eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień KrajeńskiWYKONYWANIE USŁUGI KONSERWACJI OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA URZĄDZENIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚC ENEA S.A. NA TERENIE GMINY KAMIEŃ KRAJEŃSKI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Kamień Krajeński: WYKONYWANIE USŁUGI KONSERWACJI OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA URZĄDZENIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚC ENEA S.A. NA TERENIE GMINY KAMIEŃ KRAJEŃSKI.
Numer ogłoszenia: 368362 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328826 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 389 45 10, faks 52 388 63 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI KONSERWACJI OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA URZĄDZENIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚC ENEA S.A. NA TERENIE GMINY KAMIEŃ KRAJEŃSKI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na 727 urządzeniach stanowiących własność ENEA S.A, na terenie Gminy Kamień Krajeński,. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie rocznym obejmuje: 1) obligatoryjne czynności i zabiegi: -oględziny linii oświetleniowej, -pomiary napięć i obciążeń, -pomiary rezystancji uziemień, -pomiary skuteczności ochrony przeciw-poraż., -ocenę stanu technicznego sieci oświetleniowej, -prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej, -prowadzenie gospodarki magazynowej. Włączone do pierwszej części przedmiotu umowy czynności objęte rozliczeniem ryczałtowym obejmują: a) administracja -Prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej sieci oświetleniowej, -Prowadzenie gospodarki magazynowej. -Nadzór ruchowy pracy sieci, -Przyjmowanie zgłoszeń o awariach, -Utylizacja urządzeń sieci oświetleniowej (bez źródeł i opraw), b) Obowiązkowe zabiegi okresowe -Oględziny sieci oświetlenia drogowego, -Oględziny szafek i rozdzielnic, -Doraźne oględziny działania punktów świetlnych, -Pomiar skuteczności ochrony p-porażeniowej, -Pomiar rezystancji uziemienia, -Pomiar napięć i obciążeń obwodu 1 faz., -Pomiar napięć i obciążeń obwodu 3 faz., -Ocena stanu technicznego sieci, c) Przeglądy i zabiegi planowe -Pomiar parametrów optycznych sieci - 1kpl. 5 pom. -Przegląd punktów świetlnych z wym. źródła -Przegląd punktów świetlnych bez wym. źródła -Przegląd latarni -Przegląd linii napowietrznej -Przegląd szafki lub tablicy zasilającej -Grupowa wymiana źródeł światła z konserwacją opraw (powyżej 100szt.) -Wycinka gałęzi zasłaniających oprawę -Wycinka gałęzi zagrażających pracy linii i skuteczności oświetlenia -Malowanie słupa stalowego -Malowanie słupa parkowego -Malowanie wysięgników - do 1 m, -Malowanie wysięgników - od 1 m do 3m -Malowanie wysięgników - pow. 3m, -Malowanie szafki oświetleniowej, -Pionowanie latarni oświetleniowych, -Wymiana uszkodzonych kloszy i szyb, -Mycie kloszy i szyb opraw oświetleniowych, d) Naprawy awaryjne -Lokalizacja miejsca uszkodzenia kabla do 500mb., -Lokalizacja miejsca uszkodzenia kabla od 500 - 2000 mb., -Lokalizacja uszkodzenia linii oświetleniowej -Lokalizacja miejsca uszkodzenia i naprawa kabla - wraz z pomiarem, -Wymiana odcinka kabla -Naprawa zerwanych przewodów linii napowietrznej -Awaryjna wymiana odcinka napow. Linii oświetl. -Awaryjna wymiana odcinka napow. Linii oświetl. izolowanej -Naprawa osprzętu liniowego napowietrznej sieci oświetleniowej, -Awaryjna naprawa przepalonych źródeł światła, -Wymiana uszkodzonych opraw, -Wymiana przewodów w słupach i wysięgnikach do 6 m, -Wymiana przewodów w słupach i wysięgnikach ok. 10 m, -Wymiana uszkodzonych latarni (w przypadku nieustalenia sprawcy szkody), -Wymiana słupa -Wymiana tablicy oświetleniowej -Wymiana szafki oświetleniowej -Wymiana główki bezpiecznikowej -Wymiana podstawy bezpiecznikowej -Wymiana uszkodzonych elementów oprawy oświetleniowej, -Naprawa elementów układu sterowniczego -Wymiana stycznika, -Wymiana przekaźnika pomocniczego, -Wymiana łącznika warstwowego -Wymiana przekaźnika zmierzchowego, -Naprawa uziemień roboczych, -Naprawa zamknięć wnęk latarni oraz złączy oświetleniowych -Wymiana tabliczek bezpiecznikowych -Wymiana przepalonych bezpieczników w sieci oświetleniowej, -Wymiana zegara sterującego e) inne -Zmiana nastaw czasowych zegarów sterujących na życzenie Zleceniodawcy -Włączenie i wyłączenie obwodu poza czasem normalnej pracy urządzeń oświetleniowych -Dostarczanie impulsu sterowniczego dla obcych sieci oświetleniowych. 2) czynności dodatkowe - na podstawie zlecenia zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eneos Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12505,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12505,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, uzasadnienie faktyczne: Wykonawca jest właścicielem urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.