Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Koluszki: Świadczenie usług Menadżera Projektu dla Podprojektu na Budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu.
Numer ogłoszenia: 369802 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Menadżera Projektu dla Podprojektu na Budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu oraz promocji podprojektu na budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu. W zakres zamówienia wchodzi : a) zarządzanie i rozliczanie podprojektu : b) promocja podprojektu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dodatkowo wykaże, że : a) prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do realizacji niniejszego zamówienia i załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi w zakresie zarządzania realizacją minimum dwóch projektów dotyczących zakupu i wdrażania projektów teleinformatycznych, lub budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o wartości dla każdego z wykazywanych projektów nie mniejszej niż równowartość 300 tys. złotych. Projekty te powinny być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej i powinny być projektami zrealizowanymi i rozliczonymi przez Beneficjenta. c) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu. Osoba ta powinna mieć wyższe wykształcenie oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej ( typu dyrektor projektu, kierownik projektu, itp.) w co najmniej dwóch projektach obejmujących zakup, wdrożenie projektów teleinformatycznych lub projektów budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o minimalnej wartości 300 tys. złotych współfinansowanych ze środków UE, Ponadto osoba ta powinna posiadać certyfikat - lub dyplom ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodykami ( Prince 2, PMP lub inne równoważne), d) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą , która będzie specjalistą ds. prawnych. Osoba ta powinna mieć wykształcenie wyższe i tytuł radcy prawnego, e) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą, która będzie specjalistą ds. rozliczeń. Osoba ta powinna mieć ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości i rozliczeń w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tys. złotych każdy, f) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą, która będzie specjalistą ds. promocji i informacji. Osoba ta powinna mieć ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych. Posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. promocji i informacji ( lub równoważnej ) w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tyś złotych każdy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, mogą spełniać więcej niż jedną funkcję. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ). 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie zarządzania realizacją minimum dwóch projektów dotyczących zakupu i wdrażania projektów teleinformatycznych, lub budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o wartości dla każdego z wykazywanych projektów nie mniejszej niż równowartość 300 tys. złotych. Projekty te powinny być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej i powinny być projektami zrealizowanymi i rozliczonymi przez Beneficjenta. Należy podać zakres prac, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane zostały należycie. 4) Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy także załączyć stosowne dokumenty, dyplomy, zaświadczenia potwierdzające że : a) osoba która będzie pełniła funkcję kierownika projektu powinna mieć wyższe wykształcenie oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej ( typu dyrektor projektu, kierownik projektu, itp.) w co najmniej dwóch projektach obejmujących zakup, wdrożenie projektów teleinformatycznych lub projektów budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o minimalnej wartości 300 tys. złotych współfinansowanych ze środków UE, Ponadto osoba ta powinna posiadać certyfikat - lub dyplom ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodykami ( Prince2, PMP lub inne równoważne), b) osoba która będzie specjalistą ds. prawnych ma wykształcenie wyższe i tytuł radcy prawnego, c ) osoba która będzie specjalistą ds. rozliczeń ma ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości i rozliczeń w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tys. złotych każdy, d) osoba, która będzie specjalistą ds. promocji i informacji ma ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych. Posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. promocji i informacji ( lub równoważnej ) w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tyś złotych każdy. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 65 pok nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt oraz zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013, na podstawie umowy partnerskiej zawartej pomiędzy Miastem Łodzią i Gminą Koluszki, w Łodzi w dniu 30 marca 2009 r. na realizację indywidualnego projektu kluczowego Metropolitalna Sieć Szerokopasmowego Dostępu do Internetu..
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Dostawa służbowego samochodu osobowego
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Gałkowie Dużym.
- Budowa przyłącza ciepłowniczego z rur preizolowanych do projektowanego budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego w Koluszkach
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- Przeprowadzenie zewnętrznego audytu bezpieczeństwa, wydajności, dostępności oraz jakości kodu oprogramowania i zgodności z wytycznymi WCAG dla systemu teleinformatycznego EPU 3.0
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.