eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczOrganizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Wałcz: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku.
Numer ogłoszenia: 366854 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327084 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz, ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2580065, faks 0-67 2580065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku - 20 osób 7 spotkań grupowych x 3 h zajęć tj. 21 h zajęć [ 3 spotkania z psychologiem, 4 spotkania z makijażystką/wizażystką] 1 spotkanie indywidualne x 3h zajęć x 1 uczestnik [zajęcia z makijażystką/wizażystką] konsultacje/zabiegi indywidualne x 6h x 1 uczestnik [ Voucher o wartości 450zł na uczestnika ] Celem warsztatów jest kształtowanie umiejętności kreowania własnego wizerunku, eksponowania walorów, wzrost samooceny oraz przygotowanie uczestników do rozmowy kwalifikacyjnej. Tematyka warsztatów z psychologiem: -czym jest własny wizerunek; -uświadomienie roli i znaczenia wyglądu w procesie poszukiwania pracy; -uświadomienie znaczenia pierwszego wrażenia, jakie wywieramy na nowo poznanych osobach; -kreowanie nienagannego wizerunku: fryzura, strój, higiena osobista; -elementy wizerunku w miejscu pracy; -dostosowanie własnego wizerunku w różnych sytuacjach; -umiejętność autoprezentacji. Tematyka warsztatów z makijażystką/wizażystką: -dobór kolorystyki i typu makijażu do urody uczestników, omówienie podstawowych błędów popełnianych podczas nakładania makijażu, nauka samodzielnego makijażu krok po kroku; -jak prawidłowo wykonać makijaż pasujący do urody i danej okoliczności. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a)Spotkania grupowe i indywidualne powinny odbywać się od poniedziałku do soboty, w godzinach od 16.00 do 20.00 oraz w soboty w godzinach od 09.00 do 18.00 w salach szkoleniowych wskazanych przez Wykonawcę [znajdującymi się na terenie miasta Wałcz]. b)Spotkanie indywidualne z makijażystką/wizażystką mogą odbywać się w salonie/gabinecie na terenie miasta Wałcz w godzinach uzgodnionych indywidualnie z uczestnikiem. c)Konsultacje/zabiegi indywidualne [ voucher na usługi ] powinny odbywać się w przystosowanych do tego celu pomieszczeniach[gabinetach/salonach fryzjerskich/kosmetycznych/dentystycznych] spełniających obowiązujące normy sanitarno-higieniczne na terenie miasta Wałcz. d)Voucher o wartości 450zł na uczestnika na usługi w: - salonie fryzjerskim - Wykonawca wskaże minimum 3 salony/gabinety - gabinecie/salonie kosmetycznym [ gabinety oferujące usługi kosmetyczne oraz usługi wykonania makijażu] - Wykonawca wskaże minimum 3 salony/gabinety - gabinet stomatologiczny - Wykonawca wskaże minimum 3 salony/gabinety - gabinecie/salonie stylizacji paznokci [ lub salon/gabinet ze stanowiskiem do stylizacji paznokci] - Wykonawca wskaże minimum 3 salony/gabinety. Uczestnicy wykorzystają voucher na usługi dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb. e)Zamawiający wystawi uczestnikom projektu voucher - wzór vouchera uzgodniony zostanie z wybranym Wykonawcą. f)Po wykonaniu usługi wykonawca zobowiązany jest do odebrania vouchera od uczestników projektu. Usługi realizowane w ramach vouchera udzielane są uczestnikom projektu bezpłatnie. g)Ważność vouchera upływa w dniu 30.11.2014 r. h)Wykonawca zobowiązany jest rozpatrywać wszelkie reklamacje zgłaszane przez uczestników projektu w zakresie nienależytego wykonania usługi oraz dokonać ewentualnych poprawek. i)Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sale szkoleniowe, sprzęt multimedialny na zajęcia - w razie potrzeby. j)Godzina szkoleniowa/konsultacyjna równa jest jednostce lekcyjnej (tj. 45 min). Przerwy nie są wliczane do wymiaru godzin określonych w ramach poszczególnych Zadań. k)Serwis kawowy w trakcie zajęć grupowych (tj. kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka do kawy) w trakcie Zadań zapewnia Wykonawca. l)Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). m)Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi dyplom ukończenia szkolenia. n)Zamawiający wymaga, żeby działania miały charakter zamknięty i będą w nich uczestniczyli tylko i wyłącznie Uczestnicy projektu kierowani przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości organizacji zadań otwartych, ogólnodostępnych. o)Wymagane jest, żeby Wykonawca po zakończeniu realizacji szkolenia przedstawił raport ewaluacyjny . Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. p)Odbiór wykonania poszczególnych Zadań zostanie przeprowadzony na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie następujących dokumentów: - listy obecności za każdy dzień zajęć, potwierdzenia odbioru: materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dyplomów za udział w zajęciach, raporty ewaluacyjne, dokumentacja fotograficzna - minimum 40 zdjęć na płycie CD-R . Wszystkie dokumenty mogą być przedłożone jako oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. q)Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak program szkolenia, szczegółowy harmonogram) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. r)Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. s)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. t)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie następujących celów projektu: Warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku Zwiększenie motywacji do działania i wiary we własne możliwości - zwiększenie samooceny u 80% uczestników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Druga Szansa współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House s.c. J. Szymańska - Blackler & Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12998,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19642,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.