eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówOchrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Miechów: Ochrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie
Numer ogłoszenia: 369774 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Miechowie , ul. St. Daneckiej 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3830124, faks 41 3822341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Miechow/Wprowadzenie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie przy ul. St. Daneckiej 1. 1) w zakresie ochrony obiektu i mienia: - sprawowanie ochrony obiektu i mienia we wszystkie dni robocze w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, tj.: w godzinach 14.30 - 7.30 (następnego dnia) oraz całodobowo w soboty, niedziele i pozostałe dni świąteczne przez co najmniej 1 oznaczonego i umundurowanego pracownika ochrony, zgodnie z wymogami Zamawiającego, - konwojowanie wartości pieniężnych nie przekraczających 0,3 jednostki obliczeniowej na trasie Urząd Skarbowy - Bank zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, - otwieranie i zamykanie w ustalonych godzinach wejścia głównego oraz pozostałych wejść do budynku, - wydawanie za potwierdzeniem kluczy do pomieszczeń pracownikom urzędującym w poszczególnych pokojach, - znajomość lokalizacji głównych zaworów i wyłączników: energii, wody, gazu - obchód obiektu polegający na sprawdzaniu zamknięcia wszystkich okien i drzwi po zamknięciu Urzędu, - w przypadku napadu lub pożaru obsługa systemu alarmowego, powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej oraz kierownictwa Urzędu. 2) w zakresie utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku a) czynności codzienne: - sprzątanie pomieszczeń budynku Urzędu, którego powierzchnia całkowita wynosi ok. 1167 m2, przy użyciu własnych środków czyszczących i dezynfekujących oraz własnym sprzętem: pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet, klatek schodowych, holi itp.: - mycie i czyszczenie powierzchni podłogowych wyłożonych kostką gresową (ok. 750 m2), - mycie i czyszczenie powierzchni podłogowych w pokojach biurowych wyłożonych wykładzinami winylowymi lub panelami podłogowymi (ok. 350 m2), - wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów itp., - opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenie śmieci do pojemnika na zewnątrz, wymiana worków foliowych w koszach - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, sedesów, umywalek, spłuczek, luster itp., - bieżące uzupełnianie mydła, papieru toaletowego, kostek zapachowych, - odkurzanie i mycie kaloryferów, - mycie szklanych ścianek działowych w pomieszczeniach sali operacyjnej (ok. 80 m2), palarni i patio (ok. 30 m2) oraz przeszklonych drzwi wewnątrz budynku (ok. 85 m2), - sprzątanie, w tym odchwaszczanie, a w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych (ok. 200 m2) wyłożonych kostką brukową, schodów, parkingów (ok. 300 m2) oraz usuwanie z nich śniegu i lodu. b) prace wykonywane okresowo: - mycie okien i parapetów zewnętrznych przynajmniej raz na kwartał (ok. 300 m2), - mycie drzwi i futryn raz w tygodniu, - konserwacja glazury w pomieszczeniach socjalnych i sanitariatach ( ok. 380 m2) raz w tygodniu, - sprzątanie piwnic i archiwum 1 raz w roku, - w okresie wiosna - jesień pielęgnacja (odchwaszczanie i zasilanie nawozami) oraz koszenie co najmniej raz na dwa tygodnie trawników znajdujących się na terenie wokół Urzędu (ok. 800 m2). Całkowita powierzchnia działki zabudowanej budynkiem Urzędu wynosi 2166 m2. Wykonawca wykonywać będzie powyższe czynności w dniach: poniedziałki - piątki w godzinach od 15.00 do 19.00 lub w innych, gdy nie koliduje to z godzinami urzędowania Zamawiającego lub zachodzi konieczność natychmiastowego usunięcia awarii. Wykonawca zapewni odśnieżanie chodników przyległych do posesji Urzędu - w miarę zaistniałych potrzeb; również w dni wolne od pracy. Sprzątanie plombowanych pomieszczeń biurowych (pokoje 8 - 9, 24, 23 wraz z zapleczem), a także piwnice i archiwum powinno być wykonywane w godzinach pracy Urzędu. Godziny pracy Urzędu: poniedziałki: 7.30 - 18.00 wtorki - piątki: 7.30 - 15.30 Wykonanie przedmiotu zamówienia nie może być zlecone przez Wykonawcę innemu podmiotowi. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem i zakresem wykonywania zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 01 stycznia 2012 r. - 31 grudnia 2013 r. III. Ilość osób wykonująca dla Zamawiającego: 1. Ochronę i konwój - 1 osoba w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, 2. Sprzątanie - 2 osoby. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. St. Daneckiej 1 w Miechowie przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz, a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania. Konwój pieszy (lub zapewnienie przewozu) w obie strony w godz. pomiędzy 14.30 - 15.00 pracownika kasy Urzędu do banku BPH SA O/Miechów przy ul. Sienkiewicza 16. Czas ww. konwojów (przewozów) musi być odnotowany w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. IV. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. V. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostarczenie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, złożenie załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie załącznika nr 1 i 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączenie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Miechow/Wprowadzenie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Miechowie ul. St. Daneckiej 1 32-200 Miechów pok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Miechowie ul. St. Daneckiej 1 32-200 Miechów pok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.