Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Rajcza: Dostawa nabiału do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r
Numer ogłoszenia: 367866 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy , ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, faks (033) 864 31 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzol.rajcza.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2 % w woreczkach, butelkach, kartonach 0,9 litra do 1 litra Litr 57645, 2. Śmietana 30 % w butelkach, woreczkach 0,5 litra Litr 912, 3. Ser twaróg półtłusty 0,25 kg kg 2600, 4. Masło extra 0,20 kg kg 2628, 5. Ser żółty salami kg 600, 6. Ser topiony choddar 0,10 kg kg 923, 7. Mleko w proszku 0,50 kg kg 420, 8. Margaryna mleczna 0,25 kg kg 510, 9. Drożdze 0,10 kg kg 74,50, 10. Maślanka a x 1 litr litr 720, 11. Jogurt serduszko lub gratka 0,125 kg kg 780, 12. Jogurt naturalny 0,180 kg kg 234,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.53.00.00 - Masło 15.89.80.00 - Drożdże 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.55.15.00 - Maślanka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24 ustawy; 6.1.2. Zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami, i przyjęli je bez zastrzeżeń; 6.1.3. W ciągu ostatnich 3 tj. 2006 - 2008 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, potwierdzonymi listami referencyjnymi. 6.1.4. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią w/w warunki i ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy, w sprawie zamówienia publicznego. 6.1.5. Złożyli dokumenty określone w części 7 Specyfikacji. 6.2. Ocena sposobu spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7, dostarczonych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg. kryterium (spełnia), (nie spełnia) 6.3. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymagane warunki 6.4. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Formularz oferty wraz z wyceną załącznika Nr 1 do formularza oferty - załącznik Nr 1 SIWZ; 7.2.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - załącznik Nr 2 SIWZ; 7.3.Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 SIWZ; 7.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tj. 2006 - 2008 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - potwierdzonymi listami referencyjnymi. załącznik Nr 4 SIWZ 7.6.Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w Specyfikacji, jej załącznikach akceptowaniao umowy, jak również, że wykonawca pozostaje związany z złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik Nr 5 SIWZ 7.7.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - załącznik Nr 6 SIWZ 7.8.Oświadczenie o wystąpieniu lub nie wystąpieniu zaległości podatkowych na rzecz Urzędu Skarbowego - załącznik Nr 7 SIWZ 7.9.Oświadczenie o wystąpieniu lub nie wystąpieniu zaległości składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenia zdrowotne. - załącznik Nr 8 SIWZ 7.10.Oświadczenia potwierdzającego fakt niekaralności - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. załącznik Nr 9 SIWZ 7.11.Oświadczenia potwierdzającego fakt niekaralności o których mowa w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 (ustawy) - wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik Nr 10 SIWZ 7.12.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu jakie posiada Dostawca - załącznik Nr 11 7.13.Oświadczenie, że Dostawca zobowiązuje się do przestrzegania norm określonych w dyrektywach i rozporządzeniach Rady i Komisji Europy - wymagań dotyczących środków transportu żywności. załącznik Nr 12 7.14.Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 13 7.15.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo notarialne potwierdzone do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez Spółkę Cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna. UWAGA ! Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tzn. opatrzone datą, napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . Zamawiający odrzuci oferty, które nie spełniają któregokolwiek z warunków zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także te, które będą niezgodne z ( ustawą) Oferty odrzucone przez Zamawiającego nie będą podlegały ocenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzol.rajcza.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład opiekunczo Leczniczy w rajczy, 34-370 Rajcza, ul. Ujsolska 35, pokój Nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład opiekunczo Leczniczy w rajczy, 34-370 Rajcza, ul. Ujsolska 35, sekretariat - pokój Nr 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RAJCZA
więcej: przetargi RAJCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby ZAZ w Czarnem
- dostawa nabiału
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z częściami"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego.
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.