To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Łódź: remont elewacji kamienicy położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 w zakresie: - kamienica frontowa - strona podwórza - oficyna prawa - strona podwórza - kamienica budynku NFZ - strona podwórza i boczna - oficyna lewa - strona podwórza i boczna.
Numer ogłoszenia: 367002 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304096 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elewacji kamienicy położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 w zakresie: - kamienica frontowa - strona podwórza - oficyna prawa - strona podwórza - kamienica budynku NFZ - strona podwórza i boczna - oficyna lewa - strona podwórza i boczna..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3) Zakres prac : 3.1. Remont ścian zewnętrznych w/w obiektów - oczyszczenie elewacji z istniejących powłok malarskich - naprawa spękań i szczelin w ścianach oraz narożników ścian, - wymiana skorodowanych nadproży - skucie luźnych i odparzonych tynków oraz ich naprawa - oczyszczenie i naprawa cokołów - uporządkowanie instalacji zewnętrznych i technicznego wyposażenia występującego na elewacjach - ukrycie okablowania w bruzdach - wymiana rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej - wykonanie i montaż pasów nadrynnowych z blachy cynkowej - wykonanie i montaż gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy cynkowo- tytanowej - wykonanie i montaż podokienników z blachy cynkowo-tytanowej - odtworzenie detalu architektonicznego elewacji lewej i prawej oficyny (gzymsy, boniowanie, zworniki) - renowacja oryginalnej stolarki okiennej - renowacja parapetów lub ich wymiana w zależności od decyzji Inspektora - wymiana wtórnej stolarki okiennej i drzwiowej wg. zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej zawartej w projekcie - likwidacja krat okiennych - wykonanie krat z profili pełnych dla okienek piwnicznych lewej oficyny - likwidacja zadaszeń nad wejściami lewej i prawej oficyny i wykonanie nowych - naniesienie nowych tynków i powłok malarskich - naprawa posadzki betonowej pochylni przy budynku NFZ - naprawa pokrycia dachowego i głowic kominowych - uzupełnienie murków przy okienkach piwnicznych prawej oficyny - uzupełnienie parapetów zewnętrznych cegłą pełną lewej oficyny - wykonanie zadaszenia okienek piwnicznych prawej oficyny z blachy trapezowej - roboty różne Uwaga: Realizacja robót w czynnym budynku. 3.2 Prace remontowe w V etapach . Etap I - naprawa pokrycia dachowego i głowic kominowych - wymiana obróbek blacharskich - naprawa posadzki betonowej pochylni Etap II - wymiana wtórnych okien PCV na jednorodną stolarkę drewnianą - restauracja zachowanej stolarki okiennej - wykonanie parapetów zewnętrznych Etap III - odtworzenie detali architektonicznych - likwidacja krat okiennych i wykonanie nowych - wymiana zadaszeń nad wejściami lewej i prawej oficyny i wykonanie nowych - wykonanie zadaszeń nad okienkami piwnicznymi Etap IV - uporządkowanie instalacji zewnętrznych i technicznego wyposażenia - naprawa tynków - malowanie elewacji Etap V - pozostałe roboty do wykonania nie objęte w etapach od I do IV Kolejność wykonywania prac objętych zamówieniem do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru Zamawiającego . 3.3 Szczegółowy zakres prac robót budowlanych oraz podanie metod i technologii ich wykonania zawarty jest w: - dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 10, 11 i 12 - przedmiarze robót- załącznik nr 9 Materiały zastosowane do wykonania prac muszą być zgodne z materiałami ujętymi w projekcie. 3.4 Wszelkie nazwy, symbole i znaki firmowe użyte przez Zamawiającego podane zostały w celu doprecyzowania jakościowego materiałów - należy je odczytywać jako: typu lub równoważne, oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia innych wyrobów, pod warunkiem, że nie będą one o gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. 3.5 W/w robotami powinna kierować osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń . 3.6 Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury. 3.7 Wszelkie wyszczególnione prace należy wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10, 11 i 12 do siwz) oraz poleceniami inspektora nadzoru . 3.8 Rozliczenie finansowe kosztorysem powykonawczym po każdym etapie prac , potwierdzone protokołem odbioru przez inspektora nadzoru Zamawiającego. 3. 9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił : - minimum 60 miesięcy gwarancji na stolarkę okienną i drzwiową - 48 miesięcznej gwarancji na pozostałe wykonane prace, 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz bieżącego wywozu gruzu. 3.11 Przed użyciem materiałów do budowy wykonawca przedstawi na dany materiał odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty itp. dopuszczające go do użytkowania i spełniające wymogi zawarte w dokumentacji projektowej. 3.12 Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia Dziennika Budowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU GAJ-POL Firma Budowlana, ul. Wiosenna 24., 93-535 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 692459,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 945870,55
Oferta z najniższą ceną: 795286,41 / Oferta z najwyższą ceną: 947440,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.