projektu umowy. 13/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.protokół z egzaminu wewnętrznego, jeśli był przeprowadzany, d.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e.kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f.informację o zrealizowaniu usługi wraz z faktura VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Specjalistycznego LABOR-S B i M Lesiuk, ul. Lwowska 32, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.