Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Zgorzelec: Odbudowa dróg gminnych wewnętrznych:1.na działce nr 616/1 w m. Ręczyn dł. 0+000+0+160 m, 2.na działkach nr 290/1 i 291 w m. Koźlice dł. 0+000+0+300 m
Numer ogłoszenia: 367640 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych wewnętrznych:1.na działce nr 616/1 w m. Ręczyn dł. 0+000+0+160 m, 2.na działkach nr 290/1 i 291 w m. Koźlice dł. 0+000+0+300 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. odbudowa drogi wewnętrznej na działce nr 616/1 w m. Ręczyn, 2. odbudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 290/1 i 291 w m. Koźlice . Drogi stanowią drogi gminne wewnętrzne położone w granicach działki nr 616/1 w obrębie ewidencyjnym Kostrzyna oraz działek nr 290/1 i 291 w obrębie ewidencyjnym Koźlice w gminie wiejskiej Zgorzelec. Stan nawierzchni jest uszkodzony w wyniku powodzi w 2013r. Nawierzchnia jest wypłukana przez wodę, posiada liczne dziury. Ad. 1. W ramach odbudowy drogi w m. Ręczyn zakłada się wykonanie korytowania na głębokości 10 cm, podbudowy tłuczniowej, wykonanie odwodnienia oraz nowej nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm. Szerokość projektowana nawierzchni wyniesie: - w km 0+000-0+160 - dł. 160 m. Odwodnienie:- odbudowa rowu przydrożnego - 22 mb, - budowa ścieku drogowego z elem. beton. prefabr. - 161 mb, - odmulenie przepustu o śr.400 mm - 1 szt./14 mb, - budowa rurociągu z rur PP o śr. 400 mm - 27 m, - budowa ścianek czołowych dla przepustu o śr. 400 mm - 1 szt. - przebudowa studni zbiorczej - 1 szt. Podstawowe dane techniczne drogi: - długość drogi - 160 mb, - szerokość podbudowy tłuczniowej - 3,0 m, - szerokość nawierzchni asfaltowej - 2,8 m, - szerokość poboczy - śr. 0,5 m, - spadki poprzeczne jezdni - 2%, - spadki poprzeczne poboczy - 5%, - zjazdy drogowe - 4 szt./60 m2, Powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: - powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 516 m2, -powierzchnia jezdni asfaltowej - 484 m2 - zjazdy drogowe asfaltowe - 60 m2, - powierzchnia poboczy - 80 m2 - ścieki drogowe - 96,6 m2, - rowy - 8,8 m2., Ad. 2. W ramach odbudowy drogi w m. Koźlice zakłada się wykonanie korytowania na głębokości 10 cm, podbudowy tłuczniowej, wykonanie odwodnienia oraz nowej nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm. Szerokość projektowana nawierzchni wyniesie: - w km 0+000-0+300 - dł. 300 m. Odwodnienie: - budowa rowu odpływowego - 10 mb, - budowa ścieku drogowego z elem. beton. prefabr. - 182 mb, - budowa przykanalika z rur PCV o śr. zewn. 200 mm - studzienka deszczowa z wpustem ulicznym - 1 szt. Podstawowe dane techniczne drogi: - długość drogi - 300 mb, - szerokość podbudowy tłuczniowej - 2,8 - 3,0 m - szerokość nawierzchni asfaltowej - 2,8 m, - szerokość poboczy - 0,5 m - spadki poprzeczne jezdni - 2%, - spadki poprzeczne poboczy - 5%, - zjazdy drogowe - 1 szt./16,5 m2, Powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: - powierzchnia jezdni asfaltowej - 892,5 m2, w tym: a) droga - 876 m2, b) zjazdy drogowe - 16,5 m2, - powierzchnia poboczy utwardzonych - 214 m2 - ścieki drogowe - 109,2 m2, - rowy - 12 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 11.000,00 (słownie złotych: jedenaście tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem spełnienia jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej dwa zadania budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie nawierzchni mineralno-bitumicznej asfaltowej- o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto (każde). Zamawiający dokona oceny w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.1) SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 5) Kosztorysy sporządzone w oparciu o załączone przedmiary (dla każdej drogi osobno).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość wprowadzenia zmian umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) wprowadzenia zmian w stosunku do SIWZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 4) zmiany organizacyjne stron np.: zmiana reprezentacji, adresu siedziby itp., 5) zmiany podwykonawców i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu zamówienia, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.big.gmina.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (pok. nr 9).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidziane jest dofinansowanie zadania ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - Promesa z dnia 20 sierpnia 2013r. Ministra Administracji i Cyfryzacji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- wykonanie rob. budowl. dla zadania pn. "Efektywny energetycznie szpital w Zgorzelcu - poradnie lekarskie ul. Broniewskiego 27b", kt. celem jest poprawa efekt. energet. bud. przy ul. Bron. 27b w Zg-cu
- Oznakowanie pionowe dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część II
- Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Złejwsi Małej na potrzeby utworzenia żłobka.
- Projekt i budowa ścieżki rowerowej na odcinku Bliszczyce-Lewice i w m. Boboluszki, w ramach projektu: "wzrost mobilności na obszarze subregionu południowego
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Kresowian w m. Witkowo Drugie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.