Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-03
Warszawa: Szkolenie z obsługi narzędzia prognozowania zatrudnienia 300 pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia na terenie Polski. Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem komputerów z dostępem Internetu finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu partnerskiego IPiSS i Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich pt. Analiza procesów zachodzą-cych na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej
Numer ogłoszenia: 36872 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych , ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5267511, faks 022 5367514.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie z obsługi narzędzia prognozowania zatrudnienia 300 pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia na terenie Polski. Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem komputerów z dostępem Internetu finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu partnerskiego IPiSS i Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich pt. Analiza procesów zachodzą-cych na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z obsługi narzędzia prognozowania zatrudnienia 300 pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia na terenie Polski. Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem komputerów z dostępem Internetu Szkolenie będzie prowadzone w trzech ETAPACH ETAP 1 (szkolenie pracowników Wojewódzkich Urzędów Pracy) Przeprowadzenie dwóch szkoleń trzydniowych (1 szkolenie 3x8 godzin szkoleniowych po 45-minu każda, łącznie jedna grupa nie mniej niż 24 godziny szkoleniowe) na terenie Warszawy dla zrekrutowanych przez Wykonawcę wg założeń Zamawiającego 17 przedstawicieli wojewódzkich urzędów pracy, w tym dwie osoby z Wojewódzkiego Urzędu Pracy Warszawa, w tym co najmniej 6-ciu pracowników kluczowych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach, każda nie miej niż 7 i nie więcej niż10 osób. ETAP 2 (szkolenie pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia - pracownicy PUP i UM) Przeprowadzenie szkoleń dwudniowych (nie mniej niż 18 grup szkoleniowych, 2x8 godzin szkoleniowych po 45-minut każda) w nie mniej niż 8 ośrodkach wojewódzkich dla zrekrutowanych przez Wykonawcę na podstawie założeń Zamawiającego 273 przedstawicieli Publicznych Służb Zatrudnienia, w tym co najmniej 94 pracowników kluczowych. ETAP 3 (szkolenie pracowników Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej szczególnie Departamentu Analiz Ekonomicznych i Prognoz) Przeprowadzenie szkolenia jednodniowego (8 godzin szkoleniowych po 45 minut każda) na terenie Warszawy w terminie i lokalizacji uzgodnionej z MPiPS dla wskazanych przez dyrektora departamentu Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej 10-ciu osób, zgodnie ze wskaza-niami Zamawiającego. Jedna grupa szkoleniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. Nr 8 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczace wniesienia wadium okreslone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wiedza i doświadczenie: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 1 usługę szkoleniową zamkniętą o wartości brutto 200 000zł obejmującą realizację co najmniej 45 dni szkoleniowych zrealizowanych w ciągu 6 miesięcy, obejmują-cych co najmniej 300 osobodni w ramach jednej usługi w grupach dowolnych. Usługa powinna uwzględniać realizację szkolenia dwudniowego z noclegiem i cateringiem dla uczestników; oraz b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali przynajmniej 2 usługi szkoleniowe zamknięte przeprowadzone w ciągu 6 miesięcy, z których każda obejmowała co najmniej 150 osobodni szkoleniowych oraz wartość wynosiła co najmniej 100 000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. Dysponują 3 osobami (trenerami) z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem komputerów, z których każda w ciągu ostatnich 2 lat przeszkoliła co najmniej 100 osób łącznie na szkoleniach z wykorzystaniem komputerów, po-siadających wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym), którzy ukończyli przynajmniej jeden z poniższych kierunki studiów: - ekonomia, - metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, - analityka gospodarcza, - informatyka i ekonometria, - gospodarka przestrzenna (wydział ekonomiczny), - ekonomia sektora publicznego, -ekonomia międzynarodowa, b. Dysponują osobą, która posiada doświadczenie w opracowaniu bazy PEFS, która w ciągu ostatnich 2 lat przed datą składania ofert sporządziła co najmniej 3 bazy PEFS, z czego bazy te obejmowały łącznie nie mniej niż 300 uczestników. c. Dysponują osobą, która będzie pełniła funkcję koordynatora szkoleń, która w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert nadzorowała lub zorganizowała dwudniowe lub dłuższe szkolenia z wykorzystaniem komputerów dla łącznie 300 uczestników. d. Dysponują, osobą posiadającą doświadczenie w realizacji usług ewaluacji szkoleń, polegającej na opracowaniu narzędzi ewaluacji, przeprowadzenia i opracowania raportu z ewaluacji szkoleń - minimum 3 usług zrealizowanych w ciągu 3 lat przed datą składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Potencjalne obszary ryzyka - 30
- 3 - Harmonogram realizacji zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w SIWZ oraz gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie, 3) konieczne stanie się przedłużenie terminu realizacji zamówienia w stosunku do pierwotnie planowanego na skutek działań, za które nie ponosi winy wykonawca. O konieczności zmiany terminu wykonawca powiadomi zamawiającego na co najmniej dwa tygodnie przed zakończeniem terminu realizacji zamówienia. Zamawiający przedłuży okres realizacji jedynie o czas w którym niemożliwa była realizacja zamówienia z przyczyn obiektywnych. 4) konieczne stanie się wprowadzenie zmian w umowie wynikających ze zmian technologicznych, pojawieniem się innych rozwiązań informatycznych, lub też związanych z zwiększeniem lub zmniejszeniem przepustowości łącz Internetowych, 5) zmianie nie będzie podlegało wynagrodzenie Wykonawcy, 6) zmianie może podlegać zakres merytoryczny zamówienia, o ile okaże się że wprowadzenie zmian jest konieczne dla zrealizowania niniejszego zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia wykonawcy 7) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trenerów, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 2 umowy pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniała wymagania postawione w siwz oraz przejdzie szkolenie prowadzone przez osobę wskazaną przez Zamawiającego na koszt wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipiss.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS)
ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludz-ki w związku z realizacją projektu partnerskiego IPiSS i Centrum Rozwoju Zasobów Ludz-kich pt. Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
- Kompleksowa organizacja zagranicznego wyjazdu studyjnego do Słowenii pn. "Apiturystyka szansą rozwoju obszarów wiejskich" w ramach Planu operacyjnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na rok 2025
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- PODN.ZP.321.3.2025 Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.