Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Wejherowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 369411 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych do dezynfekcji powierzchni i sprzętu szpitalnego oraz narzędzi i sprzętu medycznego różnego rodzaju w 12 zadaniach, w łącznej ilości 762.524 litrów roztworu roboczego, 2.620 litrów koncentratu i 868 opakowań handlowych koncentratu przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tzn. wykonali lub wykonują należycie co najmniej 2 zamówienia na dostawy środków dezynfekcyjnych, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż zaoferowana łączna wartość brutto oferty złożonej w nn postępowaniu (podanej w formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ (rozdział 5 pkt 1.1 b SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej łącznej wartości brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu (rozdział 5 pkt 1.1d SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Oświadczenie - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równoważny. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo., 2. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ., 3. Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ., 4. Oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §7 ust. 7 umowy 2. Dopuszcza się zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT, ze względu na zmiany cen urzędowych wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Zdrowia, ze względu na zmiany cen producentów lub zmianę opłat celnych. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy winny być dokonane pisemnie w formie obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności dokonanych zmian lub uzupełnień.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dział Zamówień Publicznych
lokal nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 252000 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 360 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 41500 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 720 LITRÓW KONCENTRATU, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 400000 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 30000 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 30000 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 1500 LITRÓW KONCENTRATU, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 400 LITRÓW KONCENTRATU, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 6000 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 220 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU SZPITALNEGO PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 288 OPAKOWAŃ HANDLOWYCH I 3024 LITRÓW ROZTWORU ROBOCZEGO, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 I NR 7 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH W RUMI ORAZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W WEJHEROWIE W ROKU 2025
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.