eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znakOO-341/10/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Iława: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/10/08
Numer ogłoszenia: 36721 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/10/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta w Iławie, w tym: 1)Część I sprzęt komputerowy: a)Komputer PC - 5 szt. b) Notebook - 1 szt. c) Dukarka laserowa cz-b - A4 - 6 szt. d) Dukarka laserowa kolor - A4 - 3 szt. e) Myszka optyczna przewodowa USB- 1 szt. f) Switch do podłączania drukarek sieciowych - 9 szt. g) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt. h) Monitor LCD 19cali - 8 szt. i) Skaner A3 - 1 szt. j) Skaner A4 - 1 szt. k)Przenośna pamięć USB 2GB w metalowej obudowie - 2 szt. l)Przenośna pamięć USB 2GB - 12 szt. 2) Cześć II oprogramowanie antywirusowe i systemowe: a) W związku z tym, iż Zamawiający posiada już bazę i zainstalowany program na wszystkich stacja roboczych przedmiotem zamówienia dla tej części zadania jest konkretny program antywirusowy b) Wznowienie licencji programu antywirusowego Panda Internet Security z licencją 36 miesięcy na 50 stanowisk - 50 lic. c) Nowe licencje programu antywirusowego Panda Internet Security z licencją 36 miesięcy na 14 stanowisk - 14 lic. d) Wznowienie licencji programu antywirusowego NOD 32 z licencją 36 miesięcy na 1 stanowisko - 1 lic. e) WINDOWS XP PROPL OEM SP2- 2 lic. wraz z nośnikami f) Access 2007 MOLP NL GOVT -1lic. wraz z nośnikiem - zamawiający posiada otwartą licencję MOLP GOVT i ma prawo do zakupu pojedynczych licencji. Numer posiadanej przez Zamawiającego licencji MOLP otrzyma wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia. 3) Część III sprzęt biurowy: g) niszczarka z koszem o poj. min. 27l - 1 szt. h) niszczarka z koszem o poj.min.23 l - 1 szt. i) Niszczarka z koszem o poj.min.19 l - 3 szt j) Bindownica elektryczna - 1 szt. k) Dyktafon cyfrowy - 2 szt. l) Aparat fotograficzny - 1 szt. 2. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe, 30.21.32.00-6 - notebooki, 30.21.40.00-2 - stacje robocze, 30.23.12.00-9 - sprzęt komputerowy, 30.21.71.30-3 - karty komputerowe,, 30242100-8- oprogramowanie antywirusowe, 30.23.32.31-9 - drukarki laserowe, 30.24.14.00-4 - oprogramowanie komputerowe 30191400-8 - niszczarki, 32332100-0 - dyktafony, 33451000-6 aparaty fotograficzne 3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe. 4. Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę nr seryjnych dostarczonych urządzeń - protokołu przyjęcia - przekazania, 5. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miasta Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, upoważniony do odbioru pan Krzysztof Zawieracz, Mariusz Korpalski, 6.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania zamawiającego, dotyczące parametrów technicznych określa załącznik nr 3b - opis przedmiotu zamówienia 7. Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć kartony ze sprzętem zgodnie z opisem formularz ofertowego tj. Zestawy komputerowe - część I , Notebook - część I itd. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu w siedzibie określonej w SIWZ. 9. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe możliwe jest stosowanie sprzętu równoważnego, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż określone przez zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 11. W formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. 12. W pozycjach formularza ofertowego na które wykonawca nie składa oferty wpisuje -nie dotyczy-

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.71.30 - Karty komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.30 - Karty komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.5 ppkt.. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12), niniejszego ogłoszenia 2.W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 dostawy (umowy, kontrakty), odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzęt komputerowy), gdzie był głównym wykonawcą stanowiącym przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8). W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykonawca musi załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3. 9) Wykaz sprzętu na poszczególnych zadaniach (wg wzoru nr 4), 10) Charakterystyka sprzętu oferowanego przez wykonawcę (wg wzoru nr 4a) 11) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Część I sprzęt komputerowy: a) Komputer PC - 5 szt. b) Notebook - 1 szt. c) Dukarka laserowa cz/b - A4 - 6 szt. d) Dukarka laserowa kolor - A4 - 3 szt. e) Myszka optyczna przewodowa USB- 1 szt. f) Switch do podłączania drukarek sieciowych - 9 szt. g) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt. h) Monitor LCD 19 cali - 8 szt. i) Skaner A3 - 1 szt. j) Skaner A4 - 1 szt. k) Przenośna pamięć USB 2GB w metalowej obudowie - 2 szt. l) Przenośna pamięć USB 2GB - 12 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.32.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.12.00-9, 30.21.71.30-3, 30.23.32.34-0, 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć II oprogramowanie antywirusowe i systemowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia dla tej części zadania jest konkretny program antywirusowy b) Wznowienie licencji programu antywirusowego Panda Internet Security z licencją 36 miesięcy na 50 stanowisk - 50 lic. c) Nowe licencje programu antywirusowego Panda Internet Security z licencją 36 miesięcy na 14 stanowisk - 14 lic. d) Wznowienie licencji programu antywirusowego NOD 32 z licencją 36 miesięcy na 1 stanowisko - 1 lic. e) WINDOWS XP PROPL OEM SP2- 2 lic. wraz z nośnikami f) Access 2007 MOLP NL GOVT -1lic. wraz z nośnikiem - zamawiający posiada otwartą licencję MOLP GOVT i ma prawo do zakupu pojedynczych licencji. Numer posiadanej przez Zamawiającego licencji MOLP otrzyma wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8, 30.24.14.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) niszczarka z koszem o poj. min. 27l - 1 szt. b) niszczarka z koszem o poj.min.23 l - 1 szt. c) Niszczarka z koszem o poj.min.19 l - 3 szt d) Bindownica elektryczna - 1 szt. e) Dyktafon cyfrowy - 2 szt. f) Aparat fotograficzny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 32.33.21.00-0, 33.45.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.