eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Lublin: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Numer ogłoszenia: 368407 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie I: Zapewnienie serwisu i świadczenie usług asysty technicznej firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst; Zadanie II: dostawa kluczy licencyjnych (subskrypcji na 12 miesięcy) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M. 1.1.Szczegółowy wykaz urządzeń objętych serwisem: numer seryjny - model - wersja: SMC1028009C - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; SMC102500AU - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; 33899995 - 7206Vxr - C7200-IS-M; JN10D3507ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN); JN10DB118ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN). 1.2.Wykonawca w ramach realizacji Zadania I zobowiązany jest do świadczenia usług serwisu oraz asysty technicznej dla urządzeń wymienionych w 1.1., a w szczególności: 1) dokonywania w siedzibie Zamawiającego napraw sprzętu oraz usuwania przyczyn jego niestabilnej pracy, lub w przypadku niemożności wykonania czynności serwisowych na miejscu, wymiany sprzętu na zastępczy o identycznych parametrach - w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia uszkodzenia. 2) przyjmowania i każdorazowego potwierdzania mailem na adres 1111@lublin.eu zgłoszeń o awariach sprzętu oraz jego niestabilnej pracy w godzinach pracy Urzędu przesyłanych telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 3) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (Juniper Networks Certified Internet Specialist Firewall/VPN Track) wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Juniper, 4) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (CCNP+CCDP) Cisco wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Cisco, 5) zapewnienia nielimitowanych konsultacji w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego drogą e-mail, 6) zapewnienia dostępu do aktualnych wersji systemów IOS, ScrenOS. 1.3.Asysta techniczna o której mowa w pkt. 1.2. prowadzona będzie w języku polskim. 1.4.Wykonawca w ramach realizacji Zadania II zobowiązany jest do dostawy kluczy licencyjnych (subskrypcji) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M nr. Ser. JN10D3507ADB obejmujących usługi: Deep Inspection; Anty Virus - Kaspersky; Anti Spam; URL Filtering, ważnych w terminie 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 370.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie osobą/ami, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą/ymi odpowiednie certyfikaty producenta w zakresie: 1.inżyniera Juniper Networks Certified Internet Specialist Firewall/VPN Track, w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Juniper; 2.inżyniera CCNP+CCDP Cisco, w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Cisco.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; 2)zmniejszenie zakresu świadczenia asysty technicznej, gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego; 3)zmiana osób wskazanych jako przedstawiciele stron w przypadku choroby, nieobecności w pracy trwających dłużej niż miesiąc oraz ustania stosunku pracy z pracownikiem. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad ppkt 1)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; ad ppkt 2)- zmniejszenie zakresu asysty technicznej w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; ad ppkt 3)- w sytuacji opisanej w pkt. 1. ppkt 3 strona wyznaczy nowego przedstawiciela.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia: 370 dni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) Zadanie I: 12 miesięcy od daty dostarczenia kluczy licencyjnych, 2) Zadanie II: 5 dni od daty zawarcia umowy. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1) W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Andrzej Małecki - Wydział Informatyki i Telekomunikacj Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11/20, telefon 81-466-11-31. 2) W zakresie procedury: p. Grzegorz Tomczyk - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81-466-30-16..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.