To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Łęczyca: Udostępnianie i serwis urządzeń do monitorowania ruchu drogowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przetwarzanie danych osobowych.
Numer ogłoszenia: 368704 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337632 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie i serwis urządzeń do monitorowania ruchu drogowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przetwarzanie danych osobowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 3.1.1. dzierżawa urządzeń pomiarowych do kontroli ruchu drogowego tj. urządzeń samoczynnie rejestrujących wykroczenia (dalej zwane UP) polegające na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych położonych na terenie Miasta Łęczyca (przez urządzenia monitorujące rozumie się pracujące w układzie mobilnym UP z dwuosobową obsługą tj. strażnik obsługujący urządzenie oraz pracownik Wykonawcy tj. kierowca mechanik - serwisant UP), Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1.2. zapewnienie na własny koszt transportu strażnika między siedzibą Straży a miejscami pomiarów, 3.1.3. zapewnienie kodowanej symetrycznej łączności internetowej z Zamawiającym (o parametrach co najmniej 2Mbit/s), 3.1.4. zapewnienie oprogramowania, do którego Zamawiający ma dostęp za pomocą kodowanego łącza internetowego o parametrach opisanych w pkt 3.1.3, do rejestracji, archiwizowania i wypełniania wzorców dokumentów. Program komputerowy stosowany do przetwarzania zarejestrowanych przez UP zdjęć w celu zapewnienia należytej ich czytelności musi posiadać funkcje wyeksponowania (powiększenia) wybranego fragmentu zdjęcia (np. numeru rejestracyjnego pojazdu, zdjęcia twarzy kierowcy). Program ten musi być zabezpieczony przed ingerencją osób nieupoważnionych, 3.1.5. archiwizowanie danych z UP na nośnikach informacji pozwalających na odtworzenie wszystkich zarejestrowanych zdarzeń, 3.1.6 zapewnienie szkolenia Strażników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi udostępnionego sprzętu i pracy na udostępnionym oprogramowaniu, 3.1.7. serwisowanie UP w przypadku ich awarii, 3.1.8. współpraca z Zamawiającym w zakresie wypełniania, zgodnie z obowiązującymi wzorcami dokumentów niezbędnych w prowadzonych przez Straż Miejską postępowaniach wykroczeniowych i egzekucyjnych, w tym: 3.1.8.1. bieżąca obsługa eksploatacyjna sprzętu informatycznego i oprogramowania, w celu uzyskiwania wiarygodnej dokumentacji na czynności objęte zamówieniem, poprzez: 3.1.8.1.a. zapewnienie nieprzerwanej pracy UP i sprzętu komputerowego w czasie poszczególnych sesji rejestracji wykroczeń; 3.1.8.1.b. należyte ustawienie parametrów UP (ostrość, jasność, kontrast, dopuszczalna prędkość i miejsce rejestracji) pozwalających na wykonanie prawidłowego zdjęcia z rozpoznawalną twarzą kierowcy i numerem tablicy rejestracyjnej pojazdu, którym popełniono wykroczenie; 3.1.8.1.c. obróbka zdjęć zarejestrowanych przez UP, czyli powiększenie wybranego fragmentu zdjęcia (tj. twarzy kierowcy, numeru rejestracyjnego pojazdu), zmiana kontrastu, jasności, ostrości; 3.1.8.1.d. przygotowanie raportu o popełnionym wykroczeniu wraz ze zdjęciem wygenerowanym zgodnie z pkt 3.1.8.1.c, umożliwiających w każdym przypadku jednoznaczną identyfikację pojazdu, jego numeru rejestracyjnego, twarzy kierowcy, informacji pozwalających zidentyfikować miejsce zdarzenia (nazwa miejscowości, numer drogi i kolejny,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54918.04 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERON Tadeusz Meronk, ul. Kościuszki 7/9, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54 918,04
- Oferta z najniższą ceną: 54 918,04 oferta z najwyższą ceną: 54 918,04
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Dostawa samochodu osobowego dla CKZiU" w ramach projektu pn.: "Nasza wiedza - Twoje umiejętności"
- Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: przetargi w Łęczycy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.