Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369934 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Jarocin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 369616-2016
Data: 19/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 69423800000, ul.
al. Niepodległości
8,
63200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-62 7472872, e-mail
sp2jarocin@wp.pl, faks
0-62 747 28 72.
Adres strony internetowej (url): www.sp2jarocin.szkolnastrona.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: (...)Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Adres:
Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin.
W ogłoszeniu powinno być: (...)Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób: pisemny.
Adres:
Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie gminy Jarocin. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi TOM III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 90.91.00.00-9 Usługi sprzątania. 4.Zamawiający przy świadczeniu przez Wykonawcę usługi sprzątania w budynkach Szkół Publicznych na terenie gminy Jarocin wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zostały określone w Tomie II SIWZ - IPU. Powyższe wymagania określają w szczególności: a)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 380, ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.). 6.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości nieprzekraczającej 20% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. 7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 8.Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9.Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ. 10.Wykonawca staje się z dniem obowiązywania umowy pracodawcą pracowników Wykonawcy dotychczas świadczącego usługę sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie gminy Jarocin. Przejęcie pracowników świadczących usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie Gminy Jarocin nastąpi zgodnie z art. 23 1 Kodeksu Pracy. Informacje dotyczące osób do przejęcia znajdują się w TOM IV. Wszystkie osoby wykazane w TOM IV nie są członkami związków zawodowych. Minimalne wynagrodzenie brutto od 1 stycznia 2017 r. wynosi 2 000,00 zł. Po zakończeniu wykonania umowy w/w pracownicy zostaną przejęci przez wykonawcę, który wygra kolejne postępowanie przetargowe polegające na świadczeniu usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie Gminy Jarocin. TOM IV zawiera wykaz osób świadczących usługę sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie Gminy Jarocin, na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenie. Do końca roku 2016 r. dotychczasowy Wykonawca planuje wszystkie osoby wskazane w TOM IV zatrudnić na podstawie umowy o pracę celem wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie gminy Jarocin. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi TOM III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 90.91.93.00-5 Usługi sprzątania szkół. 4.Zamawiający przy świadczeniu przez Wykonawcę usługi sprzątania w budynkach Szkół Publicznych na terenie gminy Jarocin wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zostały określone w Tomie II SIWZ - IPU. Powyższe wymagania określają w szczególności: a)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 380, ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.). 6.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości nieprzekraczającej 20% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. 7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 8.Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9.Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ. 10.Wykonawca staje się z dniem obowiązywania umowy pracodawcą pracowników Wykonawcy dotychczas świadczącego usługę sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie gminy Jarocin. Przejęcie pracowników świadczących usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie Gminy Jarocin nastąpi zgodnie z art. 23 1 Kodeksu Pracy. Informacje dotyczące osób do przejęcia znajdują się w TOM IV. Wszystkie osoby wykazane w TOM IV nie są członkami związków zawodowych. Minimalne wynagrodzenie brutto od 1 stycznia 2017 r. wynosi 2 000,00 zł. Po zakończeniu wykonania umowy w/w pracownicy zostaną przejęci przez wykonawcę, który wygra kolejne postępowanie przetargowe polegające na świadczeniu usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie Gminy Jarocin. TOM IV zawiera wykaz osób świadczących usługę sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie Gminy Jarocin, na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenie. Do końca roku 2016 r. dotychczasowy Wykonawca planuje wszystkie osoby wskazane w TOM IV zatrudnić na podstawie umowy o pracę celem wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: (...)Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być: (...)Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
W ogłoszeniu powinno być: III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawy materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.