To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Miasta Bydgoszczy w roku 2012 podczas rundy zasadniczej 2012/2013 w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Franz Astoria Bydgoszcz w ramach rozgrywek Pierwszej Ligi Koszykówki Mężczyzn
Numer ogłoszenia: 368386 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 333526 - 2012r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Miasta Bydgoszczy w roku 2012 podczas rundy zasadniczej 2012/2013 w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Franz Astoria Bydgoszcz w ramach rozgrywek Pierwszej Ligi Koszykówki Mężczyzn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Miasta Bydgoszczy w roku 2012 podczas rundy zasadniczej 2012/2013 w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Franz Astoria Bydgoszcz w ramach rozgrywek Pierwszej Ligi Koszykówki Mężczyzn.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB KOSZYKARSKI ASTORIA BYDGOSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
KLUB KOSZYKARSKI ASTORIA BYDGOSZCZ
- Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz, ul. Czartoryskiego 18, 85-222 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80000,00
Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji poprzez sport. Promocja poprzez sport jest jedną z najskuteczniejszych platform komunikowania się z odbiorcą. Wykorzystanie sportu do promocji pozwala na budowę i kształtowanie odpowiedniego wizerunku Miasta Bydgoszczy. Odpowiedni wizerunek prowadzi do skuteczniejszego funkcjonowania miasta tak na wysoce konkurencyjnej płaszczyźnie turystyki, jak i biznesu. Koszykówka mężczyzn jest w bieżącym roku w Polsce jedną z bardziej popularnych dyscyplin sportowych. Na taki stan rzeczy wpłynęły trwające w drugiej połowie 2012 roku eliminacje do Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn, które odbędą się za rok w Szwajcarii. Polska drużyna ma obecnie za sobą kilka ciekawych spotkań, które gromadzą przez telewizorami setki tysiące fanów w całym kraju. Wpływ na duże zainteresowanie koszykówką ma także fakt, że w Reprezentacji Polski występuje jeden z bardziej utytułowanych zawodników ligi amerykańskiej, tj. Marcin Gortat. Wysokie zainteresowanie koszykówką wśród kibiców tworzy z tej dyscypliny skuteczne narzędzie reklamy oraz generuje zwiększenie zainteresowania występów lokalnych koszykarskich zespołów. W przypadku Miasta Bydgoszczy takim zespołem jest Franz Astoria Bydgoszcz występująca w rozgrywkach I Ligi Koszykówki Mężczyzn prowadzonych przez Polski Związek Koszykówki. Klub Astoria Bydgoszcz to organizacja z wieloletnimi tradycjami i sukcesami, znany w Polsce ze swoich wiernych sympatyków. Podczas każdego meczu na trybunach hali sportowej gromadzi się kilkuset oddanych mu kibiców. Rozgrywki klubu są obszernie relacjonowane w lokalnych mediach bowiem prezentowane są tam bogate relacje fotograficzne z poszczególnych spotkań, co dodatkowo potęguje przekaz reklamowy realizowany na rzecz miasta Bydgoszczy. Ze względu na bogatą tradycję klubu, sięgającą okresu międzywojennego, klub cieszy ogromnym zainteresowaniem i zaufaniem fanów. Jego pozytywny wizerunek trwale oddziałuje na postrzeganie miasta jako miejsca, w którym funkcjonuje. W okresie od września do grudnia 2012 roku Wykonawca będzie świadczyć usługi promocyjne na rzecz Miasta Bydgoszczy używając w nazwie Bydgoszcz jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Franz Astoria Bydgoszcz. Wykonawca zobowiązuje się również do ekspozycji logo Miasta w następujących na strojach meczowych, na dwustronnych bandach reklamowych ustawionych w hali meczowej, na ściankach reklamowych eksponowanych podczas wywiadów udzielanych przez trenerów i zawodników, we wszystkich wydawnictwach klubowych, na oficjalnej stronie internetowej klubu www.astoria.bydgoszcz.pl z przekierowaniem na oficjalną stronę Miasta Bydgoszczy www.bydgoszcz.pl. Miasto Bydgoszcz funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku jednostek terytorialnych. Wielokanałowa, multimedialna i aktywna promocja sprzyja pozyskiwaniu inwestorów oraz przyciąganiu turystów do miasta. Możliwość realizowania przez miasto działań promocyjnych dodatkowo uzasadnił ustawodawca, pozycjonując promocję jako zadanie własne gminy. (art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.). Biorąc pod uwagę współczesne trendy marketingu terytorialnego, strategiczne cele miasta Bydgoszczy oraz pozytywny wizerunek klubu Astoria Bydgoszcz Zamawiający postanowił w okresie od września do grudnia 2012 roku kształtować wizerunek Miasta poprzez drużynę Wykonawcy, tj. Franz Astoria Bydgoszcz. Zatem Zamawiający oczekuje od Wykonawcy profesjonalnego i rzetelnego wykorzystania wszystkich dostępnych narzędzi marketingowych, które przyczynią się do kształtowania wizerunku nowoczesnego, rozwijającego się i gotowego na inwestycje Miasta.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Budowa hali magazynowej wraz z budynkiem biurowym na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu przy ul. Batorego 61
- Dostawy sukcesywne rękawic diagnostycznych i chirurgicznych syntetycznych na okres 12 miesięcy
- Rozbiórka obiektów Zasobu WRSP, zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko - pomorskiego z uwzględnieniem podziału na części - 7 zadań
- Dostawa produktów leczniczych, preparatów stosowanych w żywieniu dojelitowym, sprzętu jednorazowego użytku oraz dowóz do miejsca zamieszkania
- Dostawa oprogramowania do symulacji ruchu i zderzeń pojazdów samochodowych
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej Nagrody Literackiej m.st. Warszawy
- Przygotowanie i publikacja artykułów o tematyce warszawskiej w szczególności dotyczących bezpieczeństwa w mediach i portalach branżowych (Internet)
- Miejski plan adaptacji do zmian klimatu dla miasta Pułtusk
- Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie i na urządzeniach mobilnych
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.