Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Opole: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: Zadanie nr 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 463 W MSC. KOLONOWSKIE Zadanie nr 2 : PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 463 BIERDZANY- ZAWADZKIE W KM 26+ 400 DO 29+ 550
Numer ogłoszenia: 36869 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: Zadanie nr 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 463 W MSC. KOLONOWSKIE Zadanie nr 2 : PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 463 BIERDZANY- ZAWADZKIE W KM 26+ 400 DO 29+ 550.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 463 w miejscowości Kolonowskie Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 463 Bierdzany - Zawadzkie w km 26+400 do 29+550 zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZADANIE NR 1: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace geodezyjne: - podział działek - 20 działek, - opracowanie operatów szacunkowych dla działek - 20 działek, - opracowanie mapy do celów projektowych. b) prace projektowe: - projekt budowlany i wykonawczy, - projekt docelowej organizacji ruchu, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy oraz przedmiar), - operat wodnoprawny. - badanie ugięć- 1,7 km x 2 - odwierty- 8 szt. ZADANIE NR 2: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace geodezyjne: - podział działek - 10 działek, - opracowanie operatów szacunkowych dla działek - 10 działek, - opracowanie mapy do celów projektowych. b) prace projektowe: - projekt budowlany i wykonawczy, - projekt docelowej organizacji ruchu, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy oraz przedmiar), - operat wodnoprawny, - badanie ugięć - 3,15 km x 2, - odwierty - 14 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: NA ZADANIE NR 1: 1.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej: - dwa projekty drogowe budowlano - wykonawcze, z których jeden o wartości co najmniej 60 tys. brutto, natomiast drugi o wartości co najmniej 100tys. brutto, które dotyczyły budowy lub przebudowy drogi wojewódzkiej lub krajowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: - projektant branży drogowej - z uprawnieniami i zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - projektant branży sanitarnej - z uprawnieniami i zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek NA ZADANIE NR 2: 1.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej: - dwa projekty drogowe budowlano - wykonawcze, z których jeden o wartości co najmniej 60 tys. brutto, natomiast drugi o wartości co najmniej 100tys. brutto, które dotyczyły budowy lub przebudowy drogi wojewódzkiej lub krajowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: - projektant branży drogowej - z uprawnieniami i zaświadczeniem potwierdzającego wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - projektant branży sanitarnej - z uprawnieniami i zaświadczeniem potwierdzającego wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych projektów drogowych budowlano-wykonawczych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie(dla wykonawców biorących udział w postępowaniu na zadanie nr 1), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz ważniejszych projektów drogowych budowlano-wykonawczych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie(dla wykonawców biorących udział w postępowaniu na zadanie nr 2), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zadanie nr 1, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zadanie nr 2, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1, 2, 3. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 2 i 3 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, u. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, u. Oleska 127, 45-231 Opole - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 463 w miejscowości Kolonowskie Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace geodezyjne: - podział działek - 20 działek, - opracowanie operatów szacunkowych dla działek - 20 działek, - opracowanie mapy do celów projektowych. b) prace projektowe: - projekt budowlany i wykonawczy, - projekt docelowej organizacji ruchu, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy oraz przedmiar), - operat wodnoprawny. - badanie ugięć- 1,7 km x 2 - odwierty- 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 463 Bierdzany - Zawadzkie w km 26+400 do 29+550 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace geodezyjne: - podział działek - 10 działek, - opracowanie operatów szacunkowych dla działek - 10 działek, - opracowanie mapy do celów projektowych. b) prace projektowe: - projekt budowlany i wykonawczy, - projekt docelowej organizacji ruchu, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy oraz przedmiar), - operat wodnoprawny, - badanie ugięć - 3,15 km x 2, - odwierty - 14 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób SP ZOZ MSWiA w Opolu i jego terenu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
- Dostawa energii elektrycznej
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- TP.D.ZMN.01.25_Zakup wraz z dostawą generatorów radionuklidowych 99m-Tc, radiofamaceutyków do diagnostyki i terapii oraz zestawów do znakowania technetem
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Dobrzykowice i Wojnowice, gmina Czernica
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy SPOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań p.n.: ,,Powiększenie wraz z modernizacją ZOL"
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w m. Serniki Kolonia
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa
- Przebudowa istniejących zbiorników wodnych otwartych do retencjonowania wód opadowych i roztopowych w miejscowości Nowe Huty i Trzebiatkowa.
- Budowa zbiorników wodnych otwartych do retencjonowania wód opadowych i roztopowych w miejscowości Kramarzyny i Tuchomie.
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.