eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › PRACE Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W 2011 ROKU W NADLEŚNICTWIE LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Lubin: PRACE Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W 2011 ROKU W NADLEŚNICTWIE LUBIN
Numer ogłoszenia: 368272 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin , ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W 2011 ROKU W NADLEŚNICTWIE LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych, rozdrabniania pozostałości porębowych, prac na szkółce leśnej oraz transportu sadzonek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych, rozdrabniania pozostałości porębowych, prac na szkółce leśnej oraz transportu sadzonek.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.22.00.00-8, 77.23.10.00-8, 77.23.16.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice - wadium o wartości:5 300 zł Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most - wadium o wartości: 5 300 zł Część nr 03 - Leśnictwo Szklary- wadium o wartości: 6 500 zł Część nr 05 - Leśnictwo Małomice - wadium o wartości:4 100 zł Część nr 06 - Leśnictwo Orsk - wadium o wartości:3 000 zł Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce - wadium o wartości:3 800 zł Część nr 08 - Leśnictwo Naroczyce - wadium o wartości:3 500 zł Część nr 09 - Leśnictwo Rudna- wadium o wartości: 3 400 zł Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa - wadium o wartości: 3 700 zł Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna - wadium o wartości:4 600 zł Część nr 12 - Leśnictwo Damówka - wadium o wartości:4 700 zł Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice - wadium o wartości:3 400 zł Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice - wadium o wartości:3 400 zł Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek- wadium o wartości:2 800 zł Część nr 16 - Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych- wadium o wartości:1400 zł Część nr 17 - Obsługa PAD i wież p-poż- wadium o wartości: 475 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 10) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 10 zostały wykonane należycie (np.: referencje,). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: - wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, - wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, - wskazanie miejsca wykonania, - wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 9 pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w zał. nr 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. Min. 1 osoba na stanowisku kierowniczym, w przypadku składania oferty na więcej niż trzy części zamówienia, posiadająca świadectwo ukończenia średniej szkoły leśnej lub wyższych studiów leśnych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (UP w Poznaniu). B. W przypadku składania oferty na części zamówienia: od 1 do 3: - min. 3 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. - min. 5 osób na każdą część zamówienia do prac pozostałych. - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) od 5 do 14: - min. 3 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. - min. 3 osoby na każdą część zamówienia do prac pozostałych. - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) C. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 15: - min. 10 osób, - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) D. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 16: min. 1 osoba na stanowisku kierowcy posiadająca odpowiednie kwalifikacje. E. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 17: min. 6 osób. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 8 do SIWZ, l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) dla pracowników na stanowisku pilarza - zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką, b) dla pracowników na stanowisku kierowcy - prawa jazdy odpowiedniej kategorii c) dla pracowników wykonujących zabiegi przy użyciu środków ochrony roślin - aktualne zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.// www.wroclaw.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo: Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo: Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Leśnictwo Kożlice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Leśnictwo Żelazny Most.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Leśnictwo Szklary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Leśnictwo Małomice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Leśnictwo Orsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Leśnictwo Nieszczyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: Leśnictwo Naroszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 09 NAZWA: Leśnictwo Rudna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leśnictwo Tymowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Leśnictwo Sucha Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leśnictwo Damówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Leśnictwo Sieroszowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Leśnictwo Polkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkółka Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Obsługa PAD i wież p-poż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w punkcie alarmowo - dyspozycyjnym Nadleśnictwa Lubin oraz na dwóch wieżach obserwacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.