eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeWymiana d¼wigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej Nr 3 w Zabrzu przy ul. Brysza 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-11-07

Zabrze: Wymiana d¼wigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej Nr 3 w Zabrzu przy ul. Brysza 3.
Numer og³oszenia: 367088 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 305116 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Spo³ecznej nr 3, ul. Brysza 3, 41-800 Zabrze, woj. ¶l±skie, tel. 032 2713861, faks 032 2713861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pomoc spo³eczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana d¼wigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej Nr 3 w Zabrzu przy ul. Brysza 3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana d¼wigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Zabrzu przy ul. Brysza 3 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wielobran¿owej wykonawczej obejmuj±cej wszystkie elementy wymienione w PFU, dokumentacja projektowa d¼wigu podlega ocenie zgodno¶ci w procesie certyfikacji i bêdzie stanowiæ za³±cznik do ksi±¿ki rewizyjnej d¼wigu, 2) zg³oszenie w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa robót do organu nadzoru budowlanego, 3) wygrodzenie terenu prac przegrodami tymczasowymi pe³nymi chroni±cymi przed przedostawaniem siê zanieczyszczeñ, 4) demonta¿ istniej±cego d¼wigu, 5) dostawê i monta¿ windy, 6) wykonanie robót budowlanych niezbêdnych do zapewnienia prawid³owej eksploatacji d¼wigu, 7) wykoñczeniowe roboty budowlane w tym tynkarskie, malarskie i posadzkarskie, stolarskie konieczne przy monta¿u d¼wigu i wykonaniu prac odtworzeniowych na wygrodzonym terenie budowy, s³u¿±ce poprawie estetyki w rejonie drzwi szybowych. 8) roboty elektryczne zarówno w pomieszczeniu maszynowni, szybie d¼wigowym, oraz w pomieszczeniach w których nast±pi³a ingerencja wykonawcy w instalacjê elektryczn± podczas prowadzenia prac, 9) prace zwi±zane z likwidacj± tymczasowego wygrodzenia terenu robót, 10)wykonanie dokumentacji eksploatacyjnej d¼wigu, koniecznej dla celów jego u¿ytkowania oraz szkolenia wytypowanych osób w zakresie uwalniania pasa¿erów z d¼wigu, 11) wykonanie i skompletowanie niezbêdnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie spe³niaj±ce wymagania ustawy Prawo Budowlane oraz wynikaj±ce z przepisów UDT, 12) uzyskanie dopuszczenia d¼wigu do eksploatacji. 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: -wykonanie projektu budowlanego zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego i praw pokrewnych, Dokumentacjê projektow± (projekt budowlany i projekty wykonawcze) nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane i rozporz±dzeniami z niego wynikaj±cymi, przy zachowaniu zapisów Eurokodów i Polskich Norm dotycz±cych projektowania i wznoszenia obiektów budowlanych. Z uwagi na obowi±zek stosowania przez Zamawiaj±cego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku nr 113 poz. 759 z pó¼n. zm.) wraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie - dokumentacja projektowa powinna odpowiadaæ przepisom zawartym w: rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 02.09. 2004 w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z pó¼n. zmianami) oraz: rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dn.18.05.2004 r. (Dz. U 130. poz. 1389 z pó¼n. zm.) w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno- u¿ytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130 poz.1398), a tak¿e rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003 r.) z pó¼niejszymi zmianami i rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z pó¼niejszymi zmianami). -sporz±dzenie projektów wykonawczych w niezbêdnym zakresie, w tym miêdzy innymi: - czê¶æ konstrukcyjno-budowlana - czê¶æ instalacyjna (instalacje wewnêtrzne) - czê¶æ techniczno-technologiczna z zestawieniami elementów budowlanych, urz±dzeñ i wyposa¿enia - opracowania kosztowe dla poszczególnych asortymentów robót i zadañ. -opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, -opracowanie przedmiarów robót i zestawienia warto¶ciowego grup robót zadañ i urz±dzeñ. 2.2. Prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie budowy 2.3. Opracowanie rzeczowo-finansowego Harmonogramu realizacji inwestycji, (niewykraczaj±cego poza cenê ofertow±). Harmonogram realizacji robót opracowaæ w ujêciu rzeczowo - finansowym z opisem elementów robót. Bêdzie on stanowi³ podstawê do wystawiania faktury za realizacjê przedmiotu zamówienia. 2.4. Wykonanie robót na podstawie opracowanych projektów (po ich akceptacji przez Zamawiaj±cego). 2.5. Przygotowanie kompletnych materia³ów umo¿liwiaj±cych uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie, która w szczególno¶ci bêdzie stanowiæ warunek podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u odbioru koñcowego robót. 2.6. Prace towarzysz±ce i roboty tymczasowe, w tym m.in.: -Wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej wraz z wersj± elektroniczn± -Wykonanie badañ powykonawczych pomiary skuteczno¶ci zerowania, ochrony przeciwpora¿eniowej instalacji elektrycznych, itp.), -Roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostêpem osób postronnych), -Sk³adanie Zamawiaj±cemu raportów miesiêcznych z realizacji Umowy w terminie 4 dni po up³ywie miesi±ca kalendarzowego na jego ¿±danie. -Przeszkolenie osób wskazanych przez u¿ytkownika w zakresie obs³ugi urz±dzeñ i systemów zainstalowanych w obiekcie, -Za³o¿enie ksi±¿ki obiektu, oraz opracowanie instrukcji u¿ytkowania. 3. Zakres i forma dokumentacji projektowej 3.1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentacji projektowej dla poszczególnych faz opracowania w nastêpuj±cej ilo¶ci egzemplarzy: -Projekt budowlano - wykonawczy -Przedmiary robót -Wykaz cen poszczególnych elementów rozliczeniowych -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumenty bêd± opracowane i przekazane Zamawiaj±cemu w sposób nastêpuj±cy: -wersja papierowa w 3 egz. -Wersja elektroniczna wersji papierowej w formacie zapisu DVD oraz CD: Powy¿sze dokumentacje projektowe nale¿y równie¿ z³o¿yæ w formie elektronicznej na p³ytach CD w formacie PDF (3 egz.), 3.2. Przedstawione w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym oraz w za³±cznikach do niego ewentualne wskazania na urz±dzenia techniczne lub materia³y z podaniem producenta, nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe, okre¶laj±ce wymagane standardy techniczno-jako¶ciowe, ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, a zw³aszcza art. 29 do 31. Oznacza to, ¿e Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym jw. rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich, równowa¿nych (nie gorszych ni¿ przedstawione w dokumentacji przetargowej) parametrów technicznych dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci ca³ego uk³adu, bêd±cego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnieñ. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w programie funkcjonalno u¿ytkowym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y i roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 4. Szczególne obowi±zki Wykonawcy i wymagania odno¶nie sposobu prowadzenia robót: 4.1. Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: -Najpó¼niej w dniu nastêpnym po zakoñczeniu projektowania a przed rozpoczêciem robót budowlanych Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu: -o¶wiadczenie Kierownika Budowy o przyjêciu obowi±zków, -o¶wiadczenie Kierownika Budowy o sporz±dzeniu planu BIOZ, -aktualne uprawnienia budowlane i aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci Kierownika Budowy oraz Kierowników robót ze strony Wykonawcy i podwykonawców do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w danym kraju, -Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu: -aktualne uprawnienia budowlane i aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci projektantów ze strony Wykonawcy i podwykonawców do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w danym kraju, -Zamawiaj±cy nie przewiduje zaliczkowania materia³ów i robót 5. Uwagi dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z opracowan± przez siebie dokumentacj± projektow± na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, z materia³ów fabrycznie nowych I-go gatunku, 5.2 Roboty winny zostaæ wykonane i ukoñczone zgodnie z prawem obowi±zuj±cym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególno¶ci: Prawem budowlanym, Prawem ochrony ¶rodowiska, , Ustaw± o odpadach, Ustaw± o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiaj±cego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mog± wykonywaæ osoby, które posiadaj± wymagane prawem uprawnienia i s± ubezpieczone od odpowiedzialno¶ci cywilnej. 5.3 Roboty winny byæ tak prowadzone, aby do minimum ograniczyæ przerwê w funkcjonowaniu transportu pionowego zwi±zanego z wymian± d¼wigu. 6. Transport i sk³adowanie odpadów. Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. nr (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z pó¼n. zm.) w tym: -przejmuje odpowiedzialno¶æ za powsta³e w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregacjê, transport i sk³adowanie, -ponosi koszty z tytu³u jw., -na wniosek Zamawiaj±cego wska¿e miejsce sk³adowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, ¿e powsta³e odpady zosta³y zagospodarowane (wywiezione na sk³adowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wy¿ej wymienion± ustaw± oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 7. Wykonawca udziela 36 miesiecy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 8. Zastosowane materia³y i urz±dzenia musz± spe³niaæ wymagania art. 10 ustawy Prawo Budowlane byæ wykonane zgodnie z Polskimi Normami przenosz±cymi europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane uwzglêdnia siê wynikaj±ce z art. 30 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych: -europejskie aprobaty techniczne, -wspólne specyfikacje techniczne, -Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie, -normy pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej przenosz±ce europejskie normy zharmonizowane, -Polskie Normy wprowadzaj±ce normy miêdzynarodowe, -Polskie Normy, -polskie aprobaty techniczne...

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Urz±dzeñ D¼wigowych Spó³ka z o. o., Bolêcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 134260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 108783,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 88884,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 156870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.