Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Piecki: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2014 / 2015
Numer ogłoszenia: 367546 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2014 / 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Piecki, położonych na terenie gminy Piecki, w zakresie świadczenia usług polegających na odśnieżaniu jezdni we wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 zadaniach od 1 do 8,a posypywanie materiałami uszorstniającymi wyłącznie w zadaniu nr1 i nr 5 ,w okresie zimowym 2014/2015. Świadczenie usług odśnieżania, i zwalczania gołoledzi będących przedmiotem zamówienia, będzie odbywać się na podstawie zleceń jednostkowych telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania w terminie przez niego wyznaczonym. Podane poniżej ilości godzin pracy sprzętu są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczna ilość uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego spowodowanych warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. Wykonawca winien we własnym zakresie zabezpieczyć piasek i mieszankę 10 % oraz miejsce jego składowania do wykonania zadania określonego w zadaniu nr 1 i nr 5 Ponadto Wykonawca wyposaży jednostki sprzętowe (samochody, ciągniki ) w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu - ciągnika - zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 98, poz.602 z póź.zm). Wykonawca zobowiązany jest również wyposażyć kierowców w telefon komórkowy, a ich numery podać Zamawiającemu. Do obowiązków Wykonawcy należy przekazywanie zamawiającemu każdorazowo informacji o stanie nawierzchni drogi. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur rachunków wraz z dołączonymi kartami drogowymi potwierdzonymi przez Zamawiającego - z podziałem na jednostki sprzętowe. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą z nich oddzielnie. Podane ilości sprzętu, jakimi muszą dysponować Wykonawcy, są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do wykonania poszczególnych zadań zgodnie z poniższymi wymogami: - dla zadania numer 1 na terenie sołectw: Piecki,Lipowo,Dobry Lasek,Oś. 35 Lecia PRL, Brejdyny,Cierzpięty,Goleń,Bobrówko wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80KM lub samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd Samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton z pługiem skośnym + piaskarka- minimum - jeden pojazd Ciągnik Koparko-ładowarka o mocy min.80 KM z pługiem skośnym- minimum - jeden pojazd - dla zadania nr 2 na terenie sołectw:NoweKiełbonki, StareKiełbonki,Zgon wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd - dla zadania nr 3 na terenie sołectw: Babięta,Zyzdrojowy Piecek wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd - dla zadania nr 4 na terenie sołectw: Krutyń,Rosocha,KrutynskiPiecek, i miejscowość Zakręt wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd - dla zadania nr 5 na terenie sołectw: Dłużec,Szklarnia,Gant,Głogno wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd Piaskarka o ładowności - minimum 1 tony z mocowaniem do Ciągnika - dla zadania nr 6 na terenie sołectwa: Jakubowo wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd - dla zadania nr 7 na terenie sołectw: Machary, Nawiady,Mojtyny,Prusinowo, wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd - dla zadania nr 8 na terenie sołectwa: Szklarnia, wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny : Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Ocena dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/piecki_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11 - 710 Piecki,pok. nr 5 w godzinach pracy Urzędu,tj.: - poniedziałek od 8:00 do 16:00 - wtorek piątek od 7:15 do 15:15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34,11- 710 Piecki,sekretariat Urzędu,I piętro,pokój nr 7w godzinach pracy Urzędu,tj.: - poniedziałek od 8:00 do 16:00 - wtorek piątek od 7:15 do 15:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 o szacowanej ilości 370 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 o szacowanej ilości 370 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwa: Piecki,Lipowo,Dobry Lasek,Oś. 35 Lecia PRL,Brejdyny, Cierzpiety, Goleń,Bobrówko ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu ,obejmuje Sołectwa: Nowe Kiełbonki,Stare Kiełbonki,Zgon ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu,obejmuje Sołectwa: Babieta,Zyzdrojowy Piecek ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu, obejmuje Sołectwa: Krutyń,Rosocha,KrutyńskiPiecek,i m. Zakręt. ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 o szacowanej ilości 200 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 o szacowanej ilości 200 godzin pracy sprzętu, obejmuje Sołectwa: Dłużec,Gant,Głogno ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 o szacowanej ilości 120 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 o szacowanej ilości120 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwo: Jakubowo ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwie znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 o szacowanej ilości 190 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 o szacowanej ilości 190 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwa: Machary,Nawiady,Mojtyny,Prusinowo,( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 o szacowanej ilości 47 godzin pracy sprzętu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 o szacowanej ilości 47 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwa: Szklarnia,( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwie znajdują się w SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia - odśnieżania lub zwalczania gołoledzi - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.