eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Lublin: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Numer ogłoszenia: 72185 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368407 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie I: Zapewnienie serwisu i świadczenie usług asysty technicznej firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst; Zadanie II: dostawa kluczy licencyjnych (subskrypcji na 12 miesięcy) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M. 1.1.Szczegółowy wykaz urządzeń objętych serwisem: numer seryjny - model - wersja: SMC1028009C - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; SMC102500AU - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; 33899995 - 7206Vxr - C7200-IS-M; JN10D3507ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN); JN10DB118ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN). 1.2.Wykonawca w ramach realizacji Zadania I zobowiązany jest do świadczenia usług serwisu oraz asysty technicznej dla urządzeń wymienionych w 1.1., a w szczególności: 1) dokonywania w siedzibie Zamawiającego napraw sprzętu oraz usuwania przyczyn jego niestabilnej pracy, lub w przypadku niemożności wykonania czynności serwisowych na miejscu, wymiany sprzętu na zastępczy o identycznych parametrach - w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia uszkodzenia. 2) przyjmowania i każdorazowego potwierdzania mailem na adres 1111@lublin.eu zgłoszeń o awariach sprzętu oraz jego niestabilnej pracy w godzinach pracy Urzędu przesyłanych telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 3) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (Juniper Networks Certified Internet Specialist Firewall/VPN Track) wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Juniper, 4) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (CCNP+CCDP) Cisco wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Cisco, 5) zapewnienia nielimitowanych konsultacji w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego drogą e-mail, 6) zapewnienia dostępu do aktualnych wersji systemów IOS, ScrenOS. 1.3.Asysta techniczna o której mowa w pkt. 1.2. prowadzona będzie w języku polskim. 1.4.Wykonawca w ramach realizacji Zadania II zobowiązany jest do dostawy kluczy licencyjnych (subskrypcji) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M nr. Ser. JN10D3507ADB obejmujących usługi: Deep Inspection; Anty Virus - Kaspersky; Anti Spam; URL Filtering, ważnych w terminie 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.10.00 - Usługi tabulacji sprzętu komputerowego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLIDEX S. A., ul. J. Lea 124, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68181,41

  • Oferta z najniższą ceną: 68181,41 / Oferta z najwyższą ceną: 68181,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.