Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Gdynia: Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce - II etap
Numer ogłoszenia: 366421 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu II etapu budowy Morskiej Stacji Ratowniczej na działce nr 1560/84 w Ustce zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Drugi etap obejmuje: 1) Roboty wewnętrzne: a) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych b) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne c) instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 2) Roboty zewnętrzne a) roboty budowlane w zakresie parkingów b) drogi dojazdowe c) roboty w zakresie chodników d) wyrównywanie terenu e) roboty budowlane w zakresie posterunków ratowniczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.25 - Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawca spełnieni warunek określony w punkcie 1.2) jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał kompleksowo minimum 1 budynek o kubaturze nie mniejszej niż 300m3 oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca spełni warunek określony w punkcie 1.3) jeżeli posiada niezbędne środki na realizację zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000,00 złotych. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia warunki określone w punktach 1.1) i 1.3) mogą spełniać łącznie, warunek określony w punkcie 1.2) musi spełniać jeden z nich, warunek określony w punkcie 1.4) musi spełniać każdy z Wykonawców. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie kwalifikacji spełnia- nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wykluczy z Postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w Postępowaniu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach, oświadczeniach i wykazach, które zostały złożone przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w Postępowaniu- podstawa: srt. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, to wówczas Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. wykonawców składających wspólną ofertę), oświadczenie to w imieniu Wykonawców składających wspólną ofertę składa ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców. Powyższy dokument ten można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy złożyć w formie oryginału a dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (wymagane minimum 100 tysięcy zł) lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, Zespół ds. Zamówień Publicznych,81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10, Sekretariat (piętro II).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zaleca wykorzystanie formularza oferty, druku oświadczenia i druku wykazu robót stanowiących załączniki nr 3,4 i 5 do SIWZ, udostępnionych na stronie internetowej www.sar.gov.pl w zakładce: Zamówienia publiczne / Ogłoszenia. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- wyceny nieruchomości w roku 2025
- Dostawa sprzętu warsztatowego z podziałem na 9 części
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- SUKCESYWNE DOSTAWY ELEKTROD I PAPIERÓW DO EKG, USG, KTG, DEFIBRYLATORÓW ORAZ ŻELI DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup lasera okulistycznego w ramach doposażenia w sprzęt i aparaturę medyczną Oddziału Okulistycznego Szpitala Morskiego im. PCK Gdynia - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
- Doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną Poradni Stomatologicznej w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Budowa budynku stacji kontroli pojazdów wraz z infrastrukturą na terenie WITPiS, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 2024-2027
- Rozbudowa remizy strażackiej w Wygnańczycach.
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Markowa na dz. o nr ewid. 29
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.