Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Lubin: PRACE Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W 2011 ROKU W NADLEŚNICTWIE LUBIN
Numer ogłoszenia: 368272 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin , ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W 2011 ROKU W NADLEŚNICTWIE LUBIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych, rozdrabniania pozostałości porębowych, prac na szkółce leśnej oraz transportu sadzonek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych, rozdrabniania pozostałości porębowych, prac na szkółce leśnej oraz transportu sadzonek.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.22.00.00-8, 77.23.10.00-8, 77.23.16.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice - wadium o wartości:5 300 zł Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most - wadium o wartości: 5 300 zł Część nr 03 - Leśnictwo Szklary- wadium o wartości: 6 500 zł Część nr 05 - Leśnictwo Małomice - wadium o wartości:4 100 zł Część nr 06 - Leśnictwo Orsk - wadium o wartości:3 000 zł Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce - wadium o wartości:3 800 zł Część nr 08 - Leśnictwo Naroczyce - wadium o wartości:3 500 zł Część nr 09 - Leśnictwo Rudna- wadium o wartości: 3 400 zł Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa - wadium o wartości: 3 700 zł Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna - wadium o wartości:4 600 zł Część nr 12 - Leśnictwo Damówka - wadium o wartości:4 700 zł Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice - wadium o wartości:3 400 zł Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice - wadium o wartości:3 400 zł Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek- wadium o wartości:2 800 zł Część nr 16 - Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych- wadium o wartości:1400 zł Część nr 17 - Obsługa PAD i wież p-poż- wadium o wartości: 475 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 10) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 10 zostały wykonane należycie (np.: referencje,). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: - wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, - wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, - wskazanie miejsca wykonania, - wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 9 pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w zał. nr 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. Min. 1 osoba na stanowisku kierowniczym, w przypadku składania oferty na więcej niż trzy części zamówienia, posiadająca świadectwo ukończenia średniej szkoły leśnej lub wyższych studiów leśnych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (UP w Poznaniu). B. W przypadku składania oferty na części zamówienia: od 1 do 3: - min. 3 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. - min. 5 osób na każdą część zamówienia do prac pozostałych. - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) od 5 do 14: - min. 3 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. - min. 3 osoby na każdą część zamówienia do prac pozostałych. - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) C. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 15: - min. 10 osób, - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) D. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 16: min. 1 osoba na stanowisku kierowcy posiadająca odpowiednie kwalifikacje. E. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 17: min. 6 osób. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 8 do SIWZ, l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) dla pracowników na stanowisku pilarza - zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką, b) dla pracowników na stanowisku kierowcy - prawa jazdy odpowiedniej kategorii c) dla pracowników wykonujących zabiegi przy użyciu środków ochrony roślin - aktualne zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.// www.wroclaw.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo: Lubin
ul. Spółdzielcza 18
59-300 Lubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo: Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Leśnictwo Kożlice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Leśnictwo Żelazny Most.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Leśnictwo Szklary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Leśnictwo Małomice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Leśnictwo Orsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Leśnictwo Nieszczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: Leśnictwo Naroszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 09 NAZWA: Leśnictwo Rudna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leśnictwo Tymowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Leśnictwo Sucha Górna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leśnictwo Damówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Leśnictwo Sieroszowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Leśnictwo Polkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkółka Dąbrowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Obsługa PAD i wież p-poż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w punkcie alarmowo - dyspozycyjnym Nadleśnictwa Lubin oraz na dwóch wieżach obserwacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Budowa ul. Starczanowskiej wraz z ul. E Orzeszkowej w Murowanej Goślinie - Etap 1
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- Wykonanie na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie nasadzeń zastępczych drzew wraz z ich 3-letnią pielęgnacją - realizacja decyzji administracyjnych (2025-2028).
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW DLA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.