eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyndostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tymkopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku, artykułów specjalistycznego przeznaczenia oraz tonerów dla Urzędu Mias

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Olsztyn: dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku, artykułów specjalistycznego przeznaczenia oraz tonerów dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 36945 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19723 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku, artykułów specjalistycznego przeznaczenia oraz tonerów dla Urzędu Miasta Olsztyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku, artykuły specjalistycznego przeznaczenia i tonery dla Urzędu Miasta Olsztyn. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określają Formularze Cenowe stanowiące zał. nr 1 - 6 do niniejszej SIWZ. Asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia został podzielony na następujące części: część I: artykuły z tworzyw sztucznych, część II: artykuły specjalnego przeznaczenia, część III: papier, część IV: materiały bieżącego użytku, część V: koperty, część VI: tonery do kserokopiarek. 2. Ilości poszczególnych materiałów papierniczych i artykułów biurowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych artykułów i materiałów w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 3. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych artykułów biurowych i materiałów papierniczych, zgodnie z przedłożoną ofertą. 4. Dostarczone materiały powinny być spakowane w karton z oznaczeniem Wydziału. Dostawy będą odbywać się na koszt Sprzedawcy. 5. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 3 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego. 7. W odniesieniu do części VI - tonery do kserokopiarek - szczegółowe wymagania zostały określone w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.97.20 - Papier listowy 39.29.25.00 - Linijki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.74.30 - Markery 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: artykuły z tworzyw sztucznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3275 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5139,86

  • Oferta z najniższą ceną: 5139,86 / Oferta z najwyższą ceną: 5139,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: artykuły specjalnego przeznaczenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36850 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46896,30

  • Oferta z najniższą ceną: 46896,30 / Oferta z najwyższą ceną: 46896,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: papier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71640 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82486

  • Oferta z najniższą ceną: 82486 / Oferta z najwyższą ceną: 82486

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: materiały bieżącego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63650 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79444,20

  • Oferta z najniższą ceną: 79444,20 / Oferta z najwyższą ceną: 79444,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: koperty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30850 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30791,31

  • Oferta z najniższą ceną: 30791,31 / Oferta z najwyższą ceną: 30791,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Tonery do kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25605,36

  • Oferta z najniższą ceną: 25605,36 / Oferta z najwyższą ceną: 25740,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.