Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369314 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Płock: Adaptacja pomieszczeń przychodni specjalistycznej dla Pracowni
Rezonansu Magnetycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3447112016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353508
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, krajowy numer identyfikacyjny
65007000000, ul.
ul. Medyczna
19,
09400
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
024 3646105, 3646330, faks
243 646 101,36, e-mail
i.sadowska@wszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń przychodni specjalistycznej dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na adaptacji pomieszczeń przychodni (ok. 80 m2)dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego realizowanych w ramach Projektu: ZAKUP APARATURY DIAGNOSTYCZNEJ DO WCZESNEGO WYKRYWANIA NOWOTWORÓW ZAKRESIE ZAKUPU APARATU REZONANSU MAGNETYCZNEGO WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ PRZYCHODNI DLA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. roboty budowlane - rozbiórki i demontaże, roboty murowe, roboty tynkarskie i malarskie, posadzkarskie, oraz wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, zbudowania płytą GK, montaż stolarki, wykonanie sufitów podwieszanych, wygłuszenie sufitu itp. 1.2. roboty elektryczne - demontaży istniejącej instalacji, położenie kabla zasilającego Pracownię, wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej, montaż osprzętu, badania i pomiary itd. 1.3. roboty sanitarne - demontaż istniejącej instalacji, roboty w zakresie instalacji: wod.-kan., cwu, co, klimatyzacji i wentylacji, wykonanie instalacji gazów medycznych, montaż wyposażenia i gniazd medycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zakres robót obejmuje również: 2.1. wykonanie robot budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia (m.in. usunięcie kolizji instalacji, wykonanie otworu montażowego do wprowadzenia rezonansu magnetycznego do pom. Pracowni) 2.2. opracowanie ekspertyzy przez uprawnione osoby konstrukcji stropu na którym będzie posadowiona centrala klimatyzacyjna 2.3. oddzielenie adaptowanych pomieszczeń od ciągów komunikacyjnych szczelnymi osłonami. 2.4. prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak m.in.: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót włącznie), 2.5. wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów, 2.6. usuwanie w okresie gwarancji i rękojmi wad, awarii i usterek oraz naprawy zamontowanego sprzętu i urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi 2.7. koszty, o których mowa w ppkt. 2.1-2.6 należy uwzględnić w cenie ofertowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45310000-3,
45330000-9,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT731991.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 785970.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku"
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.