Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Warszawa: Wykonanie wielobranżowego remontu dostosowania zespołu budynków domu studenckiego Dziekanka u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście i Bednarska, działka nr 4 z obrębu 5-04-02, do wymogów przeciwpożarowych i sanitarno-epidemiologicznych wraz z robotami towarzyszącymi - etap I
Numer ogłoszenia: 369772 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina , ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8278309, faks 22 8278309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego remontu dostosowania zespołu budynków domu studenckiego Dziekanka u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście i Bednarska, działka nr 4 z obrębu 5-04-02, do wymogów przeciwpożarowych i sanitarno-epidemiologicznych wraz z robotami towarzyszącymi - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji wielobranżowego remontu i modernizacji w celu dostosowania zespołu budynków. Przedmiotowe zamówienie w powyższym zakresie dotyczy dostosowania zespołu budynków domu studenckiego Dziekanka u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście i Bednarska, działka nr 4 z obrębu 5-04-02, do wymogów przeciwpożarowych i sanitarno-epidemiologicznych wraz z robotami towarzyszącymi w oparciu o dokumentację projektową autorstwa Pracowni Rewaloryzacji architektury Nowy Zamek Marta Pinkiewicz-Woźniakowska oraz zgodnie z Postanowieniem Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Straży Pożarnej nr WZ.5595.202.213 z dnia 25.06.2013 r. jak również w oparciu o Ekspertyzę techniczną budynku Domu Studenckiego Dziekanka Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 56-60, ul. Bednarska 29, ul. Bednarska 31, stanowiącą załącznik do ww Postanowienia oraz protokół kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w m. st. Warszawie z dnia 03.01.2013 r. pismo nr HDN 00332-03 2013 dotyczące decyzji Nr HDN. 6330.000 22. 2012 HP z dnia 18.07.2012 r. Przedmiotem zamówienia dla etapu I jest wykonanie części prac opisanych ww projektem. Celem inwestycji jest przygotowanie do oddania do użytkowania Oficyny wraz z klatką schodową KL II i wejściem od strony prześwitu bramy w Nowej Dziekance. Prace opisane ww projektem, które zostały wyłączone z zakresu niniejszego postępowania, będą stanowiły przedmiot następnego etapu inwestycji: 1. Roboty konieczne dla dostosowania budynków D.S. Dziekanka do zgodności z przepisami w zakresie wentylacji zgodnie z zaleceniami protokołu Sanepid ( Protokół kontroli nr HDN00332-032013 z dnia 03.01,2013 i Decyzja nr DE HDN004912013 z dnia 31.10.2013) oraz przystosowania części obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych 2. Przystosowanie części zespołu budynków D.S. Dziekanka do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zmiana funkcji niektórych pomieszczeń Szczegółowy zakres opracowania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: - Dokonanie podziałów na strefy pożarowe, w tym wydzielenie dodatkowej podstrefy - Oficyna Nowej Dziekanki. - Wydzielenie pożarowe piwnic i pomieszczeń technicznych - Oddzielenie pożarowe klatek schodowych ewakuacyjnych - Wykonanie oddymiania klatki schodowej ewakuacyjnej - Skrócenie dróg ewakuacyjnych - Likwidacja elementów stanowiących zagrożenie pożarowe - Montaż rolet o klasie EI 60 w celu zabezpieczenia okien, które nie zachowują odległości pomiędzy oknami tego samego budynku a oknami klatki schodowej bądź znajdujących się w innej strefie pożarowej - Lokalizacja hydrantów i gaśnic zgodnie z ekspertyzą pożarową. - Wszystkie istniejące ściany na granicach stref i wydzieleń pożarowych mają wymaganą odporność ogniową - przewiduje się wydzielenie Oficyny zarówno od Nowej Dziekanki jak i od Starej Dziekanki. NOWA DZIEKANKA I OFICYNA - W pomieszczeniu stacji trafo znajduje się odkryty stalowy podciąg. Przewiduje się zabezpieczenie belki stalowej zaprawą ogniochronną do REI 60, wyprodukowaną na bazie wermikulitu i gipsu o grub. ok. 20mm. Prace prowadzić zgodnie z technologią i zaleceniami producenta - Przewiduje się wymianę drzwi do pomieszczeń technicznych (stacja trafo) oraz między strefami pożarowymi na drzwi o odporności ogniowej EI 60 - Przewiduje się wymianę drzwi wydzielających piwnice oraz do pomieszczeń technicznych (wentylatornie) na drzwi o odporności ogniowej EI 30. - Przewiduje się zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI 30 oraz wymianę 4 szt. okien wewnętrznych stałych na EI 60. - W klatce schodowej KL II na II piętrze przewiduje się montaż okna oddymiającego - obrotowego. - Ściany przesuwne, dzielące sale koncertowe konferencyjne na dwóch kondygnacjach, zostaną wyposażone w drzwi, umożliwiające ewakuację w dwie strony. - Przewiduje się w salach koncertowych montaż rolet o klasie EI 60 w celu zabezpieczenia okien, które nie zachowują odległości pomiędzy oknami tego samego budynku a oknami klatki schodowej bądź znajdujących się w innej strefie pożarowej - Wszystkie ściany na granicach stref i wydzieleń pożarowych mają wymaganą odporność ogniową z wyjątkiem ścianki zaślepiającej drzwi na parterze między klatką schodową KL.II a pom.104A. Przewiduje się wykonanie dodatkowej przegrody ogniochronnej z płyt silikatowo cementowych grub. 2x25mm o klasie odporności EI 120. Prace prowadzić zgodnie z technologią i zaleceniami producenta. - Przewiduje się wymianę drzwi wydzielających piwnice oraz do pomieszczeń technicznych (wentylatornie) na drzwi o odporności ogniowej EI 30. Przewiduje się wymianę drzwi wydzielających klatkę schodową KL.II na drzwi o odporności ogniowej EI 60 (D27, D28, D12, D13, D14, D17, D19, D20 - niektóre w projekcie zaznaczone jako EI30 - wymagane wykonanie w klasie odporności EI60, wygląd i wymiary wg zestawienia stolarki określonej dokumentacją projektową). - Wyłaz na poddasze EI 30, - W klatce schodowej KLII na drugim piętrze przewiduje się montaż okna oddymiającego - obrotowego. - Istniejące drzwi dzielące korytarze zostaną zaopatrzone w samozamykacze. - Wszystkie drzwi, z wyjątkiem technicznych, drewniane. - Okna drewniane. - Przewiduje się podwyższenie istniejącej balustrady schodowej do 110cm (klatka KL II). - W zakres prac wchodzi wydzielenie podstrefy p.poż dla Oficyny Nowej Dziekanki -- dostawa i montaż 8 szt. drzwi EI 60 - w szczególności: 2 szt. piwnica, 5 szt. parter, 1 piętro - 1 szt.; montaż 4 szt. żaluzji EI60 - 2 szt. parter, 1 szt. - I piętro, 1 szt. II piętro wraz z włączeniem ich w system SSP zgodnie z niniejszym zamiennym opisem. Parametry urządzeń i materiałów adekwatne do określonych w dokumentacji projektowej. W zakres robót dla instalacji elektrycznych i teletechnicznych wchodzi - zgodnie z dokumentacją projektową: Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu autorstwa Pracowni Rewaloryzacji Architektury Nowy Zamek - Marta Pinkiewicz Woźniakowska - załączonej do niniejszego opisu - roboty elektryczne, przeciwpożarowe - budynek Nowej Dziekanki oraz Oficyna, oraz budynku przy ul. Bednarska 29-31. Prace polegać będą m.in. na wykonaniu następujących nowych instalacji elektrycznych: - instalacja oświetlenia: ogólnego i awaryjnego, - instalacje zasilania odbiorów pożarowych, - instalacja ochrony od porażeń, - instalacja SSP, - ochrona odgromowa - remont istniejącej instalacji (instalacja na dachu Nowej Dziekanki została wyremontowana). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - Projekt Wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych dostosowania budynków do wymogów przeciwpożarowych i sanepid - autorstwa Jacek Łuczak i Piotr Grabowski - Pracownia Rewaloryzacji Architektury Nowy Zamek Marta Pinkiewicz-Woźniakowska, maj 2014 r. Ze względu na wartość zabytkową i artystyczną zespołu budynków, przedmiotowy obiekt wpisany został do rejestru zabytków w całości, jako układ przestrzenny ul. Krakowskie Przedmieście, pod nr rejestru 205. Ponadto, budynek Stara Dziekanka został wpisany do rejestru zabytków pod nr 249. Poszczególne części zespołu budynków noszą nazwy: a. Dom Studencki Nowa Dziekanka b. Dom Studencki Stara Dziekanka c. Kamienica Bednarska 31 d. Kamienica Bednarska 29 e. Oficyna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 8 do SIWZ, na który składają się: a) PROJEKT WYKONAWCZY DOSTOSOWANIA BUDYNKÓW DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH i SANEPID autorstwa Pracowni Rewaloryzacji architektury Nowy Zamek Marta Pinkiewicz-Woźniakowska b) PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH DOSTOSOWANIA BUDYNKÓW DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH i SANEPID autorstwa Pracowni Rewaloryzacji architektury Nowy Zamek Marta Pinkiewicz-Woźniakowska - autor projektu mgr inż. Jacek Łuczak c) Ekspertyza techniczna budynku Domu Studenckiego Dziekanka Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 56-60, ul. Bednarska 29, ul. Bednarska 31, d) protokół kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w m. st. Warszawie z dnia 03.01.2013 r. pismo nr HDN00332-032013 dotyczącej decyzji Nr HDN. 6330.000 22. 2012 HP z dnia 18.07.2012 r. e) Rysunki uzupełniające dotyczące wydzielenia podstrefy p.poż. Oficyna. oraz Wzór umowy będący załącznikiem nr 9 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych w wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w obiektach Zamawiającego określonych w § 3 SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 62 1750 0009 0000 0000 1333 6188 z dopiskiem Dziekanka - etap I 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej: a. dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbudowy bądź remontu bądź przebudowy obiektu użyteczności publicznej o wartości umowy minimum 500.000,00 zł brutto każda (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej - równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia). b. jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji przeciwpożarowej w obiekcie przeznaczonym do jednoczesnego przebywania minimum 300 osób, przy czym system ten wyposażony powinien być w minimum 500 czujek oraz co najmniej 20 czujek liniowych o wartości zamówienia minimum 500.000 zł brutto (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej - równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia). UWAGA: W każdym przypadku pod pojęciem obiektu użyteczności publicznej zamawiający rozumie budynek służący celom administracji, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, nauki, służby zdrowia, opieki społecznej, handlu, gastronomii, usług dla ludności, turystyki, sportu, komunikacji w zakresie obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym i wodnym, poczty i telekomunikacji i innym podobnym celom oraz o funkcji mieszanej zawierającej powyżej określone funkcje wraz z funkcją mieszkalną.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą , iż dysponują i w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji przynajmniej dwiema osobami, w tym: a. Kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji trzech robót budowlanych dotyczących remontów lub przebudowy obiektów budowlanych użyteczności publicznej, o łącznej wartości robót 500.000,00 zł brutto (w tym co najmniej jednej dotyczącej remontu o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto) b. Kierownikiem robót elektrycznych osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji dwóch robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w obiektach budowlanych użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda, UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej robót budowlanych określonych w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 Rozporządzenia są: i. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; ii. w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej; b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
- 3 - Harmonogram - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; c. wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego między Stronami w takim wypadku zmianie może ulec również termin wykonania Umowy, d. w przypadku gdy z uwagi na plan zajęć, wydarzenia akademickie i artystyczne niemożliwe będzie prowadzenie prac w szczególności głośnych, odpowiedniemu wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy, odpowiednio o czas trwania tych wydarzeń, e. w przypadku gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy lub z uwagi na szczególne potrzeby Zamawiającego wykonywane prac ulegną wstrzymaniu lub wymagały będą odpowiednich zmian uzasadnionych względami technicznymi/technologicznymi, wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy jednak nie dłużej niż o 30 dni, f. konieczność zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego, przy czym zmiana ta nie może wpływać na ostateczny termin wykonania Umowy z wyjątkiem okoliczności określonych w pkt od c- do e powyżej, g. możliwość zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, która będzie leżała w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nastąpi na podstawie uśrednionych kosztorysów Wykonawcy i Zamawiającego przygotowanych w takich okolicznościach, w takim przypadku obniżeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy h. konieczność zmiany osób wskazanych w ofercie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego lub z przyczyn losowych - w takim przypadku nowe osoby muszą spełniać przynajmniej te same warunki, które zostały określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, pok. 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 15:30, miejsce: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozpoczęcie realizacji zamówienia- do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zakończenie - od 120 do 150 kolejnych dnia kalendarzowych od zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia wyrażony w kolejnych dniach kalendarzowych jest jednym z kryteriów oceny ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.