Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Warszawa: Dobudowa do budynku szkoły szybu windowego o wymiarach 1,4x1,5 i wysokości 11,5m dla osób niepełnosprawnych (wraz z dostawą dźwigu)
Numer ogłoszenia: 367282 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280 , ul. Gorlicka 3, 02-130 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 658 34 30, faks 0-22 658 34 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola280.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa do budynku szkoły szybu windowego o wymiarach 1,4x1,5 i wysokości 11,5m dla osób niepełnosprawnych (wraz z dostawą dźwigu).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do budynku szkoły szybu windowego o wymiarach 1,4x1,5 i wysokości 11,5m dla osób niepełnosprawnych (wraz z dostawą dźwigu). Zakres prac obejmuje: -roboty murarskie-demontaż okien, wykucie ścian, ocieplenie ścian, otynkowanie, wykończenie otworów drzwiowych; -przygotowanie żelbetowej płyty fundamentowej oraz podjazdu do szybu z poszerzenia istniejącego chodnika; -montaż szybu i platformy; podłączenia do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2. posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie dostawy i montażu co najmniej 3 dźwigów w ciągu ostatnich 3 lat; 3. dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami w specjalnościach: -ogólnobudowlanej (min. 1 osoba) -elektrycznej (min. 1 osoba) Wszystkie wymieniona wyżej osoby posiadać winny aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów. Uwaga: Ocena o spełnianiu w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w części VII pkt 1 i formie określonej w części VI SIWZ 1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust.2 Ustawy o Zamówieniach Publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 pkt1-3 Ustawy o Zamówieniach Publicznych- wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a c) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt2) w SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik Nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności- wzór stanowi załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiaru robót załącznik Nr 5 4. W przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, którego wykonanie powierza podwykonawcą. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87. poz. 605.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola280.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280
Warszawa
02-130 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280 Warszawa 02-130 Gorlicka 3 pokój 2s.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Remont pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Renowacja parkanu wokół cmentarza w miejscowości Kożuchówek
- Prace remontowe w żłobku Czerwony Kapturek
- Bieżąca konserwacja pomieszczeń biurowych i sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Płocku
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.