Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Ostrowiec Świętokrzyski: zakup produktów spożwczych na potrzeby stołówki szkolnej
Numer ogłoszenia: 366899 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych - Szkoła Podstawowa , Szewna, ul. Langiewicza 3, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 032 2656070, faks 041 2653944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszewna.forall.pl www.bodzechow.bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup produktów spożwczych na potrzeby stołówki szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 Dostawa mięsa drobiowego - kg 1250 ZADANIE 2 Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin - kg. 1870 ZADANIE 3. Dostawa pieczywa - szt. 5530 ZADANIE 4. Dostawa warzyw i owoców mrożonych - kg. 850 ZADANIE 5. Dostawa warzyw i owoców świeżych - kg. 2825 ZADANIE 6. Dostawa artykułów spożywczych : przetwory warzywne i owocowe, jaja, pozostałe - kg. 2668 ZADANIE 7. Dostawa nabiału - kg. 1340 ZADANIE 8. Dostawa ziemniaków w ilości 5000 kg. ZADANIE 9. Dostawa ryb mrożonych ( w kostce) w ilości 200 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.0 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Szewnie ul. Langiewicza 3 do dnia 30.12.2008r do godziny 10.00 .Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w trybie art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokument stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnym z przedmiotem zamówienia (kserokopię wyciągu z rejestru działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległuch płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. Informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA. Spełnienie opisanych warunków oceniane będzie przez zamawiającego według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenie o społnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. Nr 3 oraz załączonych w/w dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spszewna.forall.pl www.bodzechow.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Szewnie
ul. Langiewicza 3
27 - 400 Ostrowiec Św.
woj.świętokrzyskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Szewnie ul. Langiewicza 3 27 - 400 Ostrowiec Św. woj.świętokrzyskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mięsa drobiowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1250 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa wołowego,wierzowego, wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1870 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5530 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa warzyw i owoców mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 850 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa warzyw i owoców świeżych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2825 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa artykułów spozywaczych: przetwory warzywne i owocowe, jaja, pozostałe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2668 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa nabiału.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1340 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa ziemniaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa ryb mrożonych (w kostce).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OCHRONA IMPREZ W 2025 ROKU
- Dostawa używanej równiarki drogowej kołowej.
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Jelonkach
- "Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Komorowie"
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2025 - owoce i warzywa
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych klasy A na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.