Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Katowice: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 366574 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną Wymagania techniczne stanowiącą załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na XXXIV pakiety: Pakiet nr I - Rotacyjne wyparki próżniowe - 2 szt.; Pakiet nr II - Wyparka próżniowa obrotowa - 1 szt.; Pakiet nr III - Wytrząsarki -7 szt.; Pakiet nr IV - Czasza grzejna - 1 szt., płaszcze grzejne - 3 szt.;Pakiet nr V - Mieszadła - 7 szt.; Pakiet nr VI - Wirówki - 2 szt., rotory - 3 szt., adaptery na probówki - 4 szt.; Pakiet nr VII - Podwójny aparat do elektroforezy płytowej z zasilaczem - 1 szt. Pakiet nr VIII - Aparat do poziomej elektroforezy żelowej - 1 szt.; Pakiet nr IX - Aparat do pionowej elektroforezy białek i kwasów - 1 szt., zestaw do elektroforezy - 1 szt.; Pakiet nr X - Transimunilator - 1 szt., zestaw do elektroforezy - 1 szt.; Pakiet nr XI - Łaźnie wodne - 2 szt.; Pakiet nr XII - Dyspenser parafiny - 1 szt., łaźnia wodna - 1 szt. płyta grzewcza - 1 szt.; Pakiet nr XIII - Czytnik ELISA - 1 szt., automatyczna płuczka do płytek ELISA - 1 szt.; Pakiet nr XIV - Wagi - 4 szt.; Pakiet nr XV - Waga elektroniczna - 1 szt.; Pakiet nr XVI - Waga laboratoryjna - 1 szt.; Pakiet nr XVII - Waga elektroniczna - 1 szt.; Pakiet nr XVIII - Profesjonalny stół wagowy - 1 szt.; Pakiet nr XIX - Suszarka laboratoryjna do szkła - 1 szt.; elektryczna suszarka do szkła - 1 szt.; Pakiet nr XX - Suszarka próżniowa - 1 szt.; Pakiet nr XXI - Palnik gazowy z wyposażeniem - 1 zestaw; Pakiet nr XXII -Termoblok podwójny - 1 szt.; Pakiet nr XXIII - System do ekstrakcji fazy stałej 12 - stanowiskowy - 2 szt. z wyposażeniem - 1 szt.; Pakiet nr XXIV - System próżniowy - 1 szt.; Pakiet nr XXV - Kołyska laboratoryjna - 1 szt.; Pakiet nr XXVI - Oscyloskop cyfrowy - 3 szt.; Pakiet nr XXVII - Demineralizator wody - 1 szt.; Pakiet nr XXVIII - Miernik objętości właściwej - 1 szt.; Pakiet nr XXIX - Miernik natężenia oświetlenia i promieniowania - 1 szt.; Pakiet nr XXX - pH-metr laboratoryjny - 1 szt.; Pakiet nr XXXI - Lampa UV z kabiną podglądową - 1 szt.;Pakiet nr XXXII - Zestaw akcesoriów do HPLC - 1 szt.; Pakiet nr XXXIII - Statyw na elektrody - 2 szt:.; Pakiet nr XXXIV - Wyposażenie spektrometru IRAFFINITY-1CE - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia. Dla potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej lub deliktowej z możliwością rozszerzenia na kontraktową lub deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Deklarację zgodności CE lub Wpis do rejestru wyrobów medycznych; b) Katalogów, zdjęć, folderów zawierających parametry techniczne oferowanego sprzętu potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego lub karty technicznej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.Zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2.Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę 3.Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów 4.Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 5.Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych 6.Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców 7.Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy 8.Obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice Dział Zamówień Publicznych pok. 402..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice KANCELARIA pok. 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rotacyjne wyparki próżniowe - 2 szt.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. rotacyjnych wyparek próżniowych zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyparka próżniowa obrotowa - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyparki próżniowej obrotowej zgodnie z załącznikiem nr 2.2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wytrząsarki - 7 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 szt wytrząsarek zgodnie z załącznikiem nr 2.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czasza grzejna - 1 szt., płaszcze grzejne - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. czaszy grzejnej i 3 szt. płaszczów grzejnych zgodnie z załącznikiem nr 2.4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mieszadła - 7 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 szt. mieszadeł zgodnie z załącznikiem nr 2.5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wirówki - 2 szt., rotory - 3 szt., adaptery na probówki - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. wirówek, 3 szt. rotorów i 4 szt. adapterów na probówki zgodnie z załącznikiem nr 2.6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podwójny aparat do elektroforezy płytowej z zasilaczem - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. podwójnego aparatu do elektroforezy płytowej z zasilaczem zgodnie z załącznikiem nr 2.7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat do poziomej elektroforezy żelowej - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. aparatu do poziomej elektroforezy żelowej zgodnie z załącznikiem nr 2.8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparat do pionowej elektroforezy białek i kwasów - 1 szt., zestaw do elektroforezy - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. aparatu do pionowej elektroforezy białek i kwasów, 1 szt. zestawu do elektroforezy zgodnie z załącznikiem nr 2.9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Transimunilator - 1 szt. , zestaw do elektroforezy - 1 szt.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. transimunilatora, 1 szt. zestawu do elektroforezy zgodnie z załącznikiem nr 2.10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Łaźnie wodne - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. łaźni wodnych zgodnie z załącznikiem nr 2.11 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dyspenser parafiny - 1 szt., łaźnia wodna - 1 szt., płyta grzewcza - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. dyspensera parafiny, 1 szt. łaźni wodnej, 1 szt. płyty grzewczej zgodnie z załącznikiem nr 2.12 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Czytnik ELISA - 1 szt., automatyczna płuczka do płytek ELISA - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. czytnika ELISA, 1 szt automatycznej płuczki do płytek ELISA zgodnie z załącznikiem nr 2.13 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wagi - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 szt. wag zgodnie z załącznikiem nr 2.14 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Waga elektroniczna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. wagi elektronicznej zgodnie z załącznikiem nr 2.15 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Waga laboratoryjna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. wagi laboratoryjnej zgodnie z załącznikiem nr 2.16 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Waga elektroniczna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. wagi elektronicznej zgodnie z załącznikiem nr 2.17 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Profesjonalny stół wagowy - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. profesjonalnego stołu wagowego zgodnie z załącznikiem nr 2.18 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Suszarka laboratoryjna do szkła - 1 szt.; elektryczna suszarka do szkła - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. suszarki laboratoryjnej do szkła i 1 szt. elektrycznej suszarki do szkła zgodnie z załącznikiem nr 2.19 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Suszarka próżniowa - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. suszarki próżniowej zgodnie z załącznikiem nr 2.20 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Palnik gazowy z wyposażeniem - 1 zestaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 zestawu palnika gazowego z wyposażeniem zgodnie z załącznikiem nr 2.21 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Termoblok podwójny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. termobloku podwójnego zgodnie z załącznikiem nr 2.22 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: System do ekstrakcji fazy stałej 12 - stanowiskowy - 2 szt. z wyposażeniem - 1 zestaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. systemów do ekstrakcji fazy stałej 12 - stanowiskowych z wyposażeniem 1 zestaw zgodnie z załącznikiem nr 2.23 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: System próżniowy - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. systemu próżniowego zgodnie z załącznikiem nr 2.24 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Kołyska laboratoryjna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. kołyski laboratoryjnej zgodnie z załącznikiem nr 2.25 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Oscyloskop cyfrowy - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. oscyloskopów cyfrowych zgodnie z załącznikiem nr 2.26 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Demineralizator wody - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. demineralizatora wody zgodnie z załącznikiem nr 2.27 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Miernik objętości właściwej - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. miernika objętości właściwej zgodnie z załącznikiem nr 2.28 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Miernik natężenia oświetlenia i promieniowania - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. miernika natężenia oświetlenia i promieniowania zgodnie z załącznikiem nr 2.29 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: pH-metr laboratoryjny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. pH-metra laboratoryjnego zgodnie z załącznikiem nr 2.30 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Lampa UV z kabiną podglądową - 1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. lampy UV z kabiną podglądową zgodnie z załącznikiem nr 2.31 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zestaw akcesoriów do HPLC - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. zestawu akcesoriów do HPLC zgodnie z załącznikiem nr 2.32 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Statyw na elektrody - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. statywów na elektrody zgodnie z załącznikiem nr 2.33 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Wyposażenie spektrometru IRAFFINITY-1CE - 1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. wyposażenia spektrometru IRAFFINITY-1CE zgodnie z załącznikiem nr 2.34 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki związków
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa aparatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.